Te jotka olette nähneet tämän korealaisen kauhu "sarjakuvan"
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31&weekday=…
Tuon nähneet varmaan tunnistavat ko. sarjiksen jo alusta lähtien.
Pelästyittekö kun törmäsitte tuohon ensimmäisen kerran? :D
Kommentit (15)
Kieltämättä tuo on aika vekkulisti tehty. Tai en osannut odottaa mitään pelästyttävää kohtaa kun näin tuon ekan kerran.
Näin tuon piiiiiiiiiiiitkän aikaa sitten. Silloin pelästyin =D nykyisin en viitsi lukea sitä koska tiedän mitä on tulossa.
Olen herkkä säikäytyksille ja kyllähän tuo hyppäytti kun ei ollut aiemmin lukenut sarjakuvaa jossa yhtäkkiä säikyttelyä animaation kera. :D
haluaisin aukaista tuon mut nyt en uskalla kun luin kommentit, höh!
Vierailija kirjoitti:
Aukaise pois ja lukaise mutta laita tietokoneesta äänet pois. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukaise pois ja lukaise mutta laita tietokoneesta äänet pois. :D
kiitos vinkistä, kokeillaan...
Joo pelästyin silloin vuosia sitten. Valitan yleensä aina jump scareista peleissä ja leffoissa, koska se on niin halpa pelottelukeino, mutta tämän kohdalla täytyy nostaa hattua.
Webtoonsista löytyy lisää kauhusarjakuvia. Parempi lukea sieltä noita.
Arvasin että se on tämä heti kun luin otsikon. Kertoo siitä että tuo animaatio on hyvin suunniteltu. Muuten tämä ei varmaan olisi näin "laajasti" levinnyt. Sellaiselle en tätä näytttäisi kuka on kamalan herkkä pelästymään. :)
Toivon etten olisi katsonut.
t. jälkiviisas
Ei toiminu mobiililla jos siis siinä jotakin animaatiota ja ääntä olis pitäny olla?
Mä en huomannut mitään, missä kohtaa pitäisi jotain pompata?
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminu mobiililla jos siis siinä jotakin animaatiota ja ääntä olis pitäny olla?
Saattaa olla ettei toimikaan mobiilissa. En ole koskaan kokeillut, ainoastaan tietokoneella. Ei varmaan tunnu miltään ilman niitä animaatioefektejä... :D
Pöh olen kännykällä.
Katson tän sitten myöhemmin koneelta.
Pelästyin nyt vaikka varoitit :D