Kerro mitkä kaupat on mielestäsi hyviä ja missä asioit mielelläsi?
Itse tykkään Motonetistä ja Clas Ohlssonista. Siistit myymälät, hyvät valikoimat ja kohtuulliset hinnat.
Kommentit (5)
mä tykkään cittarista. aina löytyy jotain ale lihaa, kanaa yms "löytöjä"-hyllystä ni saa ruuat tosi halvalla. tiger on kans hauska kauppa käyä kattelemassa kaikkee krääsää.
Useimmat K-Supermarketit. Hyvä palvelu ja löytyy erikoisempiakin tuotteita. Lisäksi hintataso pitää heikomman aineksen poissa
Myyrmäen Luontaistuntija-liike S-Marketin talossa. Todella ystävällinen palvelu ja tulee sellainen tervetullut olo, kun siellä käy. Toisessa vastaavassa eri ketjun liikkeessä tulee aina hyvin epätervetullut olo ja jos uskaltaudut jotain kysymään, ovat kuin kyselisit tyhmiä...
Oikeastaan kaikki K-supermarketit. Ne on aina siistejä, pienemmilläkin paikkakunnilla hyvät valikoimat palvelutiskillä, kasvikset tuoreita, löytyy erikoisempiakin tuotteita, tilaamalla saa mitä vaan keskon tukuista löytyy.
Oulunkylän k-rauta. Hyvä valikoima kaikkea ja asiantunteva palvelu tällaiselle tee se itse-remppaajalle.