Läpinäkyvät mustat treenihousut kaupungilla
Siis tänään näin melkoisen näyn kun stringit ja paljas p loisti yhden nuoren naisen "housuista" läpi syysauringossa. Hän oli pyörällä liikkeellä ja muuten ihan kaupunkivaatteissa. Olen luullut että tämä on jotain urbaanilegendaa, mutta näköjään joillekin ihan arkipäiväistä. Hänen peräänsä (sic) oli liimaantunut vanhempi miespyöräilijä, joka näytti valmiilta seuraamaan tätä näkyä maailman ääriin. Minua kiinnostaa onko tämä tietoista toimintaa vai vahinko? Nuoret naiset valaiskaa vanhaa
Kommentit (9)
Tässä oli sentään molemmat mustia, mutta ihan kuin vaan ohuet sukkahousut olisi ollut jalassa. Siis kuka tuollaisia valmistaa ja kuka ostaa. En ymmärrä
Tavallinen näky saleilla ne on joillakin kuin sukkahousut nykyään. Eivät tajua että näkyy alusvaatteet! Eikä viitsi huomauttamaankaan mennä . Tämä nyt oli vain sama huomio ei kannanotto.
Saattaa olla väärää kokoa. Liian pienet housut kuultaa perseestä läpi. Itsekin olen peilin kautta todennut että tietyssä valossa näkyy vähän läpi vaikka onkin semi paksut treenitrikoot. Ei voi mitään sillä aina ei jaksa niitä iänikuisia löllöjä collegehousuja.
Nanao kirjoitti:
Saattaa olla väärää kokoa. Liian pienet housut kuultaa perseestä läpi. Itsekin olen peilin kautta todennut että tietyssä valossa näkyy vähän läpi vaikka onkin semi paksut treenitrikoot. Ei voi mitään sillä aina ei jaksa niitä iänikuisia löllöjä collegehousuja.
Samaa mieltä sun kanssa asiasta, että liian pienet trikoot syynä.
Mitä se haittaa jos pakarat ja stringit näkyy läpi trikoista,,? Nehän on vaan. Pakarat:) On tullu nähtyä niin paljon että eipä tuohon kiinnitä huomiota*Se on jokaisen oma asia miten pukeutuu*
Fittgender kirjoitti:
Mitä se haittaa jos pakarat ja stringit näkyy läpi trikoista,,? Nehän on vaan. Pakarat:) On tullu nähtyä niin paljon että eipä tuohon kiinnitä huomiota*Se on jokaisen oma asia miten pukeutuu*
Kyllä se mun suoritusta ainakin haittaa kun vieressä joku blondi kyykistyy ja näkyy selvästi stringit alta, niin ei siitä treenaamisesta mitään tule :)
Liimaantunut vanhempi miespyöräilijä, muistathan pitää silmällä myös liikennettä.
Itse huomasin yhtenä päivänä lenkillä vastaavan näyn. Punaiset stringit loisti mustien trikoiden alta selvästi ja pakaroiden kohdalta myös kuulsi läpi.