Mikä tutkinto naisella turn-off?
Kommentit (42)
Teologit ja muut uskovaiset hihhulit.
Ei nyt varsinaisesti mikään tutkinto, vaan asenne. - Jos nainen ajattelee, että minä olen tulevausuudessa ainoa yhteisen talouden tulon saaja, yhteisen kodin ulkopuolella, niin ennustan pieniä vaikeuksia; hetkellisesti sitä toki voin olla. Mutta minun on vain jotenkin vaikea kuvitella tilanne, jossa vain toinen olisi pidemmän päälle ainoa, joka hankkisi ansiotuloa kodinulkopuolella. Eikä tämä nyt tarkoita sitä, että jos tuleva vaimoni on vaikka kirjailija, tai mikä hyvänsä joka voi kotoa käsin tehdä (etä)töitä niin se on toki mahdollista. Sen sijaan pidemän päälle pelkkää edustuspuolisoa ja kodin seiniä pystyssä pitävä puoliso on minun hankala nähdä, ainakaan sinä unelmien kumppanina.
- Toki tästä saa paljossa kiittää Suomen verotusta, mutta myös omaa vajavaisuuttani. - Minun urallani tuskin ylletään rahassa laskein huipputuloihin, saati että mahdollistaisi puolisolle tarpeekisi haastavaa "saman henkistä" seuraa.
Urologi. Jotain viiraa päässä jos tuo naista kiinnostaa. Gynemies on toki ihan normijamppa.
Sosiaalityöntekijä. Ei vaan sitten ole älyä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
prostituoitu
Kenellä prostituoidulla on kyseisestä ammatista tutkinto? Käyttäisin mielelläni hänen palveluitaan.
Prostituoidun erikoisammattitutkinto.
Näytöt annettu neljästä perversio-osiosta, kahdesta vapaavalinteisesta seksuaalisesta suuntautumisvaihtoehdosta sekä perusosaamisesta penetraatiovariaatioiden osalta.
Tatuointi
Tupakointi
Poliittinen korrektius
Vierailija kirjoitti:
Urologi. Jotain viiraa päässä jos tuo naista kiinnostaa. Gynemies on toki ihan normijamppa.
Kyseessä oli naisen tutkinto, joka vie kiinnostuksen pois. Nainen ei ole,onneksi,jamppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli naisen tutkinto, joka vie kiinnostuksen pois. Nainen ei ole,onneksi,jamppa
Joo,ja kyllä naisetkin erittävät virtsaa,ureaa > uro-logi. ei viittaa urokseen eikä edes koiraaseen.
Huvittavaa kun naiset vastaavat tähän ja laittavat perinteisiä naisellisia aloja, joita miehet pitävät seksikkäinä :D
Vierailija kirjoitti:
Oikeustiede, kauppatieteet, lääketieteet.
No, tuskin hekään ovat kiinnostuneita minusta.
Minusta ovat kiinnostuneita jokaisen noiden alojen naiset ja muidenkin alojen naiset. Mutta minäpä kelpuutankin heistä vain kauneimmat ja naisellisimmat. Parhaimmat ovat tähän mennessä löytyneet lääkiksestä. Sen kyllä ymmärtää, että he ovat kaltaisestani amiksen käyneestä tosimiehestä kiinnostuneita, kun ovat yliopistoissa joutuneet katselemaan vain hinteliä nörttejä. Mutta mutta, melko harva noistakaan naisista niitä helmiä on, erittäin harva heistä amiksen käyneiden naisten tasolle yltää.
T: 22v/190cm/90kg/20cm amiksen käynyt tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi
Tupakointi
Poliittinen korrektius
Ja oma tutkintosi oli? Peltipurkkien keräily ja nukkuminen?
Ehdottomasti naispuolinen teekkari tai diplomi-insinööri. Instant turn-off.
Oon putkiasentaja ja se on monelle turn off. :D
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ovat kiinnostuneita jokaisen noiden alojen naiset ja muidenkin alojen naiset. Mutta minäpä kelpuutankin heistä vain kauneimmat ja naisellisimmat. Parhaimmat ovat tähän mennessä löytyneet lääkiksestä. Sen kyllä ymmärtää, että he ovat kaltaisestani amiksen käyneestä tosimiehestä kiinnostuneita, kun ovat yliopistoissa joutuneet katselemaan vain hinteliä nörttejä. Mutta mutta, melko harva noistakaan naisista niitä helmiä on, erittäin harva heistä amiksen käyneiden naisten tasolle yltää.
Olen pahoillani, mutta olet kyllä hieman pulska ollaksesi uskottava seuralainen minulle. Tyylikkyys on näissä piireissä hyväksi, ja sitä ei tule häränniskaa hiertävästä paidankauluksesta mieleen...
T. Juristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22-vuotias ei "miestä" ole nähnytkään, pikkupentu vielä :D
Kaikenlaiset hoitsut.