Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako Virosta vielä napsutupakkaa?
30.10.2016 |
Lähden loppuviikosta 22h risteilylle ja ideana olisi ostaa kartsa L&M:n forwardia. Saako sitä enää ostettua Virosta/saako sitä tuoda Suomeen?
Kommentit (5)
Kyllä mä ostin Tallinnan Stockalta jotain napsutupakkaa kolmisen viikkoa sitten. Ehkä laivalla ei enää myydä? En tiedä. Mutta kaupungissa kyllä pitäisi olla. Myös Espanjassa myydään. Ei siis ole kielletty kaikkialla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun ymmärtääkseni laivalla ei myydä mutta maissa myydään. En mene takuuseen, mutta veikkaisin.
Eikö mentholröökit kielletä viimeistään 2020?
Alue: Aihe vapaa
Ei myydä sielläkään