Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämän miehen päässä liikkuu?

Vierailija
31.10.2016 |

En ole ennen tavannut vastaavanlaista miestä. Olemme työkavereita ja hän on jo pitkään vaikuttanut kun olisi ihastunut minuun. Ja välillä taas hän on ollut tyly ja kylmä minua kohtaan. Yhteisissä juhlissa olemme tanssineet hitaita, ei muuta. Olemme olleet myös kahdenkesken tilanteissa, joissa tilanne olisi voinut edetä johonkin, jos tämä mies olisi tehnyt aloitteen. Pari viikkoa sitten olimme yhteisellä työmatkalla muutamien työkavereidemme kanssa ja siellä mies hakeutui seuraani ja tuli istumaan viereeni niin, että koskimme toisiimme. Istuimme koko illan aivan lähekkäin, mutta ei mitään muuta. Ja sitten yhtäkkiä hän vaan lähti nukkumaan huoneeseensa.
En pysty nyt ollenkaan ymmärtämään hänen käytöstään. Miksi ihmeessä hän hakeutuu seuraani (ja kosketukseen kanssani), jos hän haluaa olla vaan kaverini? Tämän reissun jälkeen hän on taas ollut ihan "normaalisti" töissä.. Hän antaa jatkuvasti niin ristiriitaisia viestejä, että en enää tiedä miten suhtautua häneen..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket anna yhtään tarpeeksi selkeetä merkkiä että sinua kiinnostaisi. Tuossa toisessa 35 sivuisessa ketjussahan juuri haukutaan miehiä kun "eivät yhtään tajua milloin on kipinää ja milloin ei", siis ajatuksella että typerät miehet tekevät aloitteita vaikka nainen ei sitä haluaisi.

Taustatyönä feministit ovat 40 vuotta kouluttaneet miehiä olemaan tekemättä aloitetta, ellei nainen ensin anna kolme kappaletta allekirjoitettuja lupa-todistustuksia. 

Vierailija
2/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehket anna yhtään tarpeeksi selkeetä merkkiä että sinua kiinnostaisi. Tuossa toisessa 35 sivuisessa ketjussahan juuri haukutaan miehiä kun "eivät yhtään tajua milloin on kipinää ja milloin ei", siis ajatuksella että typerät miehet tekevät aloitteita vaikka nainen ei sitä haluaisi.

Taustatyönä feministit ovat 40 vuotta kouluttaneet miehiä olemaan tekemättä aloitetta, ellei nainen ensin anna kolme kappaletta allekirjoitettuja lupa-todistustuksia. 

Olen miettinyt sitä, että eikö hän todellakaan tajua minun olevan ihastunut häneen. Mutta mielestäni olen antanut niin selkeitä viestejä, ettei niistä vaan voi erehtyä. Välillä hän vaikuttaa selvinpäin jotenkin ahdistuneelta seurassani ja olen mietiskellyt että jos hän ei olekaan ihastunut minuun ja häntä ahdistaa minun ihastunut käytös (vaikka yritänkin hillitä itseäni). Mutta jos hän haluaa olla vaan kaveri, niin miksi ihmeessä hän hakeutuu minun lähelleni? Ja jos taas hänellä on jotain tunteita minua kohtaan niin miksi ihmeessä hän ei tee asialle jotain vaan lähtee nukkumaan, kun olemme vihdoin jääneet kahden?!? En vaan voi ymmärtää että mitä hän oikein haluaa.. Tällaista samanlaista käytöstä on jatkunut jo todella pitkään ja se on todella raastavaa..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse esim. tee aloitetta, kerta olet varma hänen ihastumisestaan?

Vierailija
4/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua. Sulla on suu, anna verbaalinen ilmoitus kiinnostuksestasi. 

T. Mies

Vierailija
5/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos ihan suoraan kysyisit?

Vierailija
6/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tuli istumaan viereesi antaakseen sinulle tilaisuuden ilmaista tunteesi. Mikset tehnyt mitään?

Vierailija
7/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaan on mukava.

Vierailija
8/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse esim. tee aloitetta, kerta olet varma hänen ihastumisestaan?

En todellakaan ole varma, olen jo tyytynyt siihen, että hän ei halua minulta muuta kun kaveruutta, niin kauan tämä tilanteemme on kestänyt.. Mutta taas tunteeni menivät sekaisin tuosta seuraan hakeutumisesta ja minussa kiinni istumisesta.. Kai hän on jotain huomannut kun uskaltaa istua minussa kiinni? Ja voiko siihen olla joku muu syy kun ihastuminen, jos tulee aivan lähelle?

Ap

Vierailija
9/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tuli istumaan viereesi antaakseen sinulle tilaisuuden ilmaista tunteesi. Mikset tehnyt mitään?

Istuin hänessä kyllä kiinni ja odotin, että muut seurueestamme lähtisivät nukkumaan.. ja kun ne lähtivät, niin lähti pian tämä mieskin. Aivan kun hän ei olisi jotenkin edes tajunnut, että haluaisin jutella tunteistani.. Toki hän oli juhlakunnossa, mutta silti. Nyt kun tämän kirjoittaa auki, niin järki sanoo ettei hänellä ei voi olla mitään tunteita minua kohtaan.. En vaan ymmärrä miksi hän sitten punastelee seurassani, puhuu minulle eri tavalla kun muille, välillä on ihastuneen oloinen ja välillä tyly..

Mitä minä olisin voinut tehdä tuossa tilanteessa?

Ap

Vierailija
10/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Jos odottaa naiselta aloitetta ja pelaa varmaan päälle on muutenkin niin munaton mies ettei kipinä säily pitkän päälle

Vierailija
11/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varmasti vapaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä