Kiihottavin hetki elämässäsi?
Mikä on kiihottavinta mitä olet eläessäsi kokenut? Kopioin tänne tekstin jonka itse kirjoitin "Meidän perhe" sivujen samanlaisessa ketjussa vastaukseksi.Tämä voi kuulostaa joillekin vähän omituiselta, mutta tämä on minun fetissini josta minä nautin aivan erityisen paljon.
En ole eläessäni ollut niin kiihottuneena kun sillä hetkellä kun exäni suostui toteuttamaan fantasiani josta hänelle kerroin, kätenikin vapisivat kiihottuneisuudesta sillä hetkellä :D
Fantasiani oli siis että minä (mies) pääsisin nuolemaan naisen peppureikää. Kehua sen tuoksua, makua ja hautaa naama niin syvälle pyllyvakoon kun vain on mahdollista, myös naamalle istuminen.
Uteliaisuudesta mietin milleköhän pyllyreikä maistuisi kun en ikinä ollut sitä saanut nuolla, nyt sain ja NAUTIN aivan älyttömästi! Hän pyllisti nelinkontin sängyllä ja availin pakaroita. Ensin nuuhkin vähän aikaa ja sitten sukelsin pyllyvakoon. Nuolin persettä kun lapsi tikkaria ja sormetin naistani samalla. Sitten hän itse levitti pakaransa ja laukesin jo melkein silloin. Sitten myöhemmin hän istui naamalleni ja sain nauttia pepusta täysin siemauksin, samalla hän antoi minulle käsi-ja suuhoitoa. Ei mennyt kauan kunnes laukesin ja lasti oli aivan naurettavan suuri, elämäni voimakkain orgasmi. Samalla kun laukesin, vedin perseen naaman päälle ja kaivoin nenäni niin syvälle perseeseen kun vain on mahdollista. Nykyään olen sinkku, voi että kun saisi tuon taas kokea...