Miksi naiset pelkäävät työttömiä miehiä?
Työtönkin mies voi olla komea, urheilullinen ja hauska. Miksi naiset tekevät miehen työttömyydestä ongelman, onko se miehen rahattomuus niin paha asia? Moni työtön mies etsii töitä ahkerasti, mutta töitä ei löydy tänä päivänä joka miehelle helposti.
Kommentit (29)
Se on vähän kuin pienimunaisuus - eli se itsessään ei haittaa, jos se ei vaikuta siihen miehen mies näkee itsensä. Työttömät miehet vaan usein ovat aika pieniä ihmisiä henkisesti, ja sit' taakkaa ei kukaan normaali nainen halua harteilleen.
Työtön on yleensä rahaton eikä näinollen anna naiselle mahdollisuuta loisimiseen
Pelkäävät ystävien ja sukulaisten paheksuntaa. Työtön on väärällä tavalla yhteiskuntakelvoton. Linnakundi, narkki tai renttu sen sijaan kelpaa, koska sellaisen kanssa heilastelu on "kapinaa", ja sillä oikein haetaan sukulaisten ym. läheisten kauhistelua.
Siksi, että naisia kiinnostaa miehessä ennen kaikkea tulotaso ja varallisuus.
Työtön mies ei voi elättää lompakkoloisnaista.
Työtön mies on luuseri ja patalaiska vätys. En ikimaailmassa itse työssäkäyvänä naisena kelpuuttaisi työtöntä miestä. Naapurissani asuu noin 40-vuotias mies joka kertoi minulle ettei ole käynyt 5 vuoteen töissä eikä kiinnostakaan. Mekastaa yöt yläpuolellani, nukkuu päivät. Eri asia tietty on jos aktiivisesti etsii ja todellakin haluaa tehdä töitä - ja näyttää sen.
Itsenäinen vahva työtön mies on uhka naisten hauraalle egolle.
sinun pitää alkaa yrittäjäksi, niin sitten kysyt täällä, että miksi kaikki on sinun rahojen perässä. kummallakaan puolella ei ole asiat hyvin naisten kanssa. se on aivan kamalaa, kun menestyt rahallisesti ja kun sitten haluat hieman nauttia elämästä monien palkattomien työvuosien jälkeen, niin on kaikki harakat ja lokit perässä. ne alkaa nokkimaan sinua, heti kun istut baaritiskille. nokkivat, kun näkevät autosi. vahtaavat bussin ikkunasta. ovat kateellisia. enemmin olisin melkein työtön ja saisin olla rauhassa mieheni kanssa ja elää vain normaalia elämää. käydä jossain syömässä euron pullan verkkareissa, saada olla vain rauhassa.
Työtön mies nyt vaan ei sovi mun imagoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja työttömälläkö ei voi olla varallisuutta, esim. pääomaa? Ja jos on ollut korkea palkka, voi työttömyyskorvauskin olla suurempi kuin jollakulla palkka ;) Ei silti kiinnostaisi, ellei hake töitä aktiivisesti/tee jotain muuta yhteiskunnan hyväksi.
Mua ei haittaisi, vaikka mies olisi työtön. Kunhan työttömyys ei aiheuttaisi ongelmia miehelle itselleen. Ja tällä tarkoitan, että työttömyydestä ei seuraisi alkoholin tai muiden päihteiden käyttöä, vuorokausirytmin muuttumista päiväpainotteisesta yöpainotteiseksi eikä laiskuutta tai saamattomuutta. En nimittäin halua miestä, joka vanhalta viinalta haisevana herää vasta kun tulen töistä ja kämppä on tullessani kuin pommin jäljiltä.
Naisena ei voi muuta kuin harmitella että hyvä mies siinä on taas menetetty. Kuinka voisikaan naispolo muuten jäädä miehen rahoilla elämään. Eivätkä naiset voi itselleen mitään. Siitä on ihan vedenpitävä teoriakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työttömälläkö ei voi olla varallisuutta, esim. pääomaa?
Tässä tapauksessa työssäkäynti on toki yhdentekevää. Ei miehen tarvitse tarvitse käydä töissä, jos miehellä on työttömyydestä huolimatta varaa maksaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Työtönkin mies voi olla komea, urheilullinen ja hauska. Miksi naiset tekevät miehen työttömyydestä ongelman, onko se miehen rahattomuus niin paha asia?
Totta kai on. Mutta turha kuvitella, että palstan ahneet akat tätä myöntävät.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät ystävien ja sukulaisten paheksuntaa. Työtön on väärällä tavalla yhteiskuntakelvoton. Linnakundi, narkki tai renttu sen sijaan kelpaa, koska sellaisen kanssa heilastelu on "kapinaa", ja sillä oikein haetaan sukulaisten ym. läheisten kauhistelua.
Ei mene noin. Noi tapaukset kelpaa naisille ehkä parin kuukauden, mutta eipä naista kauan kiinnosta jos mies ei näytä halukkuutta menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene noin. Noi tapaukset kelpaa naisille ehkä parin kuukauden, mutta eipä naista kauan kiinnosta jos mies ei näytä halukkuutta menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Mulle kelpaisi oikein mainiosti koti-isä. Olisi jopa suotavaa urakehitykseni kannalta. Mistä sellaisia löytää? Siis miehiä, jotka haluavat lapsia ja jäädä kotiin hoitamaan niitä?
Minä olen hyvätuloinen ja nautin elintasostani. Jos ottaisin tähän riipakseni työttömän miehen, elintasoni laskisi välittömästi. En halua sellaista. Samasta syystä en tekisi lapsia, ainakaan useampia, ellen voisi olla varma elintason säilymisestä. Olen sen verran köyhästä perheestä lähtöisin, että tiedän, millaista paskaa se on.
En pelkää. Jos pelkään jotakuta miestä, se johtuu ihan muista asioista kuin työttömyydestä.
Mulle kelpais hyvin työtön mies. Kuten ap sanoi, töitä ei nykypäivänä löydy jokaiselle ihan helposti. Tavallaan jopa arvostan ratkaisua jättäytyä työpaikoista kilpailemisen ulkopuolelle. En ole itsekään rikas, joten sellaisia elintasoerojakaan ei kauheasti tulisi, mitkä rikkaan miehen kanssa olisivat väistämättömiä.
Miehet kyllä yleensä hyväksyvät työttömän naisen.
Ilman yleensä ongelmia rakastua sellaisessa elämäntilanteessa elävään naiseen.
Esteeksi se ei muodostuisi varmaan juuri kenenkään miehen rakkaussuhteelle hänen kanssaan.
Miehet eivät odota naiselta materiaa,menestystä tai varallisuutta.
Yleensä rakkaus sellaisenaan riittää,eikä siihen yleensä myöskään kätkeydy mitään materiaalisia tavoitteita pyyteitä miehen taholta.
Mikäli kätkeytyy,pidetään sitä yleisesti halveksittavana,ellei peräti rikollisena. (legendaariseen Auervaara-tyyliin)
Vielä näin 'tasa-arvon aikaan' valitettavan moni nainen tekee itsestään kuitenkin perinteisten käsitysten mukaisen 'palkinnon' ja ylpeileekin sillä.
Jos tahtoo töihin ja tekee aktiivisesti töitä saadakseen palkkatyön, niin työttömyys ei ole ongelma. Laiskuuttaan työttömäksi jättäytyvää taas tuskin kukaan täysjärkinen tahtoo elätikseen.