Nainen kelpaako teille mies joka ei halua avioliittoa ja lapsia?
Maailma on paha paikka ja pahuus tulee lisääntymään, miksi synnyttää lisää pahuutta maailmaan? Avioliitto on vanhanaikainen sosiaalinen konstruktio, joka on nykyaikana menettänyt merkityksensä.
Miehenä perhe-elämä on kallista, koska miehestä tulee poikkeuksetta se maksumies jonka tulee tuoda enemmän rahaa perheen pöytään.
Toivottavasti löytyisi enemmän naisia jotka eivät myöskään halua avioliittoa ja lapsia. Ei ole pakko alistua sosiaalisten paineiden alle, vaan elää elämä rationaalisesti. Nyt ei ole hyvä maailmantilanne hankkia perhettä.
Kommentit (16)
Todellakin kelpaa! Jopa enemmän kuin mielellään. Kunhan sitä ei haittaa mun lapset. :)
Vapaaehtoisesti lapseton mies kelpaa paremmin kuin hyvin, enkä kaipaa prinsessahäitä, mutta naimisiin kyllä haluan.
Ei kaikki naisetkaan tahdo avioliittoon tai lapsia, eli eti sellainen nainen itsellesi, joka ei näitä tahdo.
Ei kelpaa, koska haluan molemmat.
Mutta jollekin toiselle varmasti kelpaa.
Ei kelpaa. Haluan lapsia joskus hamassa tulevaisuudessa jos ja kun tilanne on siihen oikea. Onhan se nyt huolta pidettävä ettei suomalaiset geenit tyystin häviä. Liikakansoitukseen voi sitten puuttua siellä missä se on ongelma. Ehkäisy ja naisten koulutus kaikille mahdolliseksi!
Lapseton avioliitto kelpais paremmin kun hyvin :)
Ei kelpaa, koska vaikka en haluakaan lapsia, niin minulla on yksi lapsi (tämä luultavasti olisi tuollaiselle miehelle ongelma).
Naimisiin en erityisesti hingu tai ainakaan mitään häitä pitää (maistraatti/käräjäoikeus ja joku kiva panoloma lämpimään olisi paras), mutta perhettäni kunnioittaakseni ja itseäni suojellakseni en muuta miehen kanssa saman katon alle, ellei olla naimisissa.
En halua naimisiin enkä lapsia, joten paremmin kuin hyvin. Avioliitto on minusta vanhentunut instituutio - annetaan se homoille, jos sen tahtovat - ja lapsia en ole halunnut ikinä.
Joten minulle olisit se satujen prinssi / kuningas. ❤
Ei kaikki naiset halua lapsia eikä avioon, ei todellakaan.
Minä en ole koskaan halunnut lapsia, naimisiin kyllä haluan. Joten mies, joka ei halua lapsiperhettä, mutta ei pelkää sitoutua parisuhteeseen, olisi parempi kuin hyvä! :)
Minulle ei olisi kelvannut, koska halusin lapsia (avioliittoa en olisi tarvinnut), mutta onhan naisia, jotka eivät lapsia halua.
Me olemme kyllä olleet miehen kanssa yhtä kauan hoitovapaalla, meillä on sama palkka ja maksamme kaiken puoliksi. Joten perhe-elämä ei ole miehelke tullut sen kalliimmaksi kuin minullekaan. Eikä ilmeisesti liian kalliiksi ainakaan, kun toivoo vielä kolmatta lasta.
Ois lottovoitto löytää tollanen mies. En itsekään halua lapsia/naimisiin. en ole koskaan halunnut. N27
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Haluan lapsia joskus hamassa tulevaisuudessa jos ja kun tilanne on siihen oikea. Onhan se nyt huolta pidettävä ettei suomalaiset geenit tyystin häviä. Liikakansoitukseen voi sitten puuttua siellä missä se on ongelma. Ehkäisy ja naisten koulutus kaikille mahdolliseksi!
Olen mies, joka on hyvin vahvasti sitä mieltä, että en halua lapsia koskaan. En siis täysin varma, mutta ainakin tällä hetkellä mielipide kallistuu lapsettoman elämän puolelle erittäin vahvasti. Jos nyt jostain syystä kävisi niin, että joskus lapsia haluaisin, niin kyllä silloinkin lapsia haluaisin aivan muusta syystä, kuin velvollisuudentunteesta yhteiskuntaa tai suomalaisia geenejä kohtaan. Ei ole tunnetta, että minulla olisi yhtään mitään velvollisuutta noita asioita kohtaan, ja jos asioita katsotaan totuuden kannalta, niin eihän sellaista velvollisuutta olekaan olemassa. Eikä ole muuten sitä velvollisuutta kenelläkään toisellakaan.
Kelpasi. Mies sanoi seurustelun aluksi, ettei ole kiinnostunut naimisiinmenosta. Muuttikin mieltä tässä matkan varrella ja häät on ensi keväänä. Lapsia ei haluta kumpikaan.
Löytäisinpä vielä miehen, jolle ei olisi noiden lisäksi ongelma asua eri osoitteissa. En halua yhteistaloutta kenenkään kanssa.
Ei kelpaa koska haluan lapsia, avioliitolla ei niinkään ole väliä.
Vastaus kysymykseesi: Ei kelpaa. Mutta varmasti löytyy niitäkin, joille kelpaa.