Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tuo helvetin naapuri

Vierailija
31.10.2016 |

Joka päivä huutaa ja molottaa puhelimeensa tuntikaupalla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asuu alakerrassa tuollainen tyyppi. Puhuu puhelimeen huutaen. Muuten kyllä mukava heppu. Kuulen puhelut välillä lähes sanasta sanaan... Mutta en voi valittaa, kun emme ole mitään erityisen hiljaisia itsekään..

Vierailija
2/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin seinänaapuri kailottaa puhelimeen. Itselläni niin hiljaista että kuuluu hyvin. Mukava naapuri muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei vaan ihan yksin höpöttele? Piilohulluutta?

Vierailija
4/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ei ole edes mukava tyyppi. :D juopporenttu, joka on ilmeisesti työtön ja aina kotona ja on haistatellut syyttä suotta aiemmin mulle. Aina kun satun olemaan kotona kuuluu tuo molotus ja huutaminen. JA joskus olen jopa kuullut mitä puhelimessa vastapuoli sanoo.. huhhuh

Vierailija
5/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei vaan ihan yksin höpöttele? Piilohulluutta?

Voi olla että välillä yksinkin puhuu. Hirveetä kiroilua ja aggressiivista huutamista joka kerta, joka ikinen päivä.

Vierailija
6/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläpuolella asuu samanlainen. Huutaa puhelimeen varsinkin yöllä! Televisio pauhaa myös yleensä aamu 6 asti. 

Vierailija
7/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat juuri hyviä syitä miksi ei vaan jaksaisi asua kerrostalossa. Koko ajan joku saatanan kusipää mesoamassa tai kakarat juoksemassa yms. Ihan täyttä saatanan paskaa. Miten voikin olla ihmisille niin vaikeaa asua?

Vierailija
8/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistuvasta hiljaisuuden aikaisesta mesoamisesta saa kyllä valittaa isännöitsijälle.

Vierailija
9/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja öisin TÖM TÖM TÖM. Miksi pitää jyskyttää niitä kantapäitä lattiaan sellaisella voimalla?

Vierailija
10/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toistuvasta hiljaisuuden aikaisesta mesoamisesta saa kyllä valittaa isännöitsijälle.

Itse olen valittanut kirjallisesti 4 kertaa ja puhelimitse sekä käynyt isännöitsijätoimistossa. Vittu mitään ei tapahdu.

Vierailija
11/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen valittanut kirjallisesti 4 kertaa ja puhelimitse sekä käynyt isännöitsijätoimistossa. Vittu mitään ei tapahdu.

Pyydä jonkun toisen naapurin nimi lappuun niin pitäis tapahtua!

Vierailija
12/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä jonkun toisen naapurin nimi lappuun niin pitäis tapahtua!

Näin olenkin tehnyt. Ensimmäisellä kerralla sain jopa kahden naapurin allekirjoitukset. Isännöitsijä on vain laiska paska.

Vierailija
13/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat juuri hyviä syitä miksi ei vaan jaksaisi asua kerrostalossa. Koko ajan joku saatanan kusipää mesoamassa tai kakarat juoksemassa yms. Ihan täyttä saatanan paskaa. Miten voikin olla ihmisille niin vaikeaa asua?

Meillä ihanan rauhallista, ei kuulu mitään naapureista. Naapurit ovat mukavaa väkeä, kalliita asuntoja.

Rivarissa vasta on hirveää -siellä kuulee naapurin asiat seinän läpi ja pihalta sekä ikkunoita auki pitämällä. Ainoille naapureille ei ehkä haluaisi koko elämäänsä jakaa, mutta siellä se on pakko. Omakotitalon taas koen turvattomaksi pk-seudulla.

Vierailija
14/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu tuollainen teini. Mölisee ja kiroileekin koneella pelatessaan. Monesti myös korottaa ääntään. Vähän jännittää hermostuuko naapurini joskus.

Vierailija
15/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä te oikein asutte? Paperitalossa? Omaan kerrostaloasuntooni ei kuulu naapureista oikeastaan mitään ja hyvin rauhallista on ollut aiemmissakin asunnoissani.

Vierailija
16/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te oikein asutte? Paperitalossa? Omaan kerrostaloasuntooni ei kuulu naapureista oikeastaan mitään ja hyvin rauhallista on ollut aiemmissakin asunnoissani.

Kokemusta on kovin monesta kerrostaloasunnosta. Kiinnitin aikanaan huomiota, että 90-luvulla kerrostalot taidettiin tehdä pahvista. Siinä talossa kuului ihan kaikki. Parhaat talot tehtiin 70-luvulla. Hiljaiset talot ja isot asuintilat.

Vierailija
17/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloelämä vie mielenterveyden. Voisin hyvin erakoitua metsän keskelle, vain vahtikoira seurana.

Vierailija
18/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha 60-tai 70-luvun kerrostalo jos oikein muistan. Kaikki kuuluu läpi, pierutkin.

Vierailija
19/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä, Itiksessä kerrostalossa. Päättele siitä minkälaista menoa. Toivottavasti joskus pääsen muuttamaan rauhallisempaan asuntoon.

Vierailija
20/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä, Itiksessä kerrostalossa. Päättele siitä minkälaista menoa. Toivottavasti joskus pääsen muuttamaan rauhallisempaan asuntoon.

Voi ei... Onko vielä joku kaupungin vuokratalo, jossa asuu kaikenlaista porukkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi