Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinsessahäät -millainen on sulhanen?

Vierailija
09.03.2006 |

Usein kuulee naisten toivovan prinsessahäitä. Okei, haaveensa kullakin. Aloin vaan miettimään, että millaisten miesten kanssa he ovat naimisiin menossa? Millainen mies tahtoo prinsessahäät?

Minusta olisi ainakin outoa, jos joku tuleva sulhanen kertoilisi innolla, kun heille on kohta tulossa prinsessahäät ;D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli ei se todellakaan niin mene, että jos on prinsessahäät nainen vastaa kaikesta!

Eli epäilin, että niin juuri käy: nainen vastaa kaikesta. Helpottavaa kuulla, ettei se aina menekään niin.

ap

Vierailija
22/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistui järjestelyihin, eivätkä häätkään tainneet olla prinsessamaiset.

Vierailija:

Eli epäilin, että niin juuri käy: nainen vastaa kaikesta. Helpottavaa kuulla, ettei se aina menekään niin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos ja varsinkin ANTEEKSI KOVASTI kaikille keskusteluun osallistuneille *nolona* Pakko myöntää nyt itsellenikin, että kateushan se on, joka mut sai tämän ketjun aloittamaan... :S Joo, tyhmä olen, haukkukaa toki vain, sen olen ansainnut provoilustani.

Totuus on se, että olen odottanut about pari vuotta jo, että saisimme viimein hääpäivän päätettyä ja päästäisiin ns. tositoimiin. Että alkaa olla se häiden teema sun muu jo ihan sama, kunhan vaan mentäis jo naimisiin ;) Olisin itse kipaissut maistraattiin jo aikapäivi sitten, mutta -oho, MÄ oon tossun alla :0- MIES toivoo suuria juhlia. Ja suuret juhlat maksaa. Ja jotta ne saadaan järjestettyä, pitää ensin taloudellisen tilanteen olla sellainen, että kykenee...

Hmm, ellei tuo ole sitten miehen ovela keino vältellä avioitumista... ;D

Mutta anteeksi vielä kerran. Rakkaat prinsessa- ja muut morsiamet, olisin niin mielelläni teidän asemassanne -vihittynä vaimona.

ap

Vierailija
24/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhanen rakastaa puolisoaan niin paljon, että hän haluaa tarjota vaimolleen juuri sellaiset häät, joista vaimo on aina haaveillut. Eli sanoisin että sulhanen on rakastava kumppani. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, ettei sulhoa kiinnosta millaiset kemut on tulossa vaan itse vihkiminen on hänellä pääasia.

Vierailija
25/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olisin (tai oikeestaan mun vanhemmat) halunnut semmoset aika suuret kirkkohäät ja jatkoilla sahtia oikein kunnon pohjalaiseen tyyliin:)

Mies olis halunnut naimisiin ihan vaan pienesti ja esim. ulkomailla. Siinä asias en kuitenkaan antanut periks, koska halusin että sukulaiset ja kaverit pääsee juhliin meidän kans.

Kompromissi:

Meidät vihittiin niin, että ainoostaan molempien perheet oli paikalla. (Kirkossa kyllä naimisiin mentiin.)

Sitten juhliin kutsuttiin semmoset sukulaiset, jotka molemmat tunsi ja joiden kanssa oltiin tekemisissä. Lisäks yhteiset kaverit, yhteensä noin 50 henkee.

Jälkeenpäin moni on kehunut meidän häitä tai lähinnä juuri sitä, että ne oli meidän tyyliset.

Joten mulle ainakin oli tärkeetä se, mitä mieltä mies oli...

Vierailija
26/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä prinsessaa tarvi olla kuin se puku.

Mieheni oli todella komea frakissaan, ja hän sanoi minusta että olin kaunein hänen näkemänsä morsian:) Minulle jo nämä kaksi asiaa tekivät päivästä ihanan ja häistä onnistuneet

Vierailija
27/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO PRINSSI TIETYSTI :D

Vierailija
28/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

NO PRINSSI TIETYSTI :D