Miksi entinen miesystävä tekee tikusta asiaa, hakee huomiotani ja jää kiinni pitkistä, lasittuneista katseista?
Siinäpä se arvoitus. Erosimme keväällä, minä tulin jätetyksi. Käsittääkseni hänellä jo uusi, mutta käytös on kummallista.
Kommentit (10)
Itse asiassa jäi kyllä. Ehkä se selittää. Onko muita selityksiä?
Ap
Haluaa pitää sut varalla tai sitten uusi suhde ei ollutkaan auvoinen ja haluaisi takaisin kimppaan. Varo kuitenkin jälkimmäistä sillä mies voi ottaa sinut hätävaraksi siksi aikaa kun etsii uutta.
Sun oma tulkinta ja kuvitelma tilanteesta?
Pitkiä lasittuneita katseita, V.ttu mitä skeidaa. Kannattasko jo palata elämään?
No en osaa sitä paremminkaan kuvailla. Kun olemme samassa seurueessa ja joku selittää jotain juttua, jos minä käännän katseeni pois tästä puhujasta, huomaan exän tuijottavan minua aivan kuin huumaantuneena. Tätä tapahtuu jatkuvasti.
Ap
Tiedäthän sä mitä tuo tarkoittaa. Se vaan on pointti, mitä itse haluat ja kannattaako entiseen enää palata.
Miksi pörräätte vielä samassa seurassa? Ootteko samassa työpaikassa vai asutteko tosi pienellä paikkakunnalla?
Jäikö anaalinussinta kokematta sun kanssa? Se voi vaivata vielä kuolinvuoteellakin miesparkaa.