Miksi se on niin pirun ihanaa kun kampaaja pesee hiuksia?
Hävettää olla siinä silmät kiinni ja melkein kielikin työntyy ulos ja kuola valuu ja hyvä ettei nukahda kun päänahkaa hierotaan. Ja vielä meinaa karata joku nautinnollinen ääääjhh äännähdykset siinä.
Kommentit (6)
No on toikin ihan kivaa, mut mun mielestä kivempaa oli kun kerran yks kiva mies pesi mun hiukset, oltiin alasti.
Lesbo tai ei onhan se intiimiä (tosin mulla on mieskampaaja, hetero). Ja läheisyyttä. Ehkä joku takauma lapsuudesta? Samanlaisen koin Istanbulissa hamamissa kun sellainen mummo pesi mut:D
Hiustenleikkuu on ainoa fyysinen naiskontaktini, jota mielelläni pitkitän hiustenpesun avulla. Ensi kuussa sitten uudestaan. :-)
En tiedä. Minä opettelin leikkaamaan kuontaloni itse, joten enää minun ei tarvitse kärsiä kampaamon pesupaikalla. Kävin ennen myös kosmetologilla, mutta olisin halunnut ihonhoidon ilman sitä turhanpäiväistä hivelemistä. Hierojalla käyn yhä sen vuoksi, että ilman fysioterapiaa menen jumiin. Sitä en tajua ollenkaan, että ihmiset tulevat hierojan kynsistä onnesta punaisina ja huokailevat, kuinka oli niin ihanaa.
Seksistä pidän, mutta sitä en huoli tuntemattomilta enkä varsinkaan ostopalveluna.
Olet lesbo..:) Eli kiihottaa ja kostut aivan hillittömästi..