Älä sinäkään osta kinkkua jouluna
Kommentit (18)
Miksi ne luomukinkut maksaa niin paljon enemmän?
Varmasti ostetaan, kinkkua, kalkkunarullaa ja lohta. Herkutellaan oikein kunnolla.
En ostakaan. Ostan ehkä sellaisen quorn-juhlarullan vai mikä olikaan testiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne luomukinkut maksaa niin paljon enemmän?
Siksi, kun niiden tuotanto on niin pahuksen byrokraattista, valvottua siis. Käytännössä luomukinkun tuotannossa on paljon enemmän välistävetäjiä kuin tavallisen.
Olen tilannut jo tuottajalta kinkun.
Hyvä kun muistutit, pitää paikkoin laittaa possu tilaukseen. Aivan taatusti siis syön kinkkua.Eikä se ole mitään hipsterluomua ihan vaan siksi koska mua ottaa aivoon kaikki kaltaisesi maailmaparantajat.
Varmasti ostan. Vieläpä halal teurastetun. HAHAHAA! Siinä teille helvetin vegaanit.
En aio syödä kinkkua. Syön kalkkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ostan. Vieläpä halal teurastetun. HAHAHAA! Siinä teille helvetin vegaanit.
Vai että halal-teurastettu possu...
En ole ostanut enää vuosiin. Paahtopaistilla tai murekerullalla mennään :)
No todellakin ostan, harmaasuolatun!
Todellakin ostan. Pakastetun harmaasuolatun perinteisen ison kinkun luulla. Ja niitä sit saa olla parikin kappaletta.. niit 10-12kg. Mitä isompi sen parempi.
En osta, mutta poikaystävän isä ostaa meille oman ja sitten poikaystävä syö isänsä luona kinkkua ja mä syön omien vanhempieni luona kinkkua. Helposti tulee syötyä pari kiloa kinkkua jouluna.
Todellakin ostan ja Joulun jälkeen vinon pinon alekinkkuja.
Nakkaan yhden kinkun vielä halal-tiskiin että uussuomalaisetkin löytävät tämän herkun.