Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teille snapchatissa tutuilta miehiltä sellaisia -tyylisiä viestejä? Miten niihin pitäisi reagoida

Vierailija
01.11.2016 |

Mun storyt on aika luokkaa moikka ostin sipsiä moikka täällä oon helsingissä moikka moi. Ei siis mitään heruttelua tai näin. Sit jos sinne eksyy kasvomuva niin tulee siis tutuilta miehiltä noita " 😉 Mitä kuuluu" -viestejä. Miten niihin kuuluu reagoida?
Estämällä?
Mä katson kyllä muiden storyja ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Kiva nähdä mitä ihmiset touhuaa!
Ei mua kiinnosta mikään flirtti tai näin. Lopetanko snäppäämisen ihan suosiolla...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva että alapeukutatte, valitettavasti se ei nyt kauheasti auta. Ketårrottakaan nyt kuitenkin vielä sen erran että olen A-seksuaali, minulla on huonot sosiaaliset taidot enkä todellakaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä.

Ap

Vierailija
2/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jätä suosilla se snäppi ja ota kynä käteen. Anteeksi nyt vain, mutta tuosta tekstistäsi ei saanut mitään tolkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jätä suosilla se snäppi ja ota kynä käteen. Anteeksi nyt vain, mutta tuosta tekstistäsi ei saanut mitään tolkkua.

Ahaa, siitäkö ne alapeukut johtuivat. Tosiaan, minulle lähetellään flirttailevianviestejä enkä tiedä mitä niihin vastata vai pitäiskö jättää vastaamatta kokonaan.

Otsikosta jäi puuttumaan emojit, en hoksannut että niitä ei saa olla.

Vierailija
4/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Tuttavani ja kaverini ovat fiksuja aikuisia ihmisiä. Myös miespuoliset.

Vierailija
5/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Tuttavani ja kaverini ovat fiksuja aikuisia ihmisiä. Myös miespuoliset.

Olen n. 25-vuotias, opiskelen yliopistossa kuten kaikki näitä viestejä lähetelleet ihmiset. Toki osa heistä on jo valmistunut.

Ikähaitari on 22-30.

Ap

Vierailija
6/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole juuri näitä uusia sosiaalisia medioita käyttänyt, mutta kyllähän naisille tulee noita ihmeen viestejä miehiltä. Pitäisin flirttailuna. Nuo miehet varmaan innostuisivat vastaamisesta vähän liikaa. Olen itse mies, mutta mulla on kaunis sisko, jonka kanssa ollaan läheisiä ja puhutaan aika lailla kaikesta, ja olen esiintynyt netissä naisena ihan vaan nähdäkseni itsekin, mitä se on. Ja huomiotahan tuli, vääränlaista. Ei siinä mitään älyllisiä keskusteluja juuri käyty. Jätä ne viestit huomiotta, ellei joku oikeasti halua keskustella jostain, mistä suakin kiinnostaa keskustella.

Vierailija
7/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, siitäkö ne alapeukut johtuivat. Tosiaan, minulle lähetellään flirttailevianviestejä enkä tiedä mitä niihin vastata vai pitäiskö jättää vastaamatta kokonaan.
Otsikosta jäi puuttumaan emojit, en hoksannut että niitä ei saa olla.

Siis miehiltä tulee "mitä kuuluu" -viestejä, joissa on silmänisku? Ja vielä tutuilta miehiltä? En tiedä, minkälaiset käytännöt snäpissä on, mutta tietysti vastaat iloisesti ainakin sellaisille, joiden kanssa olet valmis tekemään tuttavuutta. Muille sitten joko neutraali lyhyt vastaus tai ei vastausta ollenkaan, riippuen siitä, miten siellä yleensäkin toimitaan (hukkuvatko ne viestit jonnekin virtaan, joten voi hyvin jättää vastaamatta, vai jääkö näkyviin jonkin yksittäinen keskustelupohja, jossa sitä vastausta jäädään odottamaan). Miten nyt yleensäkin vastaat flirttiin, jos sitä tapahtuu irl. Joko lähdet mukaan, kommentoit lyhyesti tai ignooraat nätisti.

Vierailija
8/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuon ikäinen käyttää jotain Snapchattia. Pidän luusereiden touhuna. Lopeta ihmeessä moinen.

Vierailija
9/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, siitäkö ne alapeukut johtuivat. Tosiaan, minulle lähetellään flirttailevianviestejä enkä tiedä mitä niihin vastata vai pitäiskö jättää vastaamatta kokonaan.Otsikosta jäi puuttumaan emojit, en hoksannut että niitä ei saa olla.

Siis miehiltä tulee "mitä kuuluu" -viestejä, joissa on silmänisku? Ja vielä tutuilta miehiltä? En tiedä, minkälaiset käytännöt snäpissä on, mutta tietysti vastaat iloisesti ainakin sellaisille, joiden kanssa olet valmis tekemään tuttavuutta. Muille sitten joko neutraali lyhyt vastaus tai ei vastausta ollenkaan, riippuen siitä, miten siellä yleensäkin toimitaan (hukkuvatko ne viestit jonnekin virtaan, joten voi hyvin jättää vastaamatta, vai jääkö näkyviin jonkin yksittäinen keskustelupohja, jossa sitä vastausta jäädään odottamaan). Miten nyt yleensäkin vastaat flirttiin, jos sitä tapahtuu irl. Joko lähdet mukaan, kommentoit lyhyesti tai ignooraat nätisti.

"Kiitos hyvää! Hiiva meinasi vaivata, mutta onneksi sain sen lääkkeillä kuriin. Mitäs sulle?"

Kaikki henkilöt ei tunnista flirttiä reaalielämässä.

Vierailija
10/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, otsikossa olevat enojit olivat 👀👅. Hyviä vinkkejä on tullut, kiitos.

Ap

Vierailija
11/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse estäisin tollaset tyypit

Vierailija
12/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, siitäkö ne alapeukut johtuivat. Tosiaan, minulle lähetellään flirttailevianviestejä enkä tiedä mitä niihin vastata vai pitäiskö jättää vastaamatta kokonaan.Otsikosta jäi puuttumaan emojit, en hoksannut että niitä ei saa olla.

"Kiitos hyvää! Hiiva meinasi vaivata, mutta onneksi sain sen lääkkeillä kuriin. Mitäs sulle?"
Kaikki henkilöt ei tunnista flirttiä reaalielämässä.

Nyt meni ohi. Mitä siihen "mitä kuuluu" -viestiin kuuluu vastata, jos sen tunnistaa flirtiksi?

Vierailija
13/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös laittaa niin ettei storysi näy heille. Eivät osaa epäillä mitään, kun et ole estänyt. Tämä siis jos et kykene esim. yhteisten tittavien vuoksi estämään.

Vierailija
14/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tutut miehet laittavat jotain kieli-emojeja? Miten he sitten irl käyttäytyvät? Omituisia miehiä kyllä.

Vierailija
15/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snapchat on jotain niin elämänkoulua, että mitäpä sieltä muuta voikaan odottaa?

Itse vastaisin ihan ilman mitään hymiöitä, että kiitos hyvää kuuluu.