Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuongelma

Vierailija
31.10.2016 |

En minä osaa tätä deittailua ollenkaan. Ensin sanotaan, että jos miehestä ei kuulu mitään ja viestit hiipuvat, hän ei ole kiinnostunut ja kannattaa siirtyä eteenpäin. No mitäs, kun juuri pääsee treffeiltä uuden tuttavuuden kanssa, tältä edelliseltä mieheltä tulee viestiä? Pitääkö sitten vain kylmästi pyörittää kahta miestä yhtä aikaa vai antaa pakit toiselle? Näin on käynyt jo pari kertaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaffimånsteri kirjoitti:

MÅNSTERI ON AIKOINAAN DEITTAILLUT NIIN MAAN PERKELEEN PALJON JA ON NYKYÄÄN SUORASTAAN TIETÄJÄ NÄISSÄ ASIOISSA.
KIINNOSTUNEELTA IHMISELTÄ TULEE AINA YHTEYDENOTTO ENNEN KUIN EHDIT RUSTAAMAAN EPÄTOIVOA HUOKUVAN KESKUSTELUN VAUVAPALSTALLE.
KIINNOSTUS EI JÄTÄ MITÄÄN ARVAILUJEN VARAAN.
MÅNSTERIN ENSIMMÄISESTÄ POIKAYSTÄVÄSTÄ HUOMASI HETI IHASTUMISEN, TOINEN POIKAYSTÄVÄ OLI 99% SELKEÄ, KOLMAS, KUKA OLI KOLMAS XDDDD EN TIEDÄ IHAN SAMA, SITTEN SIITÄ YHDESTÄKIN HUOMASI HETI KIINNOSTUKSEN, SEKÄ MYÖS TUOREIMMASTA EXÄSTÄ, JA NYKYISESTÄ VASTA HUOMASIKIN XDDDDD
ETTÄ SELLAISTA.

Ei muuten tule. Olen siitä elävä esimerkki. Minä en laita yhteydenottoja henkilölle, jos ajattelen, että hän ei ole kiinnostunut, vaikka olisin itsekin kiinnostunut.

Månsteri meinasi kirjoittaa "kiinnostuneelta mieheltä", mutta ällöksyi sukupuolijaottelua ja muutti sanan "mies" "ihmiseksi." Ei månsteri itsekään ole kovin aktiivinen kiinnostavia miehiä kohtaan, koska on sitoutumiskammoinen PLUS hän haluaa miehen hurmaavan itsensä, ei päinvastoin XD Mies, joka haluaa parisuhteeseen, ottaa aina yhteyttä jos on kiinnostunut. Joukossa on varmasti näitä moderneja "lälläslää, enpäs otakaan yhteyttä naiseen, tasa-arvo!1!" -tyyppejä, mutta silloinhan homma ei toimi näiden epätasa-arvonaisten kanssa.

Ällöksyt sukupuolijaottelua, mutta silti itse jaottelet. Odotat miehiltä erilaista käytöstä kuin naisilta, mutta sen ääneen sanominen ällöttää.

Vierailija
22/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaffimånsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaffimånsteri kirjoitti:

MÅNSTERI ON AIKOINAAN DEITTAILLUT NIIN MAAN PERKELEEN PALJON JA ON NYKYÄÄN SUORASTAAN TIETÄJÄ NÄISSÄ ASIOISSA.KIINNOSTUNEELTA IHMISELTÄ TULEE AINA YHTEYDENOTTO ENNEN KUIN EHDIT RUSTAAMAAN EPÄTOIVOA HUOKUVAN KESKUSTELUN VAUVAPALSTALLE.KIINNOSTUS EI JÄTÄ MITÄÄN ARVAILUJEN VARAAN.MÅNSTERIN ENSIMMÄISESTÄ POIKAYSTÄVÄSTÄ HUOMASI HETI IHASTUMISEN, TOINEN POIKAYSTÄVÄ OLI 99% SELKEÄ, KOLMAS, KUKA OLI KOLMAS XDDDD EN TIEDÄ IHAN SAMA, SITTEN SIITÄ YHDESTÄKIN HUOMASI HETI KIINNOSTUKSEN, SEKÄ MYÖS TUOREIMMASTA EXÄSTÄ, JA NYKYISESTÄ VASTA HUOMASIKIN XDDDDDETTÄ SELLAISTA.

Ei muuten tule. Olen siitä elävä esimerkki. Minä en laita yhteydenottoja henkilölle, jos ajattelen, että hän ei ole kiinnostunut, vaikka olisin itsekin kiinnostunut.

Månsteri meinasi kirjoittaa "kiinnostuneelta mieheltä", mutta ällöksyi sukupuolijaottelua ja muutti sanan "mies" "ihmiseksi." Ei månsteri itsekään ole kovin aktiivinen kiinnostavia miehiä kohtaan, koska on sitoutumiskammoinen PLUS hän haluaa miehen hurmaavan itsensä, ei päinvastoin XD Mies, joka haluaa parisuhteeseen, ottaa aina yhteyttä jos on kiinnostunut. Joukossa on varmasti näitä moderneja "lälläslää, enpäs otakaan yhteyttä naiseen, tasa-arvo!1!" -tyyppejä, mutta silloinhan homma ei toimi näiden epätasa-arvonaisten kanssa.

Ällöksyt sukupuolijaottelua, mutta silti itse jaottelet. Odotat miehiltä erilaista käytöstä kuin naisilta, mutta sen ääneen sanominen ällöttää.

Totta XD Månsteri on aikamoinen rotta XD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi