Tuntemillani miehillä on uusi heti eron jälkeen
Miten on mahdollista? Heti, kun ero on tapahtunut, vaikkapa naisen aloitteesta, on miehellä jo alle kuukaudessa uusi. Nämä eivät vaikuta edes laastareilta vaan on saatettu esimerkiksi perustaa pian perhe.
Kommentit (60)
"Laastarit" on naisten kotkotuksia eivätkä mikään todellinen asia monellekaan miehelle. Aivan naurettavaa kuvitella, että pitäisi mukamas kärsiä ja kituuttaa ensin pitkä aika yksin ennen kuin olisi valmis parisuhteeseen. Moni vaihtaa ihan lennostakin.
Paavo M. Pettäjä kirjoitti:
Niin vaan saattaa käydä. Vanha totuus on, että jos parisuhde on kunnossa, ei siihen väliin silloin kukaan tule. Itse erosin 2009, ja niinkin klassisesti kävi että vaihdoin työpaikkaa ja rakastuin työkaveriini. Oma lähes kahdenkymmenen vuoden suhde oli jos silloin erittäin epätyydyttävä, ja kaatui sitten omaan hautaansa niiltä sijoiltaan.
Muna-kana vastakkainasettelua tässä on. Korostan, että uusi suhde on osoittautunut paljon paremmaksi kuin vanha: eilisiltana juuri rakastelimme ihanasti vaimon kanssa, ja koko ajan vain yhteiselo paranee. Ero on elämää!
Mitä kuuluu sille naiselle jolta huijasit 20 vuotta ja jätit suhteen häneen hoitamatta? Nyt sekstailet uuden panosi kanssa. Vähänkö olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hyvät ja kunnolliset miehet on nimenomaan parisuhteessa viihtyviä ja tällaisille miehille myös löytyy ihan heti ottajia.
Voiko olla oikeasti hyvä mies jos on läpsystä vaihto? onko silloin tuntenut mitään entistä kohtaan...
Nainenhan sitä eroa yleensä hakee. Miehet ovat varmaan sen verran rationaalisia että eivät haikaile naisen perään joka ei ole enää kiinnostunut. Uusi elämä uuden naisen kanssa joka on kiinnostunut.
Mulla tuhoutui juuri asunto isossa tulipalossa. Kauanko täällä katuojassa pitää sätkiä ennen kuin olen valmis uuteen asuntoon?
Itse olen nelikymppinen perheellinen mies ja kerran lähtenyt yöhön ilman sormusta, kun riideltiin ja tultiin vaimon kanssa siihen lopputulokseen, että tämä oli tässä.
Voin sanoa, että iskettiin kiinni aika hanakasti ja uusi yh-puoliso oli tarjolla n. 2 tunnin kuluttua lähdöstä, vaikka kerroin asuvani vielä vaimon kanssa.
Ilmeisesti 35-45 ikähaarukassa kaikki hyvissä töissä käyvät suht ok miehet napataan heti kun ensimmäiseltä kierrokselta vapautuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hyvät ja kunnolliset miehet on nimenomaan parisuhteessa viihtyviä ja tällaisille miehille myös löytyy ihan heti ottajia.
Voiko olla oikeasti hyvä mies jos on läpsystä vaihto? onko silloin tuntenut mitään entistä kohtaan...
Nainenhan sitä eroa yleensä hakee. Miehet ovat varmaan sen verran rationaalisia että eivät haikaile naisen perään joka ei ole enää kiinnostunut. Uusi elämä uuden naisen kanssa joka on kiinnostunut.
Niin, eli miehet eivät myöskään tunne mitään. Kuka nainen sellaisen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nelikymppinen perheellinen mies ja kerran lähtenyt yöhön ilman sormusta, kun riideltiin ja tultiin vaimon kanssa siihen lopputulokseen, että tämä oli tässä.
Voin sanoa, että iskettiin kiinni aika hanakasti ja uusi yh-puoliso oli tarjolla n. 2 tunnin kuluttua lähdöstä, vaikka kerroin asuvani vielä vaimon kanssa.
Ilmeisesti 35-45 ikähaarukassa kaikki hyvissä töissä käyvät suht ok miehet napataan heti kun ensimmäiseltä kierrokselta vapautuvat.
Eli päädyitkö tämän uuden yh-puolison kanssa yhteen? Miten teillä menee nyt? En nyt tuon kertomasi perusteella laskisi sinua tuohon suht ok -ryhmään, jos suhtaudut parisuhteisiin noin kevyesti.
Olen katsellut muutaman perheellisen työkaverin menoa eron jälkeen ja meno on ollut hurjaa. Ensin parinkymmenen naiset läpikäynti ja sitten parhaan kanssa uuteen parisuhteeseen alle 6kk erosta. Ihan sama kaava eikä kumpikaan ollut mitään valtavia adoniksia.
helli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän laastarin kanssa voi perheenkin perustaa, mutta ongelmia tulee muutaman vuoden päästä, kun käsittelemättä jääneet asiat nousee pintaan.
Vaikka kuinka haluaisi noin ajatella lohduttaakseen itseään, nämä uudet liitot useimmiten ovat erittäin onnistuneita.
Taidat olla itse laastari?
Kyllä se nyt sori vaan on yleisesti psykologienkin tuntema asia, että käsittelemätön ero tuo taakkaa suhteeseen. siksi itse en laastariksi haluaisi.
Musta tuntuu että miehet eivät ole kovin kauaskatsoisia. Se uuden naisen kanssa koettu alkuhuuma on ratkaisu eroon liittyviin tunteisiin: "eksä oli ihan paska, onneksi uusi on ihana". Ehkä perustetaan perhe (varsinkin jos ero on tapahtunut 30 ikävuoden kieppeillä).
Alkuhuuman jälkeen joko suhde jatkuu hyvänä (mieskin ehkä oppinut jotain edellisestä suhteesta) tai huonona.
Tämä ainakin osoittaa sen, ettet tunne minua. Erosin kahdeksan vuotta sitten eikä minulla vieläkään ole uutta. Pari on tässä ollut tarjolla, mutten alkanut.
Vierailija kirjoitti:
helli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän laastarin kanssa voi perheenkin perustaa, mutta ongelmia tulee muutaman vuoden päästä, kun käsittelemättä jääneet asiat nousee pintaan.
Vaikka kuinka haluaisi noin ajatella lohduttaakseen itseään, nämä uudet liitot useimmiten ovat erittäin onnistuneita.
Kyllä se nyt sori vaan on yleisesti psykologienkin tuntema asia, että käsittelemätön ero tuo taakkaa suhteeseen. siksi itse en laastariksi haluaisi.
Tutkimusviitettä sitten vaan kehiin, jos se kerta on yleisesti tunnettu asia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuhoutui juuri asunto isossa tulipalossa. Kauanko täällä katuojassa pitää sätkiä ennen kuin olen valmis uuteen asuntoon?
Odota nyt vaikka edes niin kauan, että näet miten pahoin asunto paloi ja jäikö sinne asuntoon ketään sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota nyt vaikka edes niin kauan, että näet miten pahoin asunto paloi ja jäikö sinne asuntoon ketään sisälle.
Odottaisin myös vakuutusyhtiön päätöstä ennen kuin lähtisin ostamaan uutta asuntoa. Majailisin tuttujen nurkissa ja etsisin rauhassa uuden asunnon kun raha-asiat olisi selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka haluaisi noin ajatella lohduttaakseen itseään, nämä uudet liitot useimmiten ovat erittäin onnistuneita.Taidat olla itse laastari?
Tästä sivusta nyt heitän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraeilija kirjoitti:
Eronneet perheelliset harvoin käyttävät toisista eronneista perheellisistä mitään yh-puoliso nimityksiä, vai kutsutko itseäsi viikonloppuisäpuolisoksi tai viikko-viikkoisäpuolisoksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista? Heti, kun ero on tapahtunut, vaikkapa naisen aloitteesta, on miehellä jo alle kuukaudessa uusi. Nämä eivät vaikuta edes laastareilta vaan on saatettu esimerkiksi perustaa pian perhe.
Sama täällä. Kaikilla miehillä jotka ovat lähipiirissä eronneet on käytännössä ollut uusi nainen katsottuna jo erovaiheessa. Ovat tainneet yhtä lukuunottamatta muuttaa suoraan entisestä kodista uuteen kotiin uuden puolison luo.
Vierailija kirjoitti:
Vieraeilija kirjoitti:
Eronneet perheelliset harvoin käyttävät toisista eronneista perheellisistä mitään yh-puoliso nimityksiä, vai kutsutko itseäsi viikonloppuisäpuolisoksi tai viikko-viikkoisäpuolisoksi?
En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta tässä tapauksessa kyseessä oli yksinhuoltaja, eli mies häipynyt jo vauva-aikana monta vuotta sitten.
Tuntuu siltä, että eronneet isät kelpaavat hyvin nimenomaan "lapsellisille" naisille.
Voin jo kuvitella keskustelun: nykyinen liittoni tuntuu epätyydyttävältä. Vastaus: Eroa ihmeessä heti.
Vai?