Nainen, mene hirviseuraan.
Menkää ihmeessä hirviseuraan niin saatte liikuntaa ja raitista ilmaa sekä jännitystä elämään. Hirviseurueiden mielikuva on virheellinen sillä toiminta on tarkkaan valvottua sekä suuniteltua eikä alkoholille ole sijaa kyseisessä harrastuksessa.
Olisi mukava saada kauniimman sukupuolen edustajia seuroihin joten hopi hopi ja liittymään.
Kommentit (16)
En koska hirvenmetsästys on nykyään suurimmaksi osaksi passissa istumista ja kattoa missä koira juoksee.
Splättis on parempaa. Siellä rämmitää kunnolla mettässä ja ammutaa muita. Ja jopa minä ötökkäpelkosena kerran ryömin muurahaispesän taakse piiloon. Siinä unohtaa kaiken muun.
Just ampuivat metästäjät kaverilta koiran jäniksenä. Juu, en mene.
Harkinnassa on. Ja pitäis kattoa onko tosta hirvi-intoisesta koirasta apuriksi.
Kyllä hirviseuraan pääsee kaikki. Kylässä toimiviin hirviseuroihin on pakko päästä. Ei taida sellaista seuraa olla joka ei naisjäsentä seuraan ota. Seurojen ongelma on ukkoutuminen eikä hirviä vetämään tahdo enään löytyä vetäjiä.
Ei kiinnosta metsästys. Mieluummin kalastan.
Me miehet hirviseurassamme kuulisimme ilomielin naisenkin ääntä VFH radiosta. Naiset tuovat seuraan terveen ja raikkaan tuulahduksen täyttäen paikkansa siinä kuin moni mieskin.
Nyt suorittamaan metsästyskortti, liitytte metsästysseuraan sekä hommaatte kiväärin sekä suoritatte merkkiammunnan. Seura tiedottaa kokouksesta jossa ilmoittaudutaan tulevaan hirvijahtiin. Varmasti pääsette jos vaan intoa ja reipasta mieltä riittää.
Pääseekö mukaan vaikeasti masentunut? Ei taida ainakaan olla kiväärin ostoon asiaa joten onko järkeä?
Ei huvita lähteä ammuskelemaan hirviä. Koko hirvestys pitäisi muutenkin kieltää lailla. Hirvi on kiva eläin.
Mitä ihmettä tekisin jossain hirviseurassa? Olen eläinrakas enkä osaa ampua. Miehiinkö haluaisit minun sinne menevän?
Ainoa syyni kuulua metsästysseuraan on se, että pääsen kyttäämään yksin peuraa. Aika perverssiä tuo pakkojäsenyys, mutta luvat kun menee 99% seuroille, yksin ei saa oikeastaan mitenkään. Muutamat isot maat (500ha) omistavat tahot myyvät kalliita (Väh 1000E) metsästysreissupaketteja "seurattomille" mutta yhden peuran saa kaadettua 50-200 E maksulla (lihaa 20-40 kg) seuraan kuulumalla niin niin ei tarvitse pahemmin miettiä miksi sittenkin seuraan on parempi kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tekisin jossain hirviseurassa? Olen eläinrakas enkä osaa ampua. Miehiinkö haluaisit minun sinne menevän?
Niin ja en minä oikein välittäisi mistään metsästäjämiehestä. Se on niin julmaa. Minusta sellaisessa ihmisessä on jotain kieroutunutta joka huvikseen haluaa lahdata onnellisia ja vapaita luonnon eläimiä. Ja ovat ne metsästävät naisetkin oksettavia. Empatiakyky puuttuu.
Ap:n vinkki on hyvä. Miehille aina suositellaan tanssikursseja ja taidenäyttelyitä kumppanin bongaukseen, metsästysseura ajaa naisilla saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n vinkki on hyvä. Miehille aina suositellaan tanssikursseja ja taidenäyttelyitä kumppanin bongaukseen, metsästysseura ajaa naisilla saman asian.
Ainakin mikäli hakee vanhempaa seuraa. Aika tavalla ukkoontuneita noi metsästysseurat valtaosaltaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en minä oikein välittäisi mistään metsästäjämiehestä. Se on niin julmaa. Minusta sellaisessa ihmisessä on jotain kieroutunutta joka huvikseen haluaa lahdata onnellisia ja vapaita luonnon eläimiä. Ja ovat ne metsästävät naisetkin oksettavia. Empatiakyky puuttuu.
Sinä et varmaan syö eläimiä muutenkaan. Mielestäni eläinten kasvatus ruoaksi huonoissa oloissa on huomattavasti sairaampaa kuin metsästys.
En osaa edes ampua. Miten aloitan?
Ei niihin metsästysseuroihin niin vaan mennä.