Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos setämies tulee treffeille munaoopelilla hyppäätkö kyytiin.

Vierailija
01.11.2016 |

Vai pitääkö mun vaihtaa jo autoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muna opel?

Vierailija
2/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on munaooppeli ? Tyyppi , korimalli vm, yms ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadett

Corsa

Omega

Vectra

Insignia

Mikä näistä on oikea

Vierailija
4/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadett 84-91

T setämies

Vierailija
5/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi setämiehen kanssa alunperinkään treffeille.

Vierailija
6/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muna opel?

Vauva-palstalta poistettiin Laasanen-aloitukseni

nihhhhhhhhhhh

1.11.2016 12:59

Linkkasin kuvan Laasasesta ja kysyin 35-50v naisten mielipiteitä hänen ulkonäöstään (en kertonut, että kuvassa on Henry Laasanen). Ketjuun kommentoineet naiset pelkästään kehuivat Laasasen ulkonäköä, kunnes joku tajusi että kyseessä oli Laasanen ja alkoi haukkumaan hänen ulkonäköään. Tuon ainokaisen negatiivisen kommentin jälkeen meni n. 5 sekuntia ja ketju oli poistettu.

Vierailija
7/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muna opel?

nihhhhhhhhhhh

Linkkasin kuvan Laasasesta ja kysyin 35-50v naisten mielipiteitä hänen ulkonäöstään (en kertonut, että kuvassa on Henry Laasanen). Ketjuun kommentoineet naiset pelkästään kehuivat Laasasen ulkonäköä, kunnes joku tajusi että kyseessä oli Laasanen ja alkoi haukkumaan hänen ulkonäköään. Tuon ainokaisen negatiivisen kommentin jälkeen meni n. 5 sekuntia ja ketju oli poistettu.

Vierailija
8/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muna opel?

nihhhhhhhhhhh

huijarit feikki profiili

heimohal

7.10.2016 9:48

elkisia@gmail.com - Tämä tyhmä Huijarit Igor

Hei! Sina kiinnostaa minua!

Aion puhua kanssasi.

Kerron enemman itsestani ja lahettaa teille valokuvan.

Kirjoita minulle minun email: elkisia@gmail.com

Huijarit eivät vastaa kysymyksiin

Vierailija
9/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muna opel?

nihhhhhhhhhhh

huijarit feikki profiili

heimohal

7.10.2016 9:48

elkisia@gmail.com - Tämä tyhmä Huijarit Igor

Hei! Sina kiinnostaa minua!

Aion puhua kanssasi.

Kerron enemman itsestani ja lahettaa teille valokuvan.

Kirjoita minulle minun email: elkisia@gmail.com

Huijarit eivät vastaa kysymyksiin

Aivan niin, kysymyksiin ei vastata, mutta suolletaan samaa paskaa vaikka kuinka paljon jossa ei ole mitään tolkkua. Voihan siinä joku hurahtaa elämänsä transsiin mutta kannattaa pitää mieli avoinna ja silmät auki. Tuolta ryssien puolelta riittää noita pikku kusipää Putineita suuria määriä. Kertovat miten uskollisia ovat ja olet ainoa jolle kirjoittaa. Kuitenkin testattu juttu ja samaa paskaa menee sadoille ei vain yhdelle, noiden ryssien pesimispaikka on suomi treffit jota kautta yrittävät päästä helpon saaliin kimppuun. Treffi osio onkin itse asiassasyyllinen avunanosta rikokseen, koska siellä ei osata tehdä estoa joka ei päästä ryssiä jäseniksi. Tai edes haluta valvoa mitää jolla tuo saaste poistetaan pääsemästä jatkamaan huijaustaan.

Vierailija
10/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies saa tulla treffeille vaikka lentotukialuksella, ja pakit tulee. Setämies hirteen.

Vierailija
11/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muna opel?

nihhhhhhhhhhh

Tunnistin kuvan miehen kyllä Laasaseksi ja annoin varsin positiivisen maininnan hänen ulkonäöstään. Miksi sinä pyysit mielipiteitä hänen ulkonäöstään? Miten hänen ulkomuotonsa liittyy mihinkään? Siis häntähän on täällä kritisoitu enimmäkseen hänen kannanottojensa ja teorioidensa vuoksi, ei niinkään ulkonäön takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi