Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuongelma

Vierailija
31.10.2016 |

En minä osaa tätä deittailua ollenkaan. Ensin sanotaan, että jos miehestä ei kuulu mitään ja viestit hiipuvat, hän ei ole kiinnostunut ja kannattaa siirtyä eteenpäin. No mitäs, kun juuri pääsee treffeiltä uuden tuttavuuden kanssa, tältä edelliseltä mieheltä tulee viestiä? Pitääkö sitten vain kylmästi pyörittää kahta miestä yhtä aikaa vai antaa pakit toiselle? Näin on käynyt jo pari kertaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu koskaan ole ollut tällaisessa tilanteessa?

ap

Vierailija
2/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on tapailua. Saat viestiä kenelle haluat ja sitten kun juttu oikeasti etenee jonkun kanssa, niin lopetat muut jutut.

Mutta nykyään on aika vaikea tietää milloin tulee se raja vastaan, että kannattaa jättää muut huomiotta. Muuten saattaa sitten tipahtaa tyhjän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Tapailu on tapailua. Saat viestiä kenelle haluat ja sitten kun juttu oikeasti etenee jonkun kanssa, niin lopetat muut jutut.

Mutta nykyään on aika vaikea tietää milloin tulee se raja vastaan, että kannattaa jättää muut huomiotta. Muuten saattaa sitten tipahtaa tyhjän päälle.

Mikä sitten lasketaan etenemiseksi ja missä kohtaa se valinta pitää tehdä? Jotenkin vain tuntuu väärältä deittailla useampaa miestä yhtä aikaa. Ja suurin ongelma minulla on se, että minulla tuntuu muutenkin olevan todella vähän aikaa ja energiaa hupideittailuun ja nyt jos näitä deittejä alkaa tähän tahtiin kerääntyä, niin alkaa vain ahdistaa ja tekee mieli lopettaa koko touhu. Sääli sitten jos tämän takia pitää antaa pakit jollekin oikein hyvälle tyypille.

Vierailija
4/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se mysteeri onkin. Itse olen ihan liian innokkaasti ajatellut löytäneeni nyt jotain  oikeeta ja sitten lopettanut muihin yhteydenpidon kuin seinään. Mutta miehet eivät ajattele samalla tavalla. Opin parista kerrasta... kai.

Vierailija
5/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks miehenä ei oo tollasia ongelmia, kun niitä deittejä on niin harvakseltaan, että ei mitenkään osu päällekkäin.

M27

Vierailija
6/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Sehän se mysteeri onkin. Itse olen ihan liian innokkaasti ajatellut löytäneeni nyt jotain  oikeeta ja sitten lopettanut muihin yhteydenpidon kuin seinään. Mutta miehet eivät ajattele samalla tavalla. Opin parista kerrasta... kai.

Niin, ei kai näistä voi tietää. Ihmetyttää vain, miksi hoetaan sitä mantraa, että jos miehestä ei kuulu mitään, on järkevintä mennä eteenpäin, kun sitten tulee tällaisia solmuja. Minäkin olen tässä deittailussa ihan alkumetreillä ja heti kävi näin. Hirvittää ajatella, mikä tilanne on sitten, kun näitä hiljentyneitä miehiä on vaikka kuusi ja sitten kaikki yhtäkkiä taas palaavatkin kuvioihin. :D

ap

Vierailija
7/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks miehenä ei oo tollasia ongelmia, kun niitä deittejä on niin harvakseltaan, että ei mitenkään osu päällekkäin.
M27

Niinhän minäkin luulin, mutta kun hyökkäävät yllättäen sieltä takavasemmalta ja tulevat sotkemaan selkeät kuviot.

ap

Vierailija
8/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä ei pitkään aikaa kuulu, niin ei se kyllä oikeasti kovin kiinnostunut voinut olla. Todennäköisesti tapaili välissä muita naisia ja kun mikään niistä ei toiminut, niin palasi suhun kokeilemaan vielä. Eli jos oikeasti haluat löytää parisuhteen sinuun rakastuvan miehen kanssa, niin neuvoisin unohtamaan nämä hiljaisiksi menneet miehet ja keskittymään niihin uusiin tapauksiin.

-N29

Vierailija
9/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks miehenä ei oo tollasia ongelmia, kun niitä deittejä on niin harvakseltaan, että ei mitenkään osu päällekkäin.M27

Niinhän minäkin luulin, mutta kun hyökkäävät yllättäen sieltä takavasemmalta ja tulevat sotkemaan selkeät kuviot.

ap

Joo joo vaikeeta on. Kansiot on viestejä täynnä ja kalenterissakin vain rajatusti vapaita päiviä.

M27

Vierailija
10/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneks miehenä ei oo tollasia ongelmia, kun niitä deittejä on niin harvakseltaan, että ei mitenkään osu päällekkäin.M27" . "Niinhän minäkin luulin, mutta kun hyökkäävät yllättäen sieltä takavasemmalta ja tulevat sotkemaan selkeät kuviot. ap"

Kuinkas kauan maltoit odottaa, ennen seuraavaan etenemistä? - Osa malttaa odottaa hyvä jos iltapäivästä iltaan kun ovat varmuuden vuoksi sopineet kahdet tai useammatkin treffit samalle päivälle. Ongelma vain on tässä treffien jälkeisessä yhteyden otossa; jos otat seuraavana aamupäivänä yhteyttä saatat saada tyrkyn ja yli-innokkaan maineen itsestäsi. Ei hyvä. Jos taas treffit perjantaina alku illasta  odotat viikonlopun yli ja otat yhtetyttä vasta sitten on nainen jo ehtinyt unohtaa sinut. -Tai jollei unohtaa niin epäilee liiaksi, että mitähän olet tehnyt viikonlopun aikana kun noin kauan kesti. Ei hyvä. Vaan mikä olisi? Ei kai tähän oikeaa vastausta ole. Se mikä yllättää on se, että jäänyt mielikuva, että vielä 2000-luvullakin on naisia -onneksi pieni osa- jotka odottavat, että sen on oltava mies joka ottaa aina yhteyttä, ettei heidän tarvitse "alentua"     

Vierailija
11/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile vaikka kymmentä miestä, mutta älä kerro heistä toisilleen

Se on ihan ok että nainen tekee niin , mutta jos mies niin se on pettäjäsika.

Vierailija
12/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehestä ei pitkään aikaa kuulu, niin ei se kyllä oikeasti kovin kiinnostunut voinut olla. Todennäköisesti tapaili välissä muita naisia ja kun mikään niistä ei toiminut, niin palasi suhun kokeilemaan vielä. Eli jos oikeasti haluat löytää parisuhteen sinuun rakastuvan miehen kanssa, niin neuvoisin unohtamaan nämä hiljaisiksi menneet miehet ja keskittymään niihin uusiin tapauksiin.

-N29

Ei ole kiinnostunut, mutta silti ottaa yhteyttä? En minä ainakaan ottaisi yhteyttä tyyppiin, joka ei minua kiinnosta yhtään ja jonka olen kerran jo nätisti saanut "feidattua". Voivatko miehet tosiaan olla näin omituisia?

Vierailija
13/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneks miehenä ei oo tollasia ongelmia, kun niitä deittejä on niin harvakseltaan, että ei mitenkään osu päällekkäin.M27" . "Niinhän minäkin luulin, mutta kun hyökkäävät yllättäen sieltä takavasemmalta ja tulevat sotkemaan selkeät kuviot. ap"

Kuinkas kauan maltoit odottaa, ennen seuraavaan etenemistä? - Osa malttaa odottaa hyvä jos iltapäivästä iltaan kun ovat varmuuden vuoksi sopineet kahdet tai useammatkin treffit samalle päivälle. Ongelma vain on tässä treffien jälkeisessä yhteyden otossa; jos otat seuraavana aamupäivänä yhteyttä saatat saada tyrkyn ja yli-innokkaan maineen itsestäsi. Ei hyvä. Jos taas treffit perjantaina alku illasta  odotat viikonlopun yli ja otat yhtetyttä vasta sitten on nainen jo ehtinyt unohtaa sinut. -Tai jollei unohtaa niin epäilee liiaksi, että mitähän olet tehnyt viikonlopun aikana kun noin kauan kesti. Ei hyvä. Vaan mikä olisi? Ei kai tähän oikeaa vastausta ole. Se mikä yllättää on se, että jäänyt mielikuva, että vielä 2000-luvullakin on naisia -onneksi pieni osa- jotka odottavat, että sen on oltava mies joka ottaa aina yhteyttä, ettei heidän tarvitse "alentua"     

No yli kaksi viikkoa odotin. Viime treffeistä jäi vähän omituinen fiilis itselleni, joten ajattelin, että jos ei kuulu mitään, antaa olla, mutta jos itse ottaa yhteyttä, voin vielä hänet tavata. Ensimmäisten treffien jälkeen otin itse ensimmäisenä yhteyttä.

Vierailija
14/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-N29

Eikös tämä sama nyt pitäisi päteä minuunkin, jos joudun tilanteeseen, jossa deittailukumppaneja yhtäkkiä onkin useita? Mitä se sitten kertoo minun kiinnostuneisuuden tasostani tapailun alkuvaiheessa? Miksi miehen pitäisi olla heti alussa minusta niin kiinnostunut, ettei tapaile ketään muita, vaikka itsekin olen tässä ihan sekaisin, enkä tiedä miten toimia?

ap

Vierailija
15/23 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No yli kaksi viikkoa odotin. Viime treffeistä jäi vähän omituinen fiilis itselleni, joten ajattelin, että jos ei kuulu mitään, antaa olla, mutta jos itse ottaa yhteyttä, voin vielä hänet tavata. Ensimmäisten treffien jälkeen otin itse ensimmäisenä yhteyttä." - Pisteet sinulle kärsivällisyydestä. En tiedä ajatteliko mies vähän samalla tavalla. - Joskus tuntuu, että osa on jäänyt nettideittailuun koukkuun ja kuvittelee ja uskoo, että ihmisiä voisi ikään kuin pitää varalla. Tai uskoo joka kerta, että seuraava saalis on vielä parempi. Itse olen hämmästynyt, että kuinka esim Suomi 24 näkyy olevan samoja naamoja ja profileja kuin jo yli vuosi sitten. - Ja osa heistä vielä vaikuttaa - jos siis näkikis vasta ensi-kertaa ihan tolkun ja järjellä varustetuilta puoleensavetäviltä tyypeiltä. - Tuntuu heitä ajatellessaan samaan aikaan sekä pelottavalta että hämmentävältä.

.Selvyyden vuoksi en nyt sinua tarkoita AP. Enemänkin ymnärrän, että olet hölmistynyt, että mitähän tuo miekkonen aikoo. - Kauniisti sanottuna hämmästynyt minäkin olisin... Koska aikaa on kulunut jo kaksi viikkoa edellis kerrasta, niin voit toimia minusta ihan miten tykkäät. Voit tavata hänet uudelleen kaverina tai sitten toivottaa miehelle hyvää talven jatkoa. - Huomaavaista on kuitenkin vastata, edes jotain, jos viesti on tullun ns. säälliseen aikaan, eikä esimerkiksi puolen yön jälkeen perjantain ja lauanatain välisenä yönä     

Vierailija
16/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÅNSTERI ON AIKOINAAN DEITTAILLUT NIIN MAAN PERKELEEN PALJON JA ON NYKYÄÄN SUORASTAAN TIETÄJÄ NÄISSÄ ASIOISSA.

KIINNOSTUNEELTA IHMISELTÄ TULEE AINA YHTEYDENOTTO ENNEN KUIN EHDIT RUSTAAMAAN EPÄTOIVOA HUOKUVAN KESKUSTELUN VAUVAPALSTALLE.

KIINNOSTUS EI JÄTÄ MITÄÄN ARVAILUJEN VARAAN.

MÅNSTERIN ENSIMMÄISESTÄ POIKAYSTÄVÄSTÄ HUOMASI HETI IHASTUMISEN, TOINEN POIKAYSTÄVÄ OLI 99% SELKEÄ, KOLMAS, KUKA OLI KOLMAS XDDDD EN TIEDÄ IHAN SAMA, SITTEN SIITÄ YHDESTÄKIN HUOMASI HETI KIINNOSTUKSEN, SEKÄ MYÖS TUOREIMMASTA EXÄSTÄ, JA NYKYISESTÄ VASTA HUOMASIKIN XDDDDD

ETTÄ SELLAISTA.

Vierailija
17/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No yli kaksi viikkoa odotin. Viime treffeistä jäi vähän omituinen fiilis itselleni, joten ajattelin, että jos ei kuulu mitään, antaa olla, mutta jos itse ottaa yhteyttä, voin vielä hänet tavata. Ensimmäisten treffien jälkeen otin itse ensimmäisenä yhteyttä." - Pisteet sinulle kärsivällisyydestä. En tiedä ajatteliko mies vähän samalla tavalla. - Joskus tuntuu, että osa on jäänyt nettideittailuun koukkuun ja kuvittelee ja uskoo, että ihmisiä voisi ikään kuin pitää varalla. Tai uskoo joka kerta, että seuraava saalis on vielä parempi. Itse olen hämmästynyt, että kuinka esim Suomi 24 näkyy olevan samoja naamoja ja profileja kuin jo yli vuosi sitten. - Ja osa heistä vielä vaikuttaa - jos siis näkikis vasta ensi-kertaa ihan tolkun ja järjellä varustetuilta puoleensavetäviltä tyypeiltä. - Tuntuu heitä ajatellessaan samaan aikaan sekä pelottavalta että hämmentävältä.

.Selvyyden vuoksi en nyt sinua tarkoita AP. Enemänkin ymnärrän, että olet hölmistynyt, että mitähän tuo miekkonen aikoo. - Kauniisti sanottuna hämmästynyt minäkin olisin... Koska aikaa on kulunut jo kaksi viikkoa edellis kerrasta, niin voit toimia minusta ihan miten tykkäät. Voit tavata hänet uudelleen kaverina tai sitten toivottaa miehelle hyvää talven jatkoa. - Huomaavaista on kuitenkin vastata, edes jotain, jos viesti on tullun ns. säälliseen aikaan, eikä esimerkiksi puolen yön jälkeen perjantain ja lauanatain välisenä yönä     

Juu totta kai vastasin. Kuuluu minusta hyviin tapoihin, vaikkei enää kiinnostaisikaan. Mietin vain, mitä teen, jos ehdottaa tapaamista. Miestähän näköjään pidetään kusipäänä tai ainakin kiinnostuksen tulkitaan loppuneen, jos on välillä tavannut jonkun muunkin. Itse en nyt ihan oikeasti tiedä kiinnostuksistani, kun kuitenkin vasta pareista treffeistä on kysymys.

Ap

Vierailija
18/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

MÅNSTERI ON AIKOINAAN DEITTAILLUT NIIN MAAN PERKELEEN PALJON JA ON NYKYÄÄN SUORASTAAN TIETÄJÄ NÄISSÄ ASIOISSA.

KIINNOSTUNEELTA IHMISELTÄ TULEE AINA YHTEYDENOTTO ENNEN KUIN EHDIT RUSTAAMAAN EPÄTOIVOA HUOKUVAN KESKUSTELUN VAUVAPALSTALLE.

MÅNSTERIN ENSIMMÄISESTÄ POIKAYSTÄVÄSTÄ HUOMASI HETI IHASTUMISEN, TOINEN POIKAYSTÄVÄ OLI 99% SELKEÄ, KOLMAS, KUKA OLI KOLMAS XDDDD EN TIEDÄ IHAN SAMA, SITTEN SIITÄ YHDESTÄKIN HUOMASI HETI KIINNOSTUKSEN, SEKÄ MYÖS TUOREIMMASTA EXÄSTÄ, JA NYKYISESTÄ VASTA HUOMASIKIN XDDDDD

ETTÄ SELLAISTA.

Ei muuten tule. Olen siitä elävä esimerkki. Minä en laita yhteydenottoja henkilölle, jos ajattelen, että hän ei ole kiinnostunut, vaikka olisin itsekin kiinnostunut.

Vierailija
19/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaffimånsteri kirjoitti:

ETTÄ SELLAISTA.

Ei muuten tule. Olen siitä elävä esimerkki. Minä en laita yhteydenottoja henkilölle, jos ajattelen, että hän ei ole kiinnostunut, vaikka olisin itsekin kiinnostunut.

Månsteri meinasi kirjoittaa "kiinnostuneelta mieheltä", mutta ällöksyi sukupuolijaottelua ja muutti sanan "mies" "ihmiseksi." Ei månsteri itsekään ole kovin aktiivinen kiinnostavia miehiä kohtaan, koska on sitoutumiskammoinen PLUS hän haluaa miehen hurmaavan itsensä, ei päinvastoin XD Mies, joka haluaa parisuhteeseen, ottaa aina yhteyttä jos on kiinnostunut. Joukossa on varmasti näitä moderneja "lälläslää, enpäs otakaan yhteyttä naiseen, tasa-arvo!1!" -tyyppejä, mutta silloinhan homma ei toimi näiden epätasa-arvonaisten kanssa.

Vierailija
20/23 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEN VERRAN månsteri kyllä voi tehdä ns. aloitteen, että aloittaa juttelemaan netissä. Usein hän on niin tehnytkin. Mutta varsinainen tosielämän aloite saa ((sai)) tulla mieheltä. Månsteri ei laske aloitealoitteeksi jotain nettiviestiä, jossa todellisia tunteita ei vielä ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan