Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vainotaan :(

Vierailija
29.10.2016 |

Mun työpaikalla käy eräs mies melkein joka päivä (alihankintahommista kyse). Tämä mies yritti iskeä mua kerran baarissa, en ollut kiinnostunut, enkä ole edelleenkään.
Tällä viikolla kertoi tietävänsä mun osoitteen, eli oli ottanut sen selville. Mainosti olevansa sinkku ja kuulemma haluaisi tulla käymään. Sanoin: "Ei tarvitse, en ole kiinnostunut."
Eilen oli tullut facebookiin kaveripyyntö ja en hyväksynyt sitä. No, illalla tuli viestipyyntö, jossa tämä mies käski soittaa ja oli laittanut puhelinnumeronsa sinne.
Laitoin eston päälle. Poliisiin en voi ottaa yhteyttä, koska hän ei ole uhannut millään tavalla / tehnyt mulle mitään väkivaltaa.
Mua ahdistaa! En vissiin voi tehdä tässä tilanteessa mitään?? (Mun puhelinnumero on onneksi salainen, eli sitä ei saa selville)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo sanonut ettei sua kiinnosta. Jos mies vielä viestittelee tai tulee jutulle, niin sano, että sinua ei edelleenkään kiinnosta ja jos hän ei lopeta, otat poliisiin yhteyden. Jos viestittely/jutulle tunkeminen vielä jatkuu tämän jälkeen, otat yhteyttä poliisiin. Joillekin riittää jo se, että poliisi soittaa ja käskee lopettaa. Kannattaa säästää kaikki viestit ja yhteydenotot mitä mieheltä tulee, niin voit sitten poliisille näyttää tarpeen vaatiessa. 

Vierailija
2/2 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mahdollista tehdä vähän aikaa jotain muuta työtä työpaikallasi, vaihtaa vaikka tilapäisesti paikkoja jonkun työkaverin kanssa niin, että olisit eri paikassa silloin kun tyyppi käy siellä? Jos se ei saa vastakaikua tai näe sua vähään aikaan, voi olla, että innostus laantuu. Tai sitten ei.

Mutta tosiaan, säästä kaikki viestit ym. Heti ensimmäisestä vähänkään uhkaavasta yhteydenotosta ilmoitus poliisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän