Kommentoiko puolisonne muiden naisten kauneutta sinulle?
Olen n. vuosi sitten aloittanut uuden suhteen ja olen hieman hämilläni siitä miten mies kommentoi minulle muiden naisten ulkonäköä. Joskus on humalassa esim. sanonut, että joku tarjoilija oli hänen mielestään seksikäs ja kerran sanoi myös halunneensa flirttailla jonkun kapakkanaisen kanssa. Ymmärrän, että nämä puheet ovat eri asia kuin teot, mutta silti minua ihmetyttää. Miksi haluaisin kuulla tällaisia juttuja? Onko tarkoituksena vain, että minulle tulisi epävarma olo?
Kommentit (5)
Ei kommentoi. Joskus saattaa sanoa jostain, että on hyvännäköinen, mutta se liittyy asiaan josta puhumme. Ei kommentoi siis ravintolassa tai kadulla ohi kulkevia ihmisiä.
:( kannattaa sanoa miehelle, ettei tunnu kivalta, tai alat itse kommentoimaan komeita miehiä ja kysyt, miltä tuntuu. Mun mies ei oikeastaan kommentoi, mistä saa olla tyytyväinen. Paitsi kerran kertoi ulkomailla nähneensä kauniin naisen junassa ja on vielä joskus palannut tähän naiseen, miten upea oli. En paljon tästä jaksanut välittää, koitti varmaan saada minua mustasukkaiseksi. Itse kyllä komeat miehet näen, mutta ei ole mitään tarvetta miehellä kertoa. Toki joskus tyttökavereille ;)
Ei todellakaan. Kerran kysyin, kun sara sieppiä hehkutettiin, mitä mieltä on. Ihan nätti, oli vastaus.
Mun mielestä toi on typerä tapa. Joillakin naisillakin tuntuu olevan tapana kertoa jos joku ukko on hyvännäköinen. Ei ole hyvää käytösä ja jotenkin pinnallista.
Kyllä kommentoi. Ja minä kommentoin miehiä. Ihan perus :) Ei muiden kauneus ole minulta pois, mies kuitenkin pitää muitakin kauniina kuin vain minua. Semmoinen "olet maailman kaunein en katsele muita"-esitys olisi ällöttävää. Sanoin sen miehelle heti kun alettiin seurustelemaan.