Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työpaikkapersoona olet?

Vierailija
01.11.2016 |

STRESSAAJA: kulkee koko ajan puolijuoksua, hoputtaa muita, syyllistää tauolla olijoita valittaen heille ohimennen "miten en taaskaan ole ehtinyt syödä/juoda kahvia tänään", ei ehdi odottaa tietsikan sivuston latautumista, pyytää joka meilinsä lopussa, että hoitakaa asap. Kuolee sydäriin tai siihen, ettei olekaan korvaamaton.

SUURI TUNTEMATON: tämä ihminen on ollut viraston palveluksessa X vuotta, eikä vieläkään ole auennut muille työtovereille. Hän istuu työhuoneessaan paperi- mappi- ja lokerikkopinojen takana piilossa - vai istuuko? Tuohon tunkkaiseen huoneeseen ei kukaan ole koskaan rohjennut astua. Joskus sieltä kuuluu hiljaista ääntä, kun tuo virkamies katsoo kaiketi sähköpostistaan jotakin esitystä... Kokouksessa hän on joko poissa tai hiljaa, eikä koskaan kommentoi.

ÄITI: Äippä päivittää kotiväen kuulumiset joka päivä. Milloin on Kaarlolla oksutauti tai tarhan kirppis, Liisalla voimisteluharkat ja Esalla YO-juhlat. Hänen elämänsä on toisaalla ja siellä kiireistä. Äipän työpöytä on valokuvilla vuorattu ja hänestä saa hyvän promoottorin toimiston uusimpien äitiyslomalaisten läksiäislahjojen organisoijaksi.

Keksikää lisää tyyppejä.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin introvertti. Saispa oman huoneen.

Vierailija
2/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ahkera stand up koomikko 😀 Hoidan hommani erinomaisesti, mutta mulla on hyvä tilannekomiikka ja huumorintaju, jolla hauskuutan muiden päivää. Mä olen vain mä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri tuntematon

Vierailija
4/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELIKYMPPINEN UKKO: Luulen olevani 10 v. nuorempi ja tiirailen ällösti nuorempia ja hyvännäköisiä naisia. Luulen, että olen kuumaa kamaa, vaikka olen parhaat päiväni nähnyt isukkimahainen kuplassani pörräävä papparainen. Taitoni ja charmini ovat omasta mielestäni huippuluokkaa.

Vierailija
5/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYÖHÄSTELIJÄ: Olen aina myöhässä palavereista, aamulähdöistä ja muista menoista. Vain ruokatunnnille ja muille tauoille menen ajoissa. Puolet töistänikin olen kiireessä jättänyt tekemättä. Muita V*ttaa, mutteivät kehtaa siitä sanoa, sillä minulla on niin kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan