Apua, klovniksi pukeutunut hakkaa ovea, oon paniikissa
Äsken ovikelloa soitettiin. Katoin ovisilmästä ja järkytyin kun oven takana oli klovniksi pukeutunut jolla oli moottorisaha kädessä. En avannut nii se alko sahaamaan mun ovea. Soitin hätäkeskukseen, eivät uskoneet, sanoivat vaan että olen sekaisin. En voi oikein paeta ikkunasta ku olen kuudennessa kerroksessa.
Siis nyt en helvetti tiedä mitä tehdä kun hätäkeskus ei usko. Se klovnihan voi tappaa minut kun pääsee sisälle. Auttakaa!
Kommentit (33)
Aika hyvin kirjottelet tänne tilanteen huomioiden
Vierailija kirjoitti:
Äsken ovikelloa soitettiin. Katoin ovisilmästä ja järkytyin kun oven takana oli klovniksi pukeutunut jolla oli moottorisaha kädessä. En avannut nii se alko sahaamaan mun ovea. Soitin hätäkeskukseen, eivät uskoneet, sanoivat vaan että olen sekaisin. En voi oikein paeta ikkunasta ku olen kuudennessa kerroksessa.
Siis nyt en helvetti tiedä mitä tehdä kun hätäkeskus ei usko. Se klovnihan voi tappaa minut kun pääsee sisälle. Auttakaa!
Ongelma oli varmaan siinä että jos soittaa hätäkeskukseen ja väittää jonkun sahaavan moottorisahalla oveaan, niin ne olettaa että sieltä puhelun taustalta kuuluisi sahaamisen ääntä...
Voisitko soittaa jollekin naapurille? Erittäin halveksuttavaa hätäkeskukselta.
Älä hätäile. Ei se varmaan ole oikea klovni. Varmaan vaan joku, joka on pukeutunut klovniksi.
Laita äkkiä ovea vasten kaikkea puusta tehtyä sängyt pöydät lipastot yms. Siltä pelleltä loppuu bentsiini tai hyvällä tuurilla saat puisen karhupatsaan...
Onnea, uusi tyhmyyden huipentuma on saavutettu. -2\5.
Se voi olla oikea klouvni! Klouvnit ovat söpöjä, mene halaamaan häntä jos lopettaisi sahaamisen ;)
Oon nyt parvekkeella. Mulla ei oo naapureiden numeroita. Klovni on kai päässy sisään mut ei oo viel löytänyt parvekkeelle(se on toisella puolella asuntoa). Ja tää ei oo provo, tarttee apua!
-ap
Aika huono, otsikkoon yleensä tulee kirjotettua ne tärkeimmät. Sä kirjoitit että hakkaa ovea ja sit kuitenkin "totuus" oli että sahaa moottorisahalla.
0/5
Ja laiton ovien eteen esteitä. Ei tosin tai kauaa auttaa... -ap
No eiköhän ne naapurit tuosta ilmoita. Siitä nimmittäin lähtee ihan sietämätön meteli, kun moottorisahalla ovea kerrostalossa sahaa.
AP anna puh numeros ja osoite niin soitetaan sulle apua jos oikeasti tarvitset. muuten ei voida auttaa netistä käsin.
14, klovni hakkasi aluksi ovea -ap
En muista osoitetta oon nii paniikissa
-ap
0/5