Mitä teillä oli tänään ruokana?
Meillä oli lounaalla uunivihanneksia, seesamlohta sekä tomaatin ja sipulin kanssa paistettua härkistä. Illalla oli lämpimiä leipiä, ei jäänyt ruuanlaitolle aikaa.
Kommentit (34)
Lounaaksi oli uunilohta, perunamuussia ja paprikaa. Päivälliseksi sitä samaa kun jäi yli plus keitettyjä vihreitä papuja (puoliso oli ekaa kertaa tänä vuonna krapulassa ja mulla on kaamea flunssa niin ei oikein maistunut). Huomenna esikoisen toiveesta kyssäkaalikeittoa :D :D :D Ei MITÄÄN hajua mistä se sen keksi, ja oli 99,9% varma ettei se sitä syö, mutta en aio olla nirson lapseni kokeilunhalun este.
Kanariisinuudelivokkia
Illalla tehtiin pizzaa valmispohjalla
Karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa välipalaksi lihakukkoa
Teinin valmistamaa tonnikalalasagnea fetasalaatilla, jälkkäriksi teki mansikkarahkaa. Kotitaloustunnit kunniaan! T. Äiti&isä
Tortilloja sekä taco-jauhelihalla ja fajitas-kanalla.
Itse väsättyä kaalilaatikkoa puolukkasurvoksella ja perään tekasin omenapiirakan. Mikä lie puuska iski.
Siskonmakkarasoppaa. Maistuu kaikki, mitä mies kokkaa 😍
Vau! Kaikki nää kuulostaa hyviltä! Ite söin vaa pikanuudelia
Makaroonilaatikosta vähän paranneltu versio eli jauhelihan tilalle nakkeja ja herneitä
Kurpitsasosekeittoa, karitsan paahtopaistia ja uunijuureksia & viininä 2010 brunello, jälkkäriksi italialaisia leivoksia. Kaikki muu itse tehtyä, mutta leivokset ruoka & viini messuilta.
Lounaaksi uunilohta ja peruna-bataatti-lanttu-porkkana-sosetta sekä tuoretta tomaattia, päivälliseksi hirvipaistia sipuli-lanttu-porkkana-pedillä, perunoita ja porkkanaraastetta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli broilerinkoipia riisipedillä ja haudutettua parska- sekä kukkakaalia. Jälkkäriksi kauraomenapaistosta ja vaniljakiisseliä.
Petinä täällä ohraryynejä ja lehtikaalia.
Lounaaksi jauheliha-pottumuusilaatikkoa puolukkahillon ja salaatin kera, päivälliseksi itetehtyä pizzaa. :p
Lounaaksi kevätrullia. Illalla paistettua nierää, kananmunakastiketta, pinaattia, herneitä. Myöhemmin juustotarjotin ja hedelmiä.
Lampaanpotkaa, itämaisesti maustettua riisiä, salaattia, tsatsikia, hummusta, täytettyjä pitaleipiä.
Ulostetta spermakastikkeella. Jälkkärinä sissijuustojäädykettä.
Meillä oli broilerinkoipia riisipedillä ja haudutettua parska- sekä kukkakaalia. Jälkkäriksi kauraomenapaistosta ja vaniljakiisseliä.