Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa-aikatyö. Palkka?

Vierailija
01.11.2016 |

Oon tällä hetkellä työttömänä ja ajatellut hakee osa-aikatyötä eräästä kaupasta. Työaika olis 20h/viikko. Osaisko kukaan arvioida paljonko palkka vois olla? Työpaikkailmotuksessa ei ollu mitään siitä ja mietin, että onkohan se pienempi ku työttömyysturva ja pystyykö sillä palkalla mitenkään elämään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miksi jotkut sanovat ettei osa-aikatyötä kannata tehdä. Toki ansiosidonnaista saa vain aikansa, mutta kuitenkin.

Et ymmärrä, vai ajattelit tulla muuten vain leuhkimaan tuloillasi? Et ymmärrä sitä, että kaikkien ansiosidonnainen ei ole noin iso, vaikka sitä saisi? Alatko ymmärtää sitten kun menetät tuon työn ja olet pari vuotta työttömänä?

Harmillista tosiaan, että noin tyhmälle ja ymmärtämättömälle maksetaan yhtään mitään palkkaa.

Vierailija
22/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miksi jotkut sanovat ettei osa-aikatyötä kannata tehdä. Toki ansiosidonnaista saa vain aikansa, mutta kuitenkin.

Et ymmärrä, vai ajattelit tulla muuten vain leuhkimaan tuloillasi? Et ymmärrä sitä, että kaikkien ansiosidonnainen ei ole noin iso, vaikka sitä saisi? Alatko ymmärtää sitten kun menetät tuon työn ja olet pari vuotta työttömänä?

Harmillista tosiaan, että noin tyhmälle ja ymmärtämättömälle maksetaan yhtään mitään palkkaa.

Onko joistakin kiva haukkua ja tuottaa toisille pahaa mieltä? Minusta on hyvä, että jotkut pärjäävät hyvin. En minä silti heille suutu. En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta päätin silti nostaa tämän aiheen, kun sattumalta nousi googlauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joistakin kiva haukkua ja tuottaa toisille pahaa mieltä? Minusta on hyvä, että jotkut pärjäävät hyvin. En minä silti heille suutu. En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta päätin silti nostaa tämän aiheen, kun sattumalta nousi googlauksella.

Ja toivottavasti 9:llä menee edelleen hyvin eikä välittänyt negatiivisesta kommentista.

Vierailija
24/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oot töissä?

Vierailija
25/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 25h/viikko ja netto 800e ja päiväraha 500e.

Vierailija
26/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan itse kaupan alalla 24 viikkotunnilla noin 1200 euroa nettona (viime vuoden brutto 23k) viidennen vuoden palkka ja paikkakuntana Helsinki. Kaupan alan TES palkkataulukoineen löytyy googlaamalla, palkkaan tosiaan vaikuttaa ainakin aikaisemmat alan työvuodet ja paikkakunta.

Viiskymppiä nettotuntipalkka, höpö höpö

Vierailija
27/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaupan alan työ mistä saa reippaat 16€/h aamusta. En jaksa tehdä muuta, kuin osa-aikaista, kun ei huvita.

Missä kaupan alalla on noin hyvä tuntipalkka? Enenmmän kuin minulla varhaiskasvatuksen (uupuneena) opettajana ja kovasti alan vaihto mielessä pyörii...

Vierailija
28/29 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen n.15 tuntia ja saan käteen 800-900e

Wau, melkoinen liksa kahden päivän työstä. Missä olet töissä?

Vierailija
29/29 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen n.15 tuntia ja saan käteen 800-900e

Wau, melkoinen liksa kahden päivän työstä. Missä olet töissä?

Tarkoittaa varmaan että tekee 15h/viikko ja kk jää käteen 800-900.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi