Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin lapsi ei menehtynyt, emmekä työporukassa tehneet osanottokorttia, jota työkaveri ei repinyt.

Vierailija
30.10.2016 |

Aika töykeää, miksei työkaverin lapsi voinut kuolla, jotta olisimme porukalla tehneet osanottokortin, jonka työkaveri olisi mahdollisesti surusta sekaisin voinut repiä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla