Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muoti korsetti/korsettivyö

Vierailija
29.10.2016 |

Moikka,
olen etsimässä tämäntyylistä korsettia/korsettivyötä
http://magimagazine.com/wp-content/uploads/images/kylie-jenner-is-kim-k…
Väri kyllä mielellään musta tai valkoinen. En ole mistään löytänyt, ainakaan järkevällä toimitusajalla.
Olisiko jollain vinkkiä? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuvan on ruma..

Vierailija
2/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi korsetti ihan vyötärön kaventamismielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei varmaan kauhiasti apua oo, mutta löytysköhä Ebaysta, AliExpressistä tai Amazonista? Samalla upitan, koska asia kiinnostaa muakin!

Vierailija
4/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että tuollaiset muotikorsetit voi olla vaarallisia jos ei sovi täysin omaan vartaloon. Onko totta?

Vierailija
5/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Musta ei varmaan kauhiasti apua oo, mutta löytysköhä Ebaysta, AliExpressistä tai Amazonista? Samalla upitan, koska asia kiinnostaa muakin!

Kiinan nettikaupoista löytyy, mutta niissä kuukauden toimitusajat. Pitäisi viikon sisällä löytä

Vierailija
6/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että tuollaiset muotikorsetit voi olla vaarallisia jos ei sovi täysin omaan vartaloon. Onko totta?

Ei ole totta. Keho mukautuu siihen korsetti kunhan lähtee varovasti kiristämään eikä vedä niin tiukalle heti että henki pihisee.

Ja mitä tulee noihin korsetteihin niin ebaystä saa jos toimitusajalla ei ole väliä. Itselläni brokadinen ja terässpiraaliluilla varustettu vyötärökorsetti jonka tilasin ebaystä englantilaiselta korsettien myyjältä. Samaa mallia myydään suomessa yli 100e hintaan ja itse maksoin muutaman kympin. todella tukeva ja kestävä.

Vierailija
7/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Keho mukautuu siihen korsetti kunhan lähtee varovasti kiristämään eikä vedä niin tiukalle heti että henki pihisee.

Ja mitä tulee noihin korsetteihin niin ebaystä saa jos toimitusajalla ei ole väliä. Itselläni brokadinen ja terässpiraaliluilla varustettu vyötärökorsetti jonka tilasin ebaystä englantilaiselta korsettien myyjältä. Samaa mallia myydään suomessa yli 100e hintaan ja itse maksoin muutaman kympin. todella tukeva ja kestävä.

voisitko kertoa myyjän nimen?

Vierailija
10/10 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän