Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muuttoapuna mutta avustettava on vähintäänkin hankala

Vierailija
29.10.2016 |

Lupauduin siis muuttoavuksi, ja sovittiin alustavasti että avustettava vuokraa peräkärryn ja minä sitten avustan tavaroiden siirrossa ja hommaan auton.
No.
Ensin tuli kinaa siitä ettei autoon todellakaan tuoda mitään minulle kuulumatonta. Seuraavaksi ne oli laittamassa peräkärryyn selvästi ylikuormaa ja lopulta ei halunnut kunnolla kiinnittää tavaroitaan. Lopulta, kun päästiin matkaan, avustettava pelkääjän paikalla, hän sanoi minulle että jos jotain hänelle kuuluvaa on paskana tai puuttuu niin hän hakkaa minut yhtä paskaksi sen jälkeen.
Meillä on vielä toinenkin kuorma mutta ensimmäisen jälkeen harkitsen vakavasti homman jättämistä sikseen. Joku raja idiotismin kanssa pitää olla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin kyllä jalat alleni...

Vierailija
2/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako avustettavasi johonkin tukiasuntoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei autoon voinut laittaa muuttotavaroita?

Vierailija
4/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaako avustettavasi johonkin tukiasuntoon?

Se on saanut joltain säätiöltä opiskelja-asunnon ja muuttaa sinne.

Vierailija
5/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua.

Vierailija
6/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua.

No sittenhän vakka on löytänyt kantensa, kun sekä avustettavalla että avustajalla viiraa päässä.

Vierailija
7/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auton sisäpinnat tykkää rojujen painosta ja kulmista.

En kyllä auttaisi noin töykeää. Ja sinähän olisit vastuussa, jos joku ylikuorma sieltä putoaa, kun kuskina olet.

Vierailija
8/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pohkeesi tuli ehkä lihasrevähdys, et ole varma, sattuu vaan niin ettet voi muuttaa enää.

Vierailija
9/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ootte hankalia. Kyllä autoon voi panna tavaroita. Menitkö apuun vai vit..lemaan?

Vierailija
10/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auton sisäpinnat tykkää rojujen painosta ja kulmista.

En kyllä auttaisi noin töykeää. Ja sinähän olisit vastuussa, jos joku ylikuorma sieltä putoaa, kun kuskina olet.

Joo en minäkään noin töykeää auttaisi, mutta kyllä siellä autossa nyt hyvänen aika sentään voi tavaraa kuljettaa! Vähintään nyt vaatteita ja muuta kevyempää kasseissa ja säkeissä.

Vierailija
11/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ootte hankalia. Kyllä autoon voi panna tavaroita. Menitkö apuun vai vit..lemaan?

En halua vieraiden tavaroita autooni! Sitä varten ne hankki sen peräkärryn.

Vierailija
12/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sitten pystyt kuskamaan ketään muuta kuin itseäsi sillä pyhällä peltilehmälläsi?Kerro minulle otatko sen tallista kun sataa vettä vai  käytätkö silloin julkisia? Onko sulla wunderbaum jossa on uuden auton tuoksu?

Vierailija
13/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sitten pystyt kuskamaan ketään muuta kuin itseäsi sillä pyhällä peltilehmälläsi?Kerro minulle otatko sen tallista kun sataa vettä vai  käytätkö silloin julkisia? Onko sulla wunderbaum jossa on uuden auton tuoksu?

Miksi ihmisiä vituttaa niin kun haluan noudattaa ennaltasovittuja sääntöjä?

Tässä tapauksessa on muutamakin syy. Tyyppi ei osaa pakata. Jos antaisin hänen laittaa omia tavaroitaan autooni, sekin ylilastattaisi ja tulisi riitaa siitä. Toiseksi hänellä on valtavat määrät pientä krääsää ja pakkaa ne huonosti eli hänelle kuuluvaa tavaraa jäisi pakostakin autooni ja taas riidellään ja hän syyttää minua kaikesta hävikistä. Kolmanneksi käytännön syyt. Peräkärryllä en tarvitse muuta kun viedä kärry ja avustettava uuteen paikkaan ja jättää sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi