♥♥TORSTAIN TURINAT KESÄKUUNKERTTUSILLA♥♥
Kommentit (30)
tälle päivälle...minuutin aikavälillä :)
noh kahtellaan kumman immeiset huomaavat ensin ja antaa toisen sitten vaikka tippua...tai jotai...nyt aamupuurolle häippäsen ma!
En tiedä huomasko eilen kukaan kun kysyin, että mitä meinaatte tehdä pääsiäisenä? Onko kukaan suunnitellut lähtevänsä matkalle? Ja jos on niin miten pitkälle.Itsellääni viikkoja silloin 30+.. meinattiin lähteä automatkalle . ONKO JÄRKEÄ vai EI??? Onkohan liian rankkaa? VASTAKAA KILTIT PLIIS.
Omat kuulumiset on eilisessä ketjussa, joten en kirjoittele nyt enempää..
Mukavaa torstaita.
Vepeli2 rv 25+4
Ajattelin nyt vielä kirjoitella ahkerasti, ku olen kotona. Ensi maa´nantaina mulla alkaa työharjoittelu ja sitä kestää toukokuun loppuun. Loppu ajat voi olla tukalat olot :)
7.6.06. toivottavasti olosi on parantunut ja oot saanut selville, mistä kyse!
Krisse, kivaa kun laitatte firman " pystyyn" ! Munkin mies on yrittäjä nyt toista vuotta ja ä-loman jälkeen voisin keksiä itselleni myös siellä jotain, jos muut työt ei kiinnosta tai löydy. Onhan yrittäjän elämässä ne plussat ja miinukset, mutta lomat saa ainakin ite päättää :) mies jää sitten koko heinäkuuksi kotiin, kun vauva on syntynyt.
Veoeli2 kyseli pääsiäis suunnitelmista. Mä oon ajatellut lähteä Barcelonaan, viikkoja silloin 30. Aluks piti lähteä miehen kansa lappiin, mutta en nyt jaksa sinne lähteä, kun en voi laskea. Ja muut olis rinteessä koko päivän, niin mulla olis aika tylsää. Mun hyvä ystävä on asunut kauan barcelonassa, enkä oo ikinä mennyt häntä katsomaan, joten tää olis vika mahdollisuus. Ja meiän vikat omat matkat ennen perhematkoja :=)
Queen kyseli sukupuolesta..Mä oon kovasti veikannut (ja ehkä myös toivonut) tyttöä. Mun äidillä on omat poppakonstit, jolla se arvioi sukupuolta ja tyttöä se veikkas. Ultrassa kysyin sukupuolta, mutta eihän ne kättärilllä kerro. Syke oli viimeks 130, joten viittais poikaan. Musta on hassua, kun mun mies ei halua tietää sukupuolta, joten ei olla menty sinne 3-4d ultraan. Olis vaan helpompi ostaa tarvikkeita, kun noita unisex-värejä on vähän ja varsinkin kun oon etsinyt käytettyjä tavaroita, niin väriä ei voi valita. Eilen löysin käytetyn huggiksen purppuranpun. kantoliinan, mutta en uskalla ostaa, jos tuleekin poika.
Muistiko miehet teitä eilen naistenpäivän kunniaksi? Meillä ei muistettu..mutta ei varmaan edes tiennyt..
Liityn muuten samaan kerhoon huonosti nukkuvien kanssa. Ennnen nukuin niin sikeesti ilman ongelmia, mutta nyt herään pari kolme lertaa yössä. Mutta liitoskivut on mullakin loppuneet, ellei niitä sitten ala taas tulla lisää..Nukkumaasentoja ei oo hirveesti, sillä nukun vaan kyljillä jalat koukus. Siitä mies sanoikin, että vauva on luiskahtanut oikealle puolelle, kun nukun useammin oik.kyljellä..heh.
anninapa 24 tasan
ei nyt hirveen olennaista, mutta mulla pääsiäisenä vkoja siis 29....eikä 30. Itselläni ei oo hirveesti kokemusta, mutta vepeli2, jaksaakohan silloin istua niin kauan autossa? Tai sitten pitää jaloitella usein, mutta niin kuin sanoin, mulla ei kokemusta noista vkoista vielä :)
Mä ajattelin, että kyllä euroopan sisällä jaksaa lentää. Miksi muuten koneeseen tarvii raskaustodistuksen, oliko se vkolla 28 lähtien?
Anninapalle raskaustodistuksesta lentoyhtiölle, käy katsomassa Finnairin sivuilta, ja olikohan matkustusohjeissa/ilmailulääkäri/raskaus -jossain siellä, raskaana lentämisestä. Kai ne haluaa vain todistuksen, että raskaus on normaalisti edennyt eikä ennen aikaiseen synnytykseen ole vaaraa. Mä en sitten tiedä mikä käytäntö esim Blue1lla/SASilla on, kannattaa kysäistä ennen kuin varaa lentoliput.
Jee, illalla pääsee syöpöttelemään laivalle, ja taxfree shoppaileen. Huomenna sitten Tukholmassa. Vähän on huono omatunto esikoisen vuoksi, kun ollaan 4 yötä erossa, vietiin jo eilen illalla mummolaan. Mutta hyvin tuo on toistaiseksi viihtynyt. Eiköhän se siitä, tekee kyllä hyvää meille olla ihan kaksistaan.
Vauveli myöriin ja potkiskelee kovasti masussa, taitaa tietää, että lähdetään reissuun : )
sokuri 27+4 ja poika 06/03
Meillä on edessä juuri ennen pääsiäistä reissu Berliiniin. Aluksi mietittiin autoilua, mutta kovasti epäilin että kuinka noin pitkä istuminen sujuu (turvotukset, selkäkivut, yms.). Siispä otimme lennot Blue1:n kautta. Heillä saa raskaana olevat lentää todistuksetta viikolle 36 saakka. Yhdistelmiä olisi tarkotus katsella Saksan markkinoilta ja muutakin vauvakivaa Ü
satu-sini 27+4
Onhan ollut raskas viikko.. Maanantaina tuli sitten sijainen töihin ja häntä olen yrittänyt opettaa. Mutta: Ei osaa edes hiirtä käyttää! Saati sitten hallitse muita perus-atk-taitoja. Milläs opettaa ihan uusia ja outoja ohjelmia ihmiselle joka ei osaa konetta käyttää.. Mietin vain, että onko noin kovasti valehdellut työhaastattelussa? *huokaus* Pikkainen stressi sitten tuosta että pärjääkö ja onko koko paikka enää pystyssä kun tulen lomalta? (hieman ylimitoitettua huolta?)
Noh, tiistaina sitten oli sokerirasitus aamulla ja eilen oli iltapäivällä neuvola/lääkäri. Sokerit ok, ei mitään huomautettavaa siellä, mutta verenpaine pilvissä. Siinä th:n kanssa juteltiin ja kerroin että varmaan johtuu työstressistä, kun en yölläkään saa enää unta kun työasiat pyörii mielessä (edellisenä yönä heräsin 1 maissa, ja nukahdin uudelleen vasta 4 jälkeen). Huolestui kovasti että stressaan niin paljon että joudun kohta sairaalaan ja sanoi että olen loppuajan sairaslomalla (eli tämän viikon jälkeen 3 viikkoa ennen kesälomaa). Säikähdin tietenkin sitäkin, että nyt ryhdyn stressaamaan että miten se sijainen pärjää jos en pysty opettamaan sitä vähää mitä ehtisin.. Lääkärin kanssa sitten tehtiin kompromissi ja olen loppuviikon sairaslomalla, ensi viikon tiistaina on seuranta, katsotaan miten verenpaine reagoi kahden päivän töissä oloon.. Lomalapussa lukee että Pre-eclapsia, eikös se ole raskausmyrkytys? Sitä se th meinas että tulee jos ei kohta lepää.. Saa nähdä kuinka käy.
Neuvolakäyntejä on tähän mennessä 6, joista tämä viimeisin oli ensimmäinen lääkäri käynti. Tämän lisäksi kävimme alkuraskauden ultrassa ja sitten rakenneultrassa.
Sitten täällä on vielä ollut juttua pesänrakennusvietistä. Ei löydy täältä.. Tai no ehkä olen innostunut kestovaipoista, ompelen ja neulon, niin ja muutama on tullut ostettuakin (postipakettia odotellessa). Eli siinä mielessä ajattelen raskauden jälkeistä aikaa, mutta muuten, ei mitään sinne päinkään..
Äitiyspakkauksenkin hain eilen postista, todella nopeasti tuli hakemuksen jättämisen jälkeen. En ole vielä avannut, lupasin odottaa että mieskin ehtii kotiin. Lähti eilen aamulla työmatkalle ja pitäisi tulla tänään kotiin.
Nyt aamiaista!
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 26+5
Nyt on sitten iskenyt mulle flunssa :( Mies jäi justiinsa eilen saikulle ja sairastellaan täällä siis yhdessä. Toivottavasti toi tytteli ei tuu kipeeksi kun se tietää sitten taas yövalvomisia. Sais mennä nopiaan ohi tämä. Tuntuu välillä et oon ollu koko raskauden ajan flunssassa kun joulkun aikaan siitä tuli kärsittyä ja kesti yli kuukauden :(
Ollaan lähdössä mummilaan syömään, ei tarvi ite vähdätä mitään ruokia. On tytölläkin sitten vähän vaihtelua päivässä. Oli pappa ostanut polkupyörän neidille (hih). Eihän sillä edes jalat ylety polkimiin, mutta sallittakoon :)
Ihana auringonpaiste on ulkona mutta ei siitä kovin pääse nauttimaan kun on kipeä. Sisällä vaan näyttää ihan kauheelta kun pöly leijailee ja ikkunat näyttää niin likasilta. Nyt ei vaan oo siivousfiiliksiä ymmärrettävistä syistä.
Masussa ollaan nyt aamulla oltu vilkkaita, ihanaa :) :) Kun välillä tuntuu että se masuasukki on niin kamalan vaisu ja hiljanen...Mutta hyvin se näyttäis siellä voivan ja kasvavan.
Mutta nyt pakkaamaan perhe autoon ja suunta kohti mummilaa...
queen rv27+6 (huomenna uus viikko taas, jee)
Aurinkoista päivää kaikille!
Mrs. Marple: Milloin jätit hakemuksen pakkauksesta? Ite jätin maanantaina, että voiskohan sitä jo ens viikon aikana odotella... Ja täällä toinen, jolla ei pesänrakennusviettiä tiettävästi ole olemassakaan. :D
Joku kyseli siitä matkustamisesta. En kyllä itse lähtisi enää noilla viikoilla niin pitkälle matkalle. Muistelen, että parinkin tunnin autossa istuminen alkoi olla tuskaa rv30 tietämillä, vaikka ihan hyvin muuten voinkin. Minäkin turvautuisin lentokoneeseen.
Kamala ku tuntuu, että te muut ootte jo paljon pidemmällä ku alkaa olemaan jo rv28+... Missäs välissä te niin pitkälle ehditte?!? Mutta kai tässä perässä tullaan.
Nyt imurin varteen!
Mirju ja pikku-pööpöti 25+4
Täälä kans yks räkänokka nostaa kätensä ylös ja ilmoittautuu huonosti nukkuneiden joukkoon! Ei millään saanut nukuttua kun on niin tukossa. Ja sitten siihen päälle vielä kauhea päänsärky, OU JEAH! Onneksi ei tarvia mennä työhön mä en kestäis!
Masu-vaavi oli kovasti vilkas illalla. Mutta ei tapansa mukaan hikannut ollenkaan. Nyt sitten aamupalan jälkeen se taas tuola myllää,ihanaa. Tuntuu jo että masu räjähtää ja nahka ei enää yhtään anna periks. JA nyt vasta sen masu alkaakin kasvaa. Kuinkahan jätti siitä vielä tuleekin? :)
7.6.06 kirjoitteli,että oli soitellut sairaalaan kun oli niin kipeä. Mä olen ainakin oppinut sen ettei kannata sinne soitella etukäteen kun ne ei kuitenkaan anna sinne tulla. Mutta jos meet sinne ilman soittamista niin ei ei voi pasittaa sua takasin ilman tutkimista. Mullekin ne sanoin vaan ettei tarvi tulla,kipu on ihan normaalia. Ei se mitään normaalia ollut. Soitin yksityiselle ja se otti heti vastaan. Oli vaan istukassa verenvuoto,että niin normaalia. (tapahtui joku 4-5 viikkoo sitten) Siks olen lopettanut soittamsta etukäteen,menen sinne suoraan. Sitä suosittelen!
Mirju76 mulla ainakin tuli lisäys heti raskausviikkoihin kun ne synnärillä huomas,että mun laskettua aika on määritetty väärin ja antoivat uuden ajan toukokuun puolella. Elän nyt sen mukaan. Siks mulla on viikkoja jo sen verran enemmän!
Kyssäri: Muistaako joku kuinka se lineanegra-juttu oli? Että jos se loppuu napaan niin kumpi oli tulossa tai jos se jatkuu rintoihin asti. Mulla ei ole mitään muistikuvaa, kuinka päin oli tyttö ja kuinka poika.
Eipä tässä sitten ihmeempiä just nyt.
Lilli81 28+3
Jospa sitä sais aikaiseksi kanssa joskus kirjoiteltua.
Täällä maha kasvaa, niin että hirvittää. Näytän jo aivan viimeisillään olevalta. Sf mitta olikin viikko sitten jo 26cm.
Pesänrakennusvietti on alkanut toimimaan, en osaa päättää siivoaisinko vai ompelisinko lisää vaippoja, molemmat olis kyllä tarpeeseen. Meillä on uusi koti valmistumassa ja pääsiäisen jälkeen olis muutto. Vanhassa talossa riittää nurkkia puunattavaksi. Pakatakin pitäisi pikkuhiljaa ja samalla karsia joukosta turhat tavarat kaatopaikan kuormaan. Kun tietäis mihin hommaan eka tarttuis.
Äitiyspakkauksen paperit minäkin laitoin maanantaina postiin, kiva odotella pakettia.
Mulla oli reilu viikko sitten lääkärineuvola ja siellä oli nyt uutta se, että lääkäri ei automaattisesti katsonut kohdunsuun tilannetta. Kysyi onko supistellut ja haluanko, että katsoo, mutta kun ei silloin ollut supistellut, niin jätin sen mielelläni väliin. Totesi mun olevan jo konkari ja tietävän itsekin mistä huolestua, kun tämä on jo seitsemäs raskaus. Sen jälkeen on sitten tietysti supistellut, kivuttomasti kyllä, mutta joinakin päivinä useammasti. Mutta kait sitä näillä viikoilla jo pitääkin harjoitussupistuksia olla, en enää muista miten muissa raskauksissa on ollut.
En nyt tietenkään muista mitä kysymyksiä ja galluppeja oli meneillään...
Olsku rv 27+1
[color=green]huh..pistää tuo masuasukki mamman täällä nyt oikeen todenteolla ähisemään ja puhisemaan...
jotain kummallista se siellä nyt touhuaa, enkä voi sanoa nauttivani nyt tuntemuksista :(
vähän tuli samallainen fiilis/tuntemukset kuin kuopuksen kanssa vikoilla viikoilla kun mimosa kääntyi raivotarjontaan:
ei pystynyt päivään kävelemään niin paljon sattui :( älkää nyt vaan kukaan pelästykö näitä mun juttuja tänään! kaikilla kun on erilainen kivunsieto kyky ja raskaus.
toivottavasti loppuis nyt tämä särky ja kivistys...ei tää nyt mun mielestä oo kummiskaan supistelua vaan jotain muuta.
masuviivasta: jotain sellasta muistelen kuulleeni että pojasta tulisi viiva ja tytöstä ei...mutta tuosta en kyllä muista että jos ylettyy napaan tai pidemmälle että mitä siitä on ennustettu.
jotenkin masuvaavi on nyt riehaantunut...alaselkää särkee...ja äsken kun tuo särky oli kovimmillaan tunsin kun valkovuotoakin tuli vähän " ulos" (yök)(kävin siis vessassa tarkistamassa)
kaupassakin kun oltiin tuossa aamupäivällä olo oli ahdistava ja sai taas tallustaa etana vauhtia :(
no nyt lopetan valittamisen! ulkonakin aivan ihana ilma tänään ja oon tosi tyytyväinen että pääsin edes piipahtamaan siellä
7.6.06: tuuhan kertomaan joko voit paremmin!
krisse,Janina-02, Mimosa-04 ja Aurora/Allu rv25+5
Bebe06 - 09.03. 08:12
Enpä ole aikoihin tönne kirjoittanut, sivusta seurannut kuitenkin.
Oma raskauteni on mennyt ihan mukavasti. Alkuraskaudessa oli kolme viikkoa kauheaa pahoinvointia, joka tasoittui sitten. Perustautini takia, joka todettiin vasta viime kesänä, olen tarkemmassa seurannassa. Eli minut ultrataan joka 4-6 viikko. Ihan rutiinin vuoksi, ei kuulemma aikaisemmin ole meidän sairaalassa ollut mitään ongelmia, mutta säännöt sanovat, että pitää olla tarkemmassa tarkkailussa.
Eilen on sitten ensimmäinen supparikauhupäivä. Supistuksia tuli kymmenen minuutin välein. Välillä kovettui vatsa ja se ei sattunut. Sitten alkoi kovat menkkasäryt, jotka jo tuntuivat ja lopulta tuntui, että munasarjat poksahtavat paineesta. Eli eilen meni makoillessa, ainakin loppuilta. Syynkin taidan tietää tähän: Väsymys painaa ja flunssa on karmea ja pahin vielä tähän päälle: Ukkini kuoli eilen. Odotimme sen tapahtuvan kaksi vuorokautta, joten piinaavia hetkiä on elette. Kaikki tapahtui yllättäen. Hän oli hoidossa lonkkamurtumansa vuoksi ja häneltä puhkesi yht´äkkiä suoli sairaalassa ollessaan. Se oli sitten menoa. Ei vieläkään voi uskoa tapahtunutta todeksi. Ukkihan oli vain kuntoutuksessa! Hänen piti päästä pian kotiin! Ukki eli hyvän elämän ja hän pääsi pois kivuistaan. Hänellä on varmasti parempi olla nyt!
Nyt eletään jännityksessä, kuinka mummi jaksaa tämän kaiken, mummi on jo 96-vuotias (ukki 80v.). Emme haluaisi menettää häntäkin.
Itse yritän jo keskittyä parhaani mukaan arkeen. Onhan minulla kaksi lasta (kesällä 2- ja 4-vuotiaat), jotka pitävät minut mukana arjen rytmissä. Samoin rakennushankkeemme, joka alkaa kesällä ja siihen on koko ajan keskityttävä: kilpailuttaminen, suunnittelu, työvoiman palkaaminen, messuilla käynti... Täksi illaksikin on viikko sitten sovittu kaksi palaveria, talokauppiaan ja pihasuunnittelijan kanssa. Tuntuu kuitenkin hyvältä ettei jää tumput suorina seisomaan vaan on pakko mennä eteenpäin.
Että tällainen purkaus aamuksi, lapset alkavat heräillä. Minä painunkin nyt laittamaan aamupalaa heille. Silitettävää tuossa vierellä on ihan tarpeeksi tälle aamulle=) Ulkon aon 18 astetta pakkasta. Ei ainakaan vielä mennä ulos!
Bebe ja Pikkuinen rv24+5, muistaakseni =)
Nyt vihdoin aikaa rauhoittua koneen ääreen, kun kävin tuossa neuvolassa pyörähtämässä ja sitten oli kaikkea juoksevaa juttua, vaan nyt voin minäkin kuulumisia kirjoittaa.
Minäkin nukuin huonosti viime yön, sitä edellinen menikin loistavasti vaan tuntuu olevan niin, että kun nukkuu yhden yön hyvin niin seuraava meneekin sitten " persiilleen" . Viime yönäkin näin niin levottomia unia, että olin niin väsynyt töissä, että kävelin vaan peiton ja tyynyn kanssa ja yritin nukkua joka paikassa.
Lääkärineuvolassa tänään oli kaikki ok. Painoa oli taas tullut kilo viikko kohti vaan eihän nuo tuosta mitään sanoneet. Itsestä vaan tuntuu, että ihan liikaa tulee ja voiko sitä syömällä saada painon noin nousemaan? Tiettyhän paino voi vaihdella pari kiloakin vuorokauden aikana, mutta kuitenkin. Rautaa saan syödä tupla annoksia nyt aluksi ainakin, jotta saadaan hemppa nousemaan. Vaikka lääkäri oli myöhässä niin muuten oli oikein mukava kokemus. Ei ollut kiireinen ja muistikin minut vielä 4 vuoden takaa (silloin raskausaikana leikattiin umppari). Kohdunsuun tailanteen katsoi ja siellä kaikki ok ja varmisti vielä ultrallakin miten päin poitsu mahassa on.
Joo, pääsiäisestä oli juttua. Me ollaan ihan kotosalla, mutta tuntuu kyllä minustakin, että vois olla tuollainen automatkailu aika rankkaa siihen aikaan. Jos osais ottaa reissun niin ettei ole míhinkään kiire eikä ole pakko olla missään tietyssä paikassa tiettyyn aikaan niin että voisi pysähtyä rauhassa ainakin kun siltä tuntuu niin saattaisihan tuo onnistuakin. Oma olohan sen kuitenkin määrää mitä jaksaa ja mitä ei. Esikoista odottaessa oisin minäkin voinut lähteä tuommoiselle reissulle, mutta nyt ei kävis mielessäkään.
Täytyypi taas mennä, hyviä vointeja kaikille!
-Magpie rv.27-+6-
Me ollaan yleensä vietetty pääsiäinen mun vanhempien kanssa mökillä. Mutta tänä vuonna se taitaa jäädä väliin huonon kunnon vuoksi. Huvittais tosi paljon lähteä,mutta ei kyllä uskalla. Se on vielä niin kaukana sairaalastakin,etten uskalla ottaa senkään vuoksi riskiä.Autossakin pitää istua niin kauan,että se ei ole hyvä ajatus siitäkään syystä. Oi kun ajatteleekin kaikkia ihania pääsiäisruokia. Lammaspaistia valkosipulilla,pashaa ja mämmiä. Voi ei nyt alkas tekeen ruokaa mieli.
Joten meidän pääsiäinen menee varmaan ihan kotosalla. Tietty jos kunto antais periks,vois vaikka kutsua ystävän käymään synttärin kunniaksi. Huomasin just,että mulla on synttärit silloin.
Sillä viikoilla on kyllä enää uskaltais mihinkään pidemmälle lähteä. Silloin on menossa rv34 tasaviikko.
Lilli81 28+3
Vapaapäivää vietellen. Olin siskonpojan kanssa kävelyllä... poika veteli suksilla menemään ja minä nostelin aina kun pyllähti maahan :D Ihan super ihana ilma!
Kävin myös Bebes-liikkeessä ja löysin ihanan hameen tarjouksesta (-50%). Nyt on onneksi jotain päälle pantavaa niihin häihin ja ristiäisiin.
Vauvi on alkanut potkimaan oikein urakalla... nyt näkyy jo mahan päältäkin... ja mies sai ekaa kertaa tuntea potkuja tunnustellen. (mulla toi istukka on etuseinässä, joten se varmaan tähän asti on vaimentanut noita potkuja).
Pesänrakennuksesta: PIkkuhiljaa alkaa kehittyä... ei kylläkään toi siivousinto (sitä odottelen kovasti).... mutta tekis mieli ostella kaikkea. ENsiviikolla onneksi mennään tilaamaan sänky. Otetaan nyt sitten se Stokken pyöreä... kun kerran saadaan -40% alennuksella.
Neuvoloista: Mulla on ollut 4 neuvolaa tähän asti (ja kaksi ultraa)... ja ekaa siis odottelen. ... mitään häikkää kun ei ole niin suunnilleen on 4-5 viikkoa aina väliä.
Ninni rv 24+1
En nyt taaskaan muista enää mitään ensimmäisistä viesteistä, mutta tuohon Magpien viittaukseen painonnoususta ajattelin uskaltaa kommentoida (vaikka jossain tänpäiväsessä pinossa oli osa sitä mieltä, et mitäpä sitä painosta puhumaan)... Itsekin olen ihmetellyt omalla kohdallani, kuinka se voi yllättäen nousta niin kauheasti. Voisiko olla oire raskausajan diabeteksestä, tietääkö joku? Jos tulee 2kk:ssa painoa 14 kg, niin tuntuu kyllä harvinaisen hurjalta! Itkuksi meni eilisiltana, kun vaa' an lukeman tajusi... Lantionseutu ja reidet ei kieltämättä ole kauheen kauniit... Pitääpä koittaa jättää vaan kaikki herkut ja liikkua enemmän. Mut kun vielä kolmannes jäljellä, niin mihin lukemiin tässä vielä päädytään! Apua! Mut ei vissiin raskausaikana kauheen tiukkaa diettiäkään voi aloittaa (eikä pysty, kun koko ajan nälkä)? Vai voiskohan yrittää jotain rasvanpolttojumppaa tms?
Reissuista, kannattaa pitää huoli tosiaan jaloittelusta, meneepä lentäen tai autolla. Ehkä sit lähempänä matkustusajankohtaa paremmin tietää, jaksaako istua autossa. Nythän sitä kuitenkin on helpompi reissata, kun vaavi on vielä mahassa.
Meinaa keskimäärin mieliala olla aika apea. Satunnaiset " pesänrakennuspuuskat" ei kovin kauan kestä. Ehkä tässä on niin paljon ollut kuitenkin tämän raskauden aikana stressitekijöitä, et alkaa jo " heinänkorsi" katkaista kamelin selän; pienemmätkin murheet vetää mielialaa helposti maahan, vaikka kuinka puhuis itselleen järkeä. No, ihana kuitenkin kun aurinkoisia päiviä riittää ja vauva mahassa touhuilee kovasti. Olisinpa minäkin yhtä touhukas!
Summersnow rv25+6
Jos susta se purppuranpunainen ei pojalle sovi, niin voisihan siihen vaikka painaa kangasväreillä jotain sinistä tai vihreetä tm. millä sais sen enemmän unisex-näköiseksi? Ja ehkä se liinan väri ei niin paljon kuitenkaan vaikuta kuin vauvalla päällä olevat vaatteet (tosin liinassahan ne vaatteet ei paljon näy). Ehkä oli liian taiteellinen ehdotus, mut tulipahan nyt mieleen. Kunnon artesaani keksis varmaan paljon parempia ideoita.
Mrs.Marple, oliko pakkaus kiva? Sormet jo itselläkin syyhyää...
Summersnow (taas tapansa mukaan heti toisella viestillä perään)
[color=blue]ulkona näyttäis olevan tulossa taas ihanan kaunis ja aurinkoinen ilma :)
oon tässä heräillyt monena yönä siihen kun mahaa repii :(( silleen ettei pysty ees liikkumaan :((
on kyl tosi inhottava fiilis, mutta muistan että aiemmissakin raskauksissa oli tota vaivaa niin normaalia kai tuokin sitten on.
voikun ihanaa...mies puhui eilen että nyt me perustetaan vihdoin se oma firma :)
ukkokulta kun on sen tyylinen ettei oikeen tuu toimeen noitten pomojensa kanssa, niin sitten ei olis ainakaan sitä ongelmaa :)
ja mullakin ois sitte noita paperi hommia kotona kun voisin tehdä laskutukset ym :))
no mutta nyt meen hommiin kun haluun päästä tänään ruoka kauppaan ennen klo 12sta ja jos istuskelen tässä se ei tuu onnistumaan
heipat to all ja kaunista päivän jatkoa
krisse, tytöt ja Aurora/Allu rv25+5