Omaa rooliaan paisutteleva äiti
Ihan kypsä. Äitini esittää kaikille, miten järjettömiä uhrauksia ja apuja hän tarjoaa. Aina paisuttelee kaikkialle. Tyyliin: Halusi väen väkisin sopia tätini kanssa, että serkkuni hoitaa osan muutosta. Sillä seurauksella, että serkku varasti osan tavaroista ja jouduin erikseen vuokraamaan pakettiauton hakeakseni ne sieltä. Sain tädiltä ryöpyn miten minun aikuisen ihmisen pitäisi jo aikuistua, enkä laittaa äitiäni hoitamaan kaikkea. No haloo. Hirveällä vänkäämisellä tunki siihen "auttamaan", syntyi järjetön sotku sen takia ja sitten se on minun syyni?
Tunkee, tunkee, tunkee kutsumatta meille. Kerran hätätilanteessa pyysin hoitamaan viisivuotiasta esikoista. Niin eikö taas koko hemmetin rappu tiedä, miten hirveästi hän joutuu uhrautumaan jne.
On AINA ollut samanlainen ja siksi olen AINA pitänyt etäisyyttä niin paljon kuin pystyn, mutta silti ei ymmärrä käytöksensä ja etäisyyden yhteyttä vaan ruikuttaa nyt sitten naapureille, kadunmiehille ja sukulaisille, miten kiittämätön olen kun kaikista UHRAUKSISTA huolimatta olen näin kiittämätön.
NIIIIIIIIN kypsä.
Kommentit (2)
Jo lapsena ihan hirveän tärkeää esittää muille miten ihana ja mahtava äiti hän on. Ikinä ei ollut oikeasti läsnä, oli vain se ihanan äidin kuori.
Huomionhakuinen yms...