Kaikille kissanomistajille tiedoksi!!!
Tältä näyttää normaalipainoinen kissa:
http://www.gateway-africa.com/fuanaflora/Animals/african-wildcat.jpg
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla on kuitenkin kesykissa, ei afrikkalainen villikissa. Tai esim. ilves. Mut hienoa, jos sulla on!
Ihan samaa lajiahan ne on kotikissa ja afrikkalainen villikissa.
Suomalaisella kotikissalla on kyllä ihan erilainen ruumiinrakenne kuin tuolla africaanolla.
Jostain syystä sain tämän päivän parhaat naurut tähän mennessä. Kiitos. :D
Mä näytin mun kissoille ton kuvan, ne käänsi takapuolensa ja meni nukkumaan.
Nätti kissa, mutta tavalliset kotikissat nyt vaan ovat persjalkaisempia kuin tuo villiotus ja näyttävät siksi pullerommilta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella kotikissalla on kyllä ihan erilainen ruumiinrakenne kuin tuolla africaanolla.
Vitun rasisti mitään rotuja ei oo olemassakaan kaikki on ihan samanlaisii paitsi mustil on isommat kalut ja ne juoksee kovemmin ja räppää paremmin ja pelaa korista paremmin
Kissani arveli kuvassa olevan joku kissojen huippumalli, sen verran luisevalle misu näyttää.
Ei ollut mun kollin makuun, liian laiha ja pitkäkoipinen kuulemma. Herralla itsellään on vuosien myötä elintasokumpua tullut (fat cat siis myös ulkomuotonsa, eikä pelkän sosiaalisen statuksensa vuoksi) ja luulen, että ei vaan kehtaa myöntää tykkäävänsä afrikkalaisista mallimisukoista.
Useimmilla on kuitenkin kesykissa, ei afrikkalainen villikissa. Tai esim. ilves. Mut hienoa, jos sulla on!