Jos setämies tulee treffeille munaoopelilla hyppäätkö kyytiin.
Kommentit (11)
Millainen on munaooppeli ? Tyyppi , korimalli vm, yms ?
Kadett
Corsa
Omega
Vectra
Insignia
Mikä näistä on oikea
En lähtisi setämiehen kanssa alunperinkään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muna opel?
Vauva-palstalta poistettiin Laasanen-aloitukseni
nihhhhhhhhhhh
1.11.2016 12:59
Linkkasin kuvan Laasasesta ja kysyin 35-50v naisten mielipiteitä hänen ulkonäöstään (en kertonut, että kuvassa on Henry Laasanen). Ketjuun kommentoineet naiset pelkästään kehuivat Laasasen ulkonäköä, kunnes joku tajusi että kyseessä oli Laasanen ja alkoi haukkumaan hänen ulkonäköään. Tuon ainokaisen negatiivisen kommentin jälkeen meni n. 5 sekuntia ja ketju oli poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muna opel?
nihhhhhhhhhhh
Linkkasin kuvan Laasasesta ja kysyin 35-50v naisten mielipiteitä hänen ulkonäöstään (en kertonut, että kuvassa on Henry Laasanen). Ketjuun kommentoineet naiset pelkästään kehuivat Laasasen ulkonäköä, kunnes joku tajusi että kyseessä oli Laasanen ja alkoi haukkumaan hänen ulkonäköään. Tuon ainokaisen negatiivisen kommentin jälkeen meni n. 5 sekuntia ja ketju oli poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muna opel?
nihhhhhhhhhhh
huijarit feikki profiili
heimohal
7.10.2016 9:48
elkisia@gmail.com - Tämä tyhmä Huijarit Igor
Hei! Sina kiinnostaa minua!
Aion puhua kanssasi.
Kerron enemman itsestani ja lahettaa teille valokuvan.
Kirjoita minulle minun email: elkisia@gmail.com
Huijarit eivät vastaa kysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muna opel?
nihhhhhhhhhhh
huijarit feikki profiili
heimohal
7.10.2016 9:48
elkisia@gmail.com - Tämä tyhmä Huijarit Igor
Hei! Sina kiinnostaa minua!
Aion puhua kanssasi.
Kerron enemman itsestani ja lahettaa teille valokuvan.
Kirjoita minulle minun email: elkisia@gmail.comHuijarit eivät vastaa kysymyksiin
Aivan niin, kysymyksiin ei vastata, mutta suolletaan samaa paskaa vaikka kuinka paljon jossa ei ole mitään tolkkua. Voihan siinä joku hurahtaa elämänsä transsiin mutta kannattaa pitää mieli avoinna ja silmät auki. Tuolta ryssien puolelta riittää noita pikku kusipää Putineita suuria määriä. Kertovat miten uskollisia ovat ja olet ainoa jolle kirjoittaa. Kuitenkin testattu juttu ja samaa paskaa menee sadoille ei vain yhdelle, noiden ryssien pesimispaikka on suomi treffit jota kautta yrittävät päästä helpon saaliin kimppuun. Treffi osio onkin itse asiassasyyllinen avunanosta rikokseen, koska siellä ei osata tehdä estoa joka ei päästä ryssiä jäseniksi. Tai edes haluta valvoa mitää jolla tuo saaste poistetaan pääsemästä jatkamaan huijaustaan.
Setämies saa tulla treffeille vaikka lentotukialuksella, ja pakit tulee. Setämies hirteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muna opel?
nihhhhhhhhhhh
Tunnistin kuvan miehen kyllä Laasaseksi ja annoin varsin positiivisen maininnan hänen ulkonäöstään. Miksi sinä pyysit mielipiteitä hänen ulkonäöstään? Miten hänen ulkomuotonsa liittyy mihinkään? Siis häntähän on täällä kritisoitu enimmäkseen hänen kannanottojensa ja teorioidensa vuoksi, ei niinkään ulkonäön takia.
Mikä on muna opel?