Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisen kuntosalivaatteista ja meikistä??

Vierailija
01.11.2016 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas mauton kuntosali vaatetus naisella.....Aika tyrkyt trikoot päällä, ei kyllä jää mikään epäselväksi mitä kropan osaa yrittää epätoivoisesti näytellä.....Peppu on kyllä aikas hyvä kieltämättä :)  T: Salimies

Vierailija
2/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyn oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hiottu, perus ig-tyrkky.

Vierailija
4/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hiottu, perus ig-tyrkky.

Todella tyrkky nainen, yrittää vaan päästä IG sivuille esittelemällä PERSETTÄÄN!!!!!!!!

Vierailija
5/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että treenataan pelkissä rintsikoissa? Yleensä rintaliivien päälle on ollut tapana pukea paitakin. Laitteita käyttää muutkin, ja varmasti toivoisivat että hikisen ihon ja laitteen välissä olisi edes jonkinlainen kangas.

Vierailija
6/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salille pitää meikata?

Vierailija
7/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että treenataan pelkissä rintsikoissa? Yleensä rintaliivien päälle on ollut tapana pukea paitakin. Laitteita käyttää muutkin, ja varmasti toivoisivat että hikisen ihon ja laitteen välissä olisi edes jonkinlainen kangas.

Mun salilla käy nainen jolla todella ohuet trikoot ja yleensä alla ei ole edes alushousuja ( ei edes stringejä) niin esim stepperi ja kuntopyörä aivan hikinen ja märkä eikä edes pyyhi kunnolla treenin jälkeen kuntosalivehjettä. Hyi helvetti, yök :(

Vierailija
8/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tulisi suoraan töistä niin ne meikithän kannattaa pestä pois ennen treeniä, kun hikoilu + meikki ei tee hyvää iholle.

Vierailija
9/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tulisi suoraan töistä niin ne meikithän kannattaa pestä pois ennen treeniä, kun hikoilu + meikki ei tee hyvää iholle.

Olen sun kanssa kyllä samaa mieltä että meikki pois ja sitten vasta salille :)

Vierailija
10/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi muija ehdi hikoilla laitteissa kun ottelee selfieitä ja lukee seiskaa! :D 

Vierailija
11/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kuvassa kauheat kalsarihousut!

Vierailija
12/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät kuvitella olevansa alasti miesten keskellä. Siksihän näitä ohuita kamelinvarpaanesittylyhousuja kehutaan "ihan niinkuin ei olisi housuja ollenkaan" tyylillä. 

Vierailija
13/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa kuvassa kauheat kalsarihousut!

Mitä ajat takaa "kalsarihousuilla"?? Harmaatko housut??

Vierailija
14/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihoni ole mitenkään kärsinyt vaikka poistankin meikit aina vasta treenin jälkeen suihkussa

Vierailija
15/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vaatteet. Pepun ja kamelinvarpaan pitääkin näkyä.

Tyrkyksi haukkuminen lienee vain kateutta.

Vierailija
16/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla käy pari vanhempaa leidiä, aina tukka laitettuna ja meikit kohdallaan, parfyymipilvi perässä. Mutta eipä ne sitten mitään teekään, ettei vaan menisi kampaus pilalle...

Istuvat laitteissa, juttelevat mukavia ja ovat tiellä. Pari kertaa olen heitä ystävällisesti pyytänyt siirtymään, koska olen halunnut käytt heidän "nojatuoliaan" kuntoilulaitteena. Ja voi sitä kaakatuksen määrää! "Miten tuo kehtaa meidät ajaa pois, on se röyhkeetä..."

Eikö sitä voisi mennä vaikka kahvilaan horisemaan tyhjiä ja näyttäytymään niissä meikeissään?

Vierailija
17/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun salilla käy nainen jolla todella ohuet trikoot ja yleensä alla ei ole edes alushousuja ( ei edes stringejä) niin esim stepperi ja kuntopyörä aivan hikinen ja märkä eikä edes pyyhi kunnolla treenin jälkeen kuntosalivehjettä. Hyi helvetti, yök :(

Olisi kiva päästä nuuhkimaan niitä aromeja!

Vierailija
18/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuminen ennen salille menoa varmasti kestää hänen tapauksessaan kauemmin kuin itse treeni

Vierailija
19/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tämmönen nykytyrkkyyden perikuva - massaa - ei jatkoon

Vierailija
20/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi