Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi nyt pelottaa että tulee iso vauva ja jumiutuu

Vierailija
03.07.2008 |

kun katsoin tuon Kätilöt-sarjan...

Rv 16+4 ja mulla on jo tosi iso maha! (4. tulossa)

Tuleekohan sieltä nyt joku jättisvauva... edelliset olleet 3250, 3885 ja 3025 g.

Enkä ole kauhean pitkä.

Kiva jos se jää hartioista kiinni - veljeni oli kuulemma jäänyt kun syntyi ja sitä oli vaikea saada irti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan turha huolehtia, varsinkin tässä vaiheessa, kun olet vasta noin alussa.

Vierailija
2/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs kaksi lasta imukupilla synnyttänyt ja kolmannen ulos plopsauttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 1. ja 3. ovat syntyneet kaiken lisäksi imukupilla.

Ja 2.senkin ponnistusvaihe oli muuten vaan taju pitkä, joku toista tuntia... :(

ap

Vierailija
4/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin uskoa et suhteellisen samaa kokoa on kun noi sun edelliset ellei ne sit ole käynnistetty ennen laskettuaaikaa.

Vierailija
5/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut mitään selvitystä ponnistusvaiheen pitkittymiseen?

Synnytyshistoriasi perusteella sinulla saattaisi olla mahdollisuus synnytyksen käynnistämiseen ennen kuin lapsi kasvaa liian suureksi. Ja jos asia kovasti alkaa vaivata, mene juttelemaan pelkopolille asiasta.

Vierailija
6/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kahden ekan pitkittyneen, sektiota hiponeen ja imukuppiin päättyneen synnytyksen jälkeen pelkäsin kolmatta kertaa kovasti. Raskauden loppuvaiheessa koin jo kuolemanpelkoakin, enkä normaalisti ole kovinkaan pelokas tai neuroottinen. Kolmas kerta olikin täysin erilainen kuin aiemmat, kaikki meni hyvin ja lapsi plopsahti ulos muutamassa minuutissa.

Hienoa, että peloistasi huolimatta olet uskaltanut hankkia noin monta lasta. Ei auta kuin luottaa, että kaikki menee hyvin. Toivon sinulle plops-ilmiötä!

Vierailija
7/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli silloin kun vauva oli 3885 g.

imukuppia käytettiin kun sydänäänet laski kahdessa synnytyksessä ja oli kiire saada vauva ulos - toisessa lisäksi hankalampi avotarjonta.

Joo ja mulla on synnytyspelkoa muutenkin ja varmaan meen sinne pelkopolille myöhemmin, tää vauvan koko -juttu nyt oli taas uus lisä näihin pelkoihin...

(Äidiltä on kuollut 1 lapsi synnytksessä ja mummolta 3 lasta, joten näitä pelkoja tulee jo ihan sukuhistoriastakin :((

Mun ei oikeesti pitäs kattoo tota Kätilöt-sarjaa - tietty se on tosi mielenkiintonen just nyt, mutta jotenkin mä saan siitä ahdistusfiiliksiä myös.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan