Lue keskustelun säännöt.
Mitä te itseänne miehiksi kutsuvat ylipäänsä teette täällä vauva-palstalla?
Kommentit (22)
Olen mies ja olen viettänyt tällä av-palstalla varmasti tuhansia tunteja. Lapsia minulla ei ole eikä tule. Yhtä ainutta kertaa en ole käynyt tämän sivuston muissa osioissa, enkä ole kertaakaan klikannut mitään vauvoihin liittyvää linkkiä. Tämä nyt vaan sattuu olemaan Suomen vilkkain keskustelupalsta, jossa keskustellaan ihan kaikenlaisista jokapäiväisistä asioista. Ei täällä käydäkseen ihmisellä tarvitse olla mitään kiinnostusta vauvoihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luetaan ja nauretaan ja tunnetaan enemmän ja vähemmän voimattomuutta tai myötähäpeää, mutta tosianana puhdasta uteliasuutta ja kiinnostusta monia tänne tulevia kirjoituksia kohtaan. Ilahdutaan erityisesti, kun huomaamme tänne jonkun kirjoittanneetn todella humoristisesti, nasevati tai kadehdittavan hyvin argumentoiden.
En minä tapaa yleensä ajatella monestikaan, onko jonkun kirjoituksen takana nainen vai mies. - Onko sillä jotain merkitystä? - Tietyti varmasti heille, jotka kokevat edelleenkin maailman olevan mustavalkoinen ja vauvoistakaan tai yleisemmin lapsista ja heidän hyvinvoinnistaan ei voi olla kiinnostunut, jos on mies.