Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoitajat valittavat pienestä palkasta?Eräs tuttava sh, perheellinen, ajelee uudehkolla neliveto Audilla.

Vierailija
28.10.2016 |

Ja silti mediassa vouhkataan miten pienet tulot eikä rahaa ole.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehkolla autolla ajelu voi tarkoitttaa myös sitä, että auto on ostettu velaksi! Jotkut laittavat autoon paljon rahaa. Minusta tuntuu sairaalta laittaa 30 000 € (tälläinen  meillä kuitenkin on) isoon perheautoon, vaikka kuukausibruttopalkkani onkin viisinumeroinen (huomioi muhkea veroprosenttikin) !

Huomasin, että naapurissa asuva hoitaja osti autonsa velaksi ja se oli vielä meidän autoamme kalliimpi auto se! Ei ihme, että jotkut ylivelkaantuvat! Kenen he olettavat pelastavan heidät?

Vierailija
42/43 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi vie, miksi täytyy aina kiusata itseään lukemalla näitä ketjuja 😄.

Minä työskentelen keskisuuren kaupungin palveluksessa ja teen pelkkää virkatyöaikaa. Olen nyt urani huipulla eli ollut työssä niin pitkään että saan kaikki mahdolliset kokemuslisät. Palkkani on 2500 euroa/kk.

Olen eronnut, yksi lapsi. Asuntolainaa on aika tavalla. Autoa ei onneksi tarvitse pitää koska asun lähellä työpaikkaa. Tulemme palkallani kyllä toimeen mutta ei se mielestäni niin iso ole että kadehtia kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hittoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan