Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskat tavat koirallasi?

Vierailija
28.10.2016 |

Mitä hauskoja tapoja koirallasi on, kertokaa tänne! :)

Mun koira ottaa joka ikiseltä lenkiltä jonkun aarteen mukaan, millon kantaa keppiä, millon kiveä/käpyä ym mitä on löytänytkään :D jättää ne kaikki samaan paikkaan taloon nurkalle eikä enää kiinnitä niihin mitään huomiota. Nurkalla onkin jo aika määrä kaikennäköistä :D

Sitten kun makoilen sohvalla, se tulee lähes aina sohvalle, nostaa häntäänsä ja oikein asettelee peppunsa mun rintakehän päälle :D sit kun se tekee noin niin täytyy rapsuttaa kankusta niin herra on tyytyväinen. Eikä ole mikään pikkukoira, välillä on oikein tukahduttavaa kun se istuu päälle :D

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira alkaa usein aamulla haukotella hyvin äänekkäästi, jos kuulee meidän tekevän heräämiselkeitä. Se on sellainen vieno pyyntö, että voitaisko jo nousta. Paitsi jos herätään liian aikaisin, silloin koira jää nukkumaan. Jos mä jään viimeisenä nukkumaan, koira jää yleensä mun kanssa yläkertaan.

Vierailija
2/40 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen koira (belgi) kiersi itsensä mutkalle mun jalan ympäri (siis kun seisoin), että pystyin sitten mukavasti rapsuttamaan toisella kädellä korvanjuuresta ja toisella alaselästä.

Sillä oli myös monenlaisia "keskustelumurinoita", se jutteli mulle puristen ja kuristen ja kehräten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla koiruli innostuu, kun saa minut sängystä ylös. Menee isolle matolle ja alkaa pyöriä väkkärää yrittäen saada häntänsä kiinni. Mitä enemmän kehun, että voi että kun olet taitava, niin sitä enemmän pyörii siihen asti, että on ihan poikki.

Vierailija
4/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koiristani tarjoilee aina narua vedettäväksi, kun istuskelen nojatuolissa. Jos en huomioi, se köyttää narun mun nilkkojen ympäri ja alkaa vetämään.

Vierailija
5/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralla on ihme tapa olla vaan puoliksi sohvalla. Etutassut on maassa ja takatassut sojottaa suorana sohvalla taaksepäin :D se saattaa olla tossa asennossa ihmettelemässä vaikka kuinka kauan.

Vierailija
6/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira alkaa röyhtäileen kun mies avaa saunaoluen ja aivasteleen, kun vaihdan petivaatteita sänkyyn.

Vierailija
7/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koirani alkaa aivastelemaan, saan sen jatkamaan aivastelua vaikka 10 krt, kun leikisti aivastelen sen kanssa kimpassa.

Vierailija
8/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on sellainen pitkä pötkylä, sen lempi makuupaikka on nojatuoli, jonka edessä on rahi 10-15 cm päässä, se makaa siinä sillai et maha roikkuu tyhjän päällä, takatassut sammakkoasennossa tuolilla ja etukäpälät rahilla.

Vierailija
9/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla se etsii itselleen nukkumapaikkaa oikein ajan kanssa. Meillä on kolme petiä lattialla mistä valita. Se menee ensimmäiselle ja miettii, ei hyvä, laahustaa toiselle, miettiii, ei hyvä, laahustaa kolmannelle, siellä on kissa joka mulkoilee vihaisena, ei hyvä, takaisin ekalle pedille. Sitten alkaa pyöriminen ja hyöriminen kun peitot pitää saada just oikein mytylle, monta kierrosta ympäri ja yrittää rullata itsensä mahdollisimman pienelle kiepille ja lopulta lysähtää tyytyväisenä nukkumaan nenä lähes kiinni omassa takapuolessaan, maiskauttaa muutaman kerran, laittaa silmät kiinni ja huokaisee syvään. Jonkin aikaa kun on nukkunut, niin puolet koirasta on valahtanut lattialle.

Vierailija
10/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koirani alkaa aivastelemaan, saan sen jatkamaan aivastelua vaikka 10 krt, kun leikisti aivastelen sen kanssa kimpassa.

Mun eka koira oli samanlainen. 😃

Aivasteli myös kaljalle ja kun yritti komentaa hienovaraisesti.

Vierailija
11/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira tuo mulle tylsistyessään milloin mitäkin, kynän, hanskan, paperinpalasen tms. Tulee viereen seisomaan kynä suussaan ja vain katsoo, että huomaanko. Näyttää hassulta :) Ja liikkumisestaan jo kuulee, että jotain on meneillään.

Vierailija
12/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tapa, koiran mielestä varmaan. Kun koira on aidatulla takapihalla ja vihellän sitä pillillä sisälle tai huutelen ihan ajan kanssa, se ei tule (ellei ole paleltumassa). Heti, kun laitan oven kiinni, se ryntää oven taakse haukkumaan vaativalla äänellä, että "ovi auki".

Sitten kun menen taas avaamaan, se ryntää hirveetä vauhtia nurkan taakse pois näkyvistä häntä viuhuen ja korvat lepattaen. Tämä toistuu sitten muutaman kerran, kunnes hauva on saanut tarpeeksi juoksuttaa minua edestakaisin.

Vierailija
13/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralla on Vietnam-traumoja:

Vierailija
14/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tapa, koiran mielestä varmaan. Kun koira on aidatulla takapihalla ja vihellän sitä pillillä sisälle tai huutelen ihan ajan kanssa, se ei tule (ellei ole paleltumassa). Heti, kun laitan oven kiinni, se ryntää oven taakse haukkumaan vaativalla äänellä, että "ovi auki".

Sitten kun menen taas avaamaan, se ryntää hirveetä vauhtia nurkan taakse pois näkyvistä häntä viuhuen ja korvat lepattaen. Tämä toistuu sitten muutaman kerran, kunnes hauva on saanut tarpeeksi juoksuttaa minua edestakaisin.

Meneekö koira ihan hämulleen, jos jätätkin oven auki ja menet puuhaamaan jotain muuta :O

Vierailija
15/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö koira ihan hämilleen*, jos jätätkin oven auki ja menet puuhaamaan jotain muuta :O

Vierailija
16/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hypin hyppynarulla sisällä, eka koiraani kk-kettuterrieriä ei tarvinnut opettaa tällaiseen ilonpitoon, vaan alkoi hyppiä kanssani hyppynarulla, kahdestaan hypittiin ennätys 15 krt.

Samainen koira kuunteli suunnilleen korva kiinni kaiuttimessa ja "ronttonen" eli vanha kumisaapas vieressä klassista musiikkia tyytyväisenä aina siihen asti, kun musiikki oli tasaista. Jos kappaleessa tuli joku äkkinäinen korkea tai matala ääni, niin silloin oli pakko ottaa "ronttonen" suuhun ja ravistaa sitä oikein kunnolla. Sen jälkeen se hiljentyi taas kuuntelemaan musiikkia seuraavaan "väärään sointuun" asti.

Vierailija
17/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö koira ihan hämilleen*, jos jätätkin oven auki ja menet puuhaamaan jotain muuta :O

Sitten se vaan kulkee omia aikojaan sisään-ulos-sisään ja rahtaa korkeintaan kaikki pehmolelunsa pihalle.

Vierailija
18/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koirat on alkaneet haukkua, kun joku sanoo mun nimen. Siis vaikka äiti aamulla sanoo normaalilla äänellä että "x, täällä olis kahvia" niin hirvee komentaminen alkaa, että nousen sängystä! Nää on 7- ja 10-vuotiaat, ja tehneet tätä nyt kuukauden verran.

Muuten toinen haukahtaa muutaman kerran, toinen ei hauku juuri ollenkaan.

Vierailija
19/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun dalmatialainen tervehtii perheenjäseniä hymyilemällä eli näyttämällä hampaansa (ei murise tai pidä mitään muutakaan ääntä). Ei tee samaa vieraammille tai muille koirille.

Vierailija
20/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira aikanaan sekosi täysin, kun kuuli lastenruokapurkin metallikannen naksahduksen. Siis puhutaan varttitunnin hepulirallista ympäri kämppää :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi