Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Työkaverin lapsi ei menehtynyt, emmekä työporukassa tehneet osanottokorttia, jota työkaveri ei repinyt.
30.10.2016 |
Aika töykeää, miksei työkaverin lapsi voinut kuolla, jotta olisimme porukalla tehneet osanottokortin, jonka työkaveri olisi mahdollisesti surusta sekaisin voinut repiä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa