Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä nuo Henna Kalinainen ja Johanna Tukiainen maksavat vuokransa?

Vierailija
01.11.2016 |

Kun muutaman tonnin tienaavat vuodessa ja asuvat kuitenkin Helsingissä. Miten heillä on varaa esim vuokraan?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä nainen, eikä minulla ole varaa tuollaisiin meikkeihin, kampaamokäynteihin, hiustenpidennyksiin, ripsipidennyksiin, geelikynsiin, suihkurusketuksiin, vaatteista puhumattakaan... Kuin miltä nuo ko. mainitut naiset näyttävät päivästä (?) toiseen!

Katsokaa vaikka Sara Chafak, vaikka kauneutta löytyykin omasta takaa, niin kyllä tuollaisen ulkonäön ylläpitäminen maksaa huomattavasti.

Millä tämä kaikki kustannetaan? Haluan myös.

Miehet kustantaa. Hommaa mies niin se kustantaa.

Vierailija
22/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saa maksun tietystä asiasta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuetkin kuitenkin näy verotuksessa? Näkyykö toimeentulotuki?

Vierailija
24/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lista sosiaalituista, joista ei makseta veroa ja jotka ei ilmeisesti näy verotiedoissa. Ehkä nuo julkimot elävät niillä?

https://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Henkiloasiakkaan_tulove…

Vierailija
25/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä nainen, eikä minulla ole varaa tuollaisiin meikkeihin, kampaamokäynteihin, hiustenpidennyksiin, ripsipidennyksiin, geelikynsiin, suihkurusketuksiin, vaatteista puhumattakaan... Kuin miltä nuo ko. mainitut naiset näyttävät päivästä (?) toiseen!

Katsokaa vaikka Sara Chafak, vaikka kauneutta löytyykin omasta takaa, niin kyllä tuollaisen ulkonäön ylläpitäminen maksaa huomattavasti.

Pillulla.

Vierailija
26/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä pidennykset ja rusketukset lasketaan tulonhankkimismenoiksi, niin nehän vähennetään verotettavista tuloista. Missillähän noin voi hyvinkin olla.

Vierailija
27/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkafirmat antaa ilmaiseksi meikkejään, roskalehdet maksaa ulkomaan matkat, kun lupaa lähettää pylly- ja tisukuvia instaan ja roskalehdet saa ne sitten julkaista. Tuon vertaisilla insta-klikkauksilla kun suomineidoilla on, ei vielä tienaa yhtään mitään. Asumistukea ja toimeentulotukeahan nämä missit saa, tietysti jos on mies, joka tienaa edes jotain, niin rahoittaahan hänkin jotain. Aika monet missit asuvat vanhempiensa nurkissa. Ja sitten voipi olla vielä hiukkasen pimeitä tuloja, kun käy jakamassa jotain esitteitä tai ilmapalloja tai namusia. Sarakin tienaisi paljon paremmin kun menisi keittiöhommiin, jonne on koulunkin käynyt, mutta olishan se tietty raskaampaa kuin pyllykuvien ottaminen ja nettiin lataaminen. Mitenkähän muutaman vuoden kuluttua, kun vanhan missin perse ei kiinnosta enää ketään?

Vierailija
28/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, että nuo ovat yhteiskunnan loiseläjiä, missipummeja. Veronmaksat elättää.

Vierailija
29/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät promokeikkoja. Ne maksetaan lähes aina pimeinä.

Vierailija
30/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo mies, mutta ei rahaa. Rahalla saa, miehellä ei.

Vierailija
31/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet valinnut liian köyhän miehen.

Vierailija
32/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän välillä myös kerrotaan mitä "firma" on tienannut. Esim. joskus Martinan tulot oli ihan nollassa, mutta sen tanssi tms. firman kautta pyöri tulot. Varmaan ettei tarttee maksaa ulosottovelkoja.

Vierailija
33/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nää nykyajan bimbomissit jää roikkumaan turhiksi julkkiksiksi, eikä mene töihin, perusta perhettä yms? Ennen missit oli ihan normaaleja ihmisiä, vuoden misseinä kiersivät esittelemässä paistinpannuja, hiustenkuivaajia ja naamarasvoja, jotkut harvat olivat jonkun aikaa juontajina, joku yritti laulaa tms. Mutta yleensä jatkoivat aika pian normaalia elämää. Nykyään nää jää odottamaan jotain Amerikan valloitusta, että joku bongaa heidän peffakuvansa tai jotain muuta yhtä ääliömäistä. Kun noita samannäköisiä alusvaatteillaan hilluvia naisia on joka paikka täynnä, niin kyllä siitä on aika vaikea erottua massasta, ei auta topatut tissiliivit eikä 5 cm:n pakkelikerros, ei edes kuvankäsittely.

Pitäs ymmärtää, että aikansa kutakin tai sitten olla tosissaan, pyrkiä opiskelemaan musiikkia ja laulamista, jos haluaa laulajaksi tai teatterikorkeaan, jos haluaa näyttelijäksi tms. Saara Aalto on hieno esimerkki ihmisestä, joka pyrkii kohti unelmiaan ja tekee työtä sen eteen.

Vierailija
34/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet valinnut liian köyhän miehen.

Valitsen ennemmin miehen kuin lompakon vierelleni vuoteeseen.

Vierailija
35/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne myy pikkareitaan ja nuoleta varpaitaan.

Vierailija
36/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa maksaa hennalle tai tuksulle seksistä?

Vierailija
37/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkhan sen tietää että esim. Johanna on prostituoitu ja sillä maksaa

Vierailija
38/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla on rikkaat ekonomivanhemmat, joilla on asuntoja Helsingissä ja Tukholmassa, ja myös omakotitalo Espoossa. Omille vanhemmille ei tarvitse maksaa vuokria, ja eiköhän jossun tilillä muutama perintömiljoona jo ole.

Vierailija
39/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa maksaa hennalle tai tuksulle seksistä?

Timo Soinin näköset  ja muut jotka ei saa ? Niitä on Suomessa pilvin pimein

Vierailija
40/41 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Chafakin menot suostuisin maksamaan ns. GFE:tä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi