Lapseni on jo mies ja yksinäinen mitä teen?
Lapseni täytti 19-vuotta tänään. Ei ole koskaan esitellyt ystäviään tai kavereita, eikä pyytänyt rahaa ikinä kuin eväs retkiin.Hänen päivä rytminsä on jokapäivä lähes sama. Tulee kotiin, tekee läksyt tai syö ja sitten loppu illan koneella pelaa.
Mitä teen hänen kanssaan? En tahtoisi olla ilkeä tai mitään ja kysyin opettajilta onko hänellä tunnilla kavereita sain vastauksesi: "On sillä vierustoveri, mutta ei se poikasi paljoa puhu tai tunnu olevan läheinen kenellekkään."
Aina jos yritän jotain tiedustella mimmonen päivä oli, niin se vain sanoo "ihan jees, anna mun olla rauhassa, peli kesken. Osta mulle autokortti niin voin jutella". Sitä ei kiinnosta koulu, työ, elämä tai oikeen mikään. Ei edes kukaan tyttökään... Ainoastaan tietokone. Eikä minulla ole varaa maksaa auto korttia. Mitäs teidän nuoret miehet tekee? Olen kovin etääntynyt pojastani. Olen ajatellut tekeväni hänelle deitti profiliin tinderiin tai facebookkiin, jotta olisi jotain tekemistä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä poikasesi reipastuu kun hankkii ensin oman elämän. Lukio on ilmeisesti lopuillaan. MIksi hän asuu luonasi? Kuulostaa saamattomalta, ymmärtääkö mitään rahan arvosta? Miksei mene itse töihin ja ala säästämään korttia varten?
Ei itseänikään olisi huvittanut asua enää tuon ikäisenä mamman nurkissa . Et voi oikein muuta kuin sanoa että olet saatavilla jos hän haluaa jutella jne.
No eiköhän about kaikki lukioikäiset asu vielä porukoillaan. En ainakaan muista ketään kuka olisi asunut omillaan silloin. Poikkeuksena tietysti jotkut erityislukiot, joihin tullaan pidemmän matkan takaa.
Musta tuntuu että teet karhunpalveluksen jos maksat sen kortin.
Ehkä poikasesi reipastuu kun hankkii ensin oman elämän. Lukio on ilmeisesti lopuillaan. MIksi hän asuu luonasi? Kuulostaa saamattomalta, ymmärtääkö mitään rahan arvosta? Miksei mene itse töihin ja ala säästämään korttia varten?
Ei itseänikään olisi huvittanut asua enää tuon ikäisenä mamman nurkissa . Et voi oikein muuta kuin sanoa että olet saatavilla jos hän haluaa jutella jne.