Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tutkinto naisella turn-off?

Vierailija
30.10.2016 |

Kaikenlaiset myyjät etoo minua eniten.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset hoitsut. 

Vierailija
22/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologit ja muut uskovaiset hihhulit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti mikään tutkinto, vaan asenne. - Jos nainen ajattelee, että minä olen tulevausuudessa ainoa yhteisen talouden tulon saaja, yhteisen kodin ulkopuolella, niin ennustan pieniä vaikeuksia; hetkellisesti sitä toki voin olla. Mutta minun on vain jotenkin vaikea kuvitella tilanne, jossa vain toinen olisi pidemmän päälle ainoa, joka hankkisi ansiotuloa kodinulkopuolella.  Eikä tämä nyt tarkoita sitä, että jos tuleva vaimoni on vaikka kirjailija, tai mikä hyvänsä joka voi kotoa käsin tehdä (etä)töitä niin se on toki mahdollista. Sen sijaan pidemän päälle pelkkää edustuspuolisoa ja kodin seiniä pystyssä pitävä puoliso on minun hankala nähdä, ainakaan sinä unelmien kumppanina.

-  Toki tästä saa paljossa kiittää Suomen verotusta, mutta myös omaa vajavaisuuttani. - Minun urallani tuskin ylletään rahassa laskein huipputuloihin, saati että mahdollistaisi puolisolle tarpeekisi haastavaa "saman henkistä" seuraa.    

Vierailija
24/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi. Jotain viiraa päässä jos tuo naista kiinnostaa. Gynemies on toki ihan normijamppa.

Vierailija
25/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä. Ei vaan sitten ole älyä tarpeeksi.

Vierailija
26/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

prostituoitu

Kenellä prostituoidulla on kyseisestä ammatista tutkinto? Käyttäisin mielelläni hänen palveluitaan.

Prostituoidun erikoisammattitutkinto.

Näytöt annettu neljästä perversio-osiosta, kahdesta vapaavalinteisesta seksuaalisesta suuntautumisvaihtoehdosta sekä perusosaamisesta penetraatiovariaatioiden osalta.

Vierailija
27/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi

Tupakointi

Poliittinen korrektius

Vierailija
28/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, parturi-kampaaja

Vierailija
29/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urologi. Jotain viiraa päässä jos tuo naista kiinnostaa. Gynemies on toki ihan normijamppa.

Kyseessä oli naisen tutkinto, joka vie kiinnostuksen pois. Nainen ei ole,onneksi,jamppa

Vierailija
30/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli naisen tutkinto, joka vie kiinnostuksen pois. Nainen ei ole,onneksi,jamppa

Joo,ja kyllä naisetkin erittävät virtsaa,ureaa > uro-logi. ei viittaa urokseen eikä edes koiraaseen.

Vierailija
31/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun naiset vastaavat tähän ja laittavat perinteisiä naisellisia aloja, joita miehet pitävät seksikkäinä :D

Vierailija
32/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeustiede, kauppatieteet, lääketieteet.

No, tuskin hekään ovat kiinnostuneita minusta.

Minusta ovat kiinnostuneita jokaisen noiden alojen naiset ja muidenkin alojen naiset. Mutta minäpä kelpuutankin heistä vain kauneimmat ja naisellisimmat. Parhaimmat ovat tähän mennessä löytyneet lääkiksestä. Sen kyllä ymmärtää, että he ovat kaltaisestani amiksen käyneestä tosimiehestä kiinnostuneita, kun ovat yliopistoissa joutuneet katselemaan vain hinteliä nörttejä. Mutta mutta, melko harva noistakaan naisista niitä helmiä on, erittäin harva heistä amiksen käyneiden naisten tasolle yltää.

T: 22v/190cm/90kg/20cm amiksen käynyt tosimies.

Vierailija
33/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi

Tupakointi

Poliittinen korrektius

Ja oma tutkintosi oli? Peltipurkkien keräily ja nukkuminen?

Vierailija
34/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti naispuolinen teekkari tai diplomi-insinööri. Instant turn-off.

Vierailija
35/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiedustaja, konsulentti.

Vierailija
37/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon putkiasentaja ja se on monelle turn off. :D

N25

Vierailija
38/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ovat kiinnostuneita jokaisen noiden alojen naiset ja muidenkin alojen naiset. Mutta minäpä kelpuutankin heistä vain kauneimmat ja naisellisimmat. Parhaimmat ovat tähän mennessä löytyneet lääkiksestä. Sen kyllä ymmärtää, että he ovat kaltaisestani amiksen käyneestä tosimiehestä kiinnostuneita, kun ovat yliopistoissa joutuneet katselemaan vain hinteliä nörttejä. Mutta mutta, melko harva noistakaan naisista niitä helmiä on, erittäin harva heistä amiksen käyneiden naisten tasolle yltää.

Olen pahoillani, mutta olet kyllä hieman pulska ollaksesi uskottava seuralainen minulle. Tyylikkyys on näissä piireissä hyväksi, ja sitä ei tule häränniskaa hiertävästä paidankauluksesta mieleen...

T. Juristi

Vierailija
39/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22-vuotias ei "miestä" ole nähnytkään, pikkupentu vielä :D

Vierailija
40/42 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme