Odotuskeskustelut, apua mitä siellä puhutaan :D
Olen raskaana, aika alussa vielä. Kävin tänään lukemassa muutamalta palstalta keskustelijoita, joissa laskettu aika osuu samalle kuukaudelle kuin omani.
Siellä oltiin keskusteltu jo toista kuukautta, tikuteltu ja tehty kymmeniä testejä, kuvattu x positiivista raskaustestiä rivissä, säilytetty vuosia vanhoja testejä ja verrattu uusia niihin (!), toivottu "tarrasukkia" toisille, keksitty työnimijä ja masuasukki sitä ja tätä :'D Onhan se hienoa, että lapsi on odotettu, mutta silti.
Kertokaa minulle, että kaikki raskaana olevat eivät muutu tuollaisiksi.
Kommentit (5)
Ei ainakaan minuun tarttunut. En edes lapsista haaveillut. Aloin vain tekemään, kun tuli fiilis, että ehkä sitä olisi valmis vanhemmaksi. Ennen sitä olin vannoutunut vela.
Noh itse on olen puolivälissä raskautta ja jos en olisi tehnyt positiivista testiä, en edes huomaisi olevani raskaana.
Minulla tuli yllätysraskaus ja se tunne kun testi olikin positiivinen oli hyytävä. Ja se kun sen jälkeen odotin miestä kotiin :D Siitä eteenpäin on ollut aika rauhallinen tunne, en ole hössöttänyt, se ei vaan ole yhtään mun tapaista. Suhtaudun vauvaan tulevana uutena persoonana, ihmisenä en höpöttele masuasukeista! Onneksi kukaan ei ole vielä sanonut että tää mun tapani odottaa olisi yhtään huonompi, kaikki tyylillään.
Hyrrr... Ei ole. :-) Mä en koskaan liittynyt mihinkään odotusryhmään... Yhteen paikkakuntani äitien fb-ryhmään liityin vasta, kun lapsi oli jo 1,5-vuotias ja siksi, että sieltä tuntui saavan hyvin tietoa eri lasten tapahtumista ym. Mutta en sinne mitään viitsi kirjoitella, kun noh, jotenkin en jaksa niitä juttuja. :-)
Up :D