Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitkä kaupat on mielestäsi hyviä ja missä asioit mielelläsi?

Vierailija
31.10.2016 |

Itse tykkään Motonetistä ja Clas Ohlssonista. Siistit myymälät, hyvät valikoimat ja kohtuulliset hinnat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylän k-rauta. Hyvä valikoima kaikkea ja asiantunteva palvelu tällaiselle tee se itse-remppaajalle.

Vierailija
2/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään cittarista. aina löytyy jotain ale lihaa, kanaa yms "löytöjä"-hyllystä ni saa ruuat tosi halvalla. tiger on kans hauska kauppa käyä kattelemassa kaikkee krääsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat K-Supermarketit. Hyvä palvelu ja löytyy erikoisempiakin tuotteita. Lisäksi hintataso pitää heikomman aineksen poissa

Vierailija
4/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäen Luontaistuntija-liike S-Marketin talossa. Todella ystävällinen palvelu ja tulee sellainen tervetullut olo, kun siellä käy. Toisessa vastaavassa eri ketjun liikkeessä tulee aina hyvin epätervetullut olo ja jos uskaltaudut jotain kysymään, ovat kuin kyselisit tyhmiä...

Vierailija
5/5 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki K-supermarketit. Ne on aina siistejä, pienemmilläkin paikkakunnilla hyvät valikoimat palvelutiskillä, kasvikset tuoreita, löytyy erikoisempiakin tuotteita, tilaamalla saa mitä vaan keskon tukuista löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi