Miten netflixin saa
ja mitä maksaa. Heidän sivuillaan ei ole hintaa, vaan hehkutetaan vain ensimmäistä ilmaista kuukautta. Ei hyvin alkanut tämä parisuhde.
Mihin se maksetaan, tuleeko lasku vai miten?
Kommentit (11)
Ärsyttävää. Taas sinkkua kusetetaan. Ei teräväpiirtoa sinkuille.
Mitähän se Elisa viihde maksaa ja onko siellä mitään järkevää?
Onko muita paikkoja missä sinkkuus ei johda kusetukseen?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinkkuus liittyy asiaan? :O
Sinkulle ei ole teräväpiirtoa, vaikka 2 katsojaa maksaa vain 5 per nenä ja sinkku 8 euroa.
Ihan täyttä vittuiluahan tuo on. Maksat enemmän, saat vähemmän.
Se perhevaihtoehto on oikein kiva, jos katsojia on useita.
Vierailija kirjoitti:
Netflix tietää, että tehdään kaveridiilejä (yksi maksaa ja samoilla tunnuksilla katsoo myös kaverit), joten huijaus on melemminpuolista.
Suosittelen ottamaan Viasatin.. se meinaan tarjoaa uusia elokuvia. Netflix tarjoaa suurelta osin vain uusia sarjoja, joita taas itse en kattele.
Jos omistat TV:n kaapeliverkossa, niin Maksu-TV-kanavana. Jos olet PC/Android-puhelimen käyttäjä, niin on olemassa ViaPlay.
Vaihtoehtoja on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflix tietää, että tehdään kaveridiilejä (yksi maksaa ja samoilla tunnuksilla katsoo myös kaverit), joten huijaus on melemminpuolista.
Suosittelen ottamaan Viasatin.. se meinaan tarjoaa uusia elokuvia. Netflix tarjoaa suurelta osin vain uusia sarjoja, joita taas itse en kattele.
Jos omistat TV:n kaapeliverkossa, niin Maksu-TV-kanavana. Jos olet PC/Android-puhelimen käyttäjä, niin on olemassa ViaPlay.
Millainen dokkaritarjonta Viasatilla nykyään on? Itse olen ollut tyytyväinen Netflixiin ja HBO:hon. Varsinkin USAn puolella Netflixissä on älytön dokkarivalikoima, toivottavasti niitä valuu välillä Suomeenkin...
Vaihtoehtoja on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso tv:tä, vaan sen pitää olla nimenomaan netissä. Digiboxia en ole jaksanut laittaa 6kk edes kiinni.
Eikö kellään ole netflixiä?