Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haen huomiota muilta miehiltä

Vierailija
01.11.2016 |

Eli olen parikymppinen nainen joka on onnellisesti parisuhteessa. Mutta tykkään mennä aika ajoin bilettämään koska tiedän että olen kaunis ja saan miehiltä valtavasti huomiota. Ja tiedän tämän itse syvällä sisimmässäni, että se on yksi suurimmista syistä miksi haluan mennä ulos ystävieni kanssa.
Mutta en siis ikinä hommaile mitään hämärää poikaystäväni selän takana. Kaikki juttelemaan tulevat ja drinkkejä tarjoavat miehet torjun. Eli ei siis ole mitään tarkoitusta pettää tai edes kommunikoida tuntemattomien miehien kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Vierailija
2/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin vaan nostattaa itsetuntoa kun näkee kaikki ne miehet jotka katselee ja yrittää lähestyä. Ja myös tuntuu kivalta että poikaystäväni näkee kuinka taas joku tulee tarjoamaan mulle drinkkiä heti kun päänsä kääntää ja kadulla kun kuljetaan ohi, saan kommentteja muilta. Jotenkin haluan näyttää sille että "Katos nyt millaisen naisen oot napannut."

Onko tää aivan säälittävää? Varmastikkaan en oo ainut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää.

Mulle joskus mies kuittailee, kun vaikka kävelen edessä, niin miesten päät kääntyy. Mutta en edes itse huomaa, miten huomaisinkaan kun en sitä huomiota millään tavalla kerjää tai jää kyttäämään, että huomasiko joku minut.

Joten hanki itsetunto.

Itse käyn ulkona tapaamassa ystäviä ja pitämässä hauskaa, kyllä ne pokaamiset piristää, mutta en todellakaan niiden takia missään käy.

Vierailija
4/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiks. Kohta oot vanha ja et saa niitä samoja kiksejä mistään.

Terkuin nelikymppinen, joka joskus oli hyvinkin nuori ja hyvännäkönen.

Vierailija
5/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs te alkaisitte "hoitamaan" tälläistä ongelmaa sitten?

Ap

Vierailija
6/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et saa tarpeeksi huomiota omalta poikaystävältä?

Vierailija
7/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vauvapalsta on tehnyt musta kateellisen?! Siis onko oikeasti totta, että joitain naisia miehet kadulla ääneen kehuvat ohi kulkiessa? Oikeesti baareissa useat miehet katsovat ja tarjoavat drinkkejä? Oikeesti ootte niin kauniita ja upeita naisia että huomiota ja kehuja satelee kaikkialla mihin vain menette? Vituttaa. Mäkin haluan?! Ja tää on varmaan sairasta.. Olen myöskin parikymppinen luonnonkaunis nainen ja onnellisesti parisuhteessa mutta mitä enemmän luen tällaisia aloituksia tai luen kommentteja missä nainen kerskailee saamallaan huomiolla, sisälläni kasvaa joku kateus tai ihme tarve saada samaa. Nyt kun kirjoitin asian, tajuan miten typerää tämä on. Omalle miehelle mun pitäis olla se kaunein eikä välittää mitä tuntemattomat miehet on mieltä...

8/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on 50 ja baarissa saa huomiota jopa 30-vuotias on tullut iskemään.

Vierailija
9/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nelikymppinen nainen ja edelleen hyvännäköinen ja nuorekkaan näköinen ja saan edelleen päivittäin miehiltä huomiota ja kehuja ihan yhtä paljon kuin parikymppisenäkin, vaikka perheellisenä naisena en huomiota edes hae enkä tarvitsisi.

Vierailija
10/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, ap! Ei tätä kestä ku ihan max 10 vuotta ja tuskin jaksat käydä bilettämässä niin kauaa.

T. Toinen kaunis varattu parikymppinen