veronpalautuksen ulosmittaus
Milloin tästä tulee ilmoitus jos ne ulosmitataan ja mikä on ulosmittauspäivä?
Kommentit (17)
Juu, mutta milloin ilmoitus asiasta tulee? Onko jo tullut? Ap
Tulee jälkikäteen. Maksetaan tileille marraskuun lopussa, joten ilmoitus ulosotosta tulee joulukuun aikana.
Minä säästän joka kk 100€ ja joulukuussa otan ne käyttöön, ettei tuntuisi niin pahalle se ulosmittaus.
Mä taas muistelen että on aina tullut hyvissä ajoin, marraskuun alussa. Ja Lapussa myös lukee päivämäärä ja kellonaika, jos haluaa olla silloin paikalla. Ap
Tottakai veroprosentti kannattaa hilata niin alas ettei paljon ulosmitattavaa tule ja jos mätkyjä meinaa tulka ne peritään ennen kuin edes uomies pääsee mittaamaan yhtään mitään, siis jos on verovelkaa.
Maksakaa ne laskunne niin ei tarvitse itkeä ulosmittauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas muistelen että on aina tullut hyvissä ajoin, marraskuun alussa. Ja Lapussa myös lukee päivämäärä ja kellonaika, jos haluaa olla silloin paikalla. Ap
Paikalla kun verottaja vie setelinippua ulosottomiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään näin kirjaimellisesti
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä taidat olla varsin yksioikoinen kaveri.
Jep, ilmoitus tulee jälkikäteen. Summa menee suoraan. Jos ulosmittaus on päättynyt, palauttavat ulosotosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään näin kirjaimellisesti
Miten sitten?
Ok. Muistan sitten väärin. Muistelin että ilmoitus tulee etukäteen marraskuun alussa ja kuitti sitten jälkikäteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok. Muistan sitten väärin. Muistelin että ilmoitus tulee etukäteen marraskuun alussa ja kuitti sitten jälkikäteen. Ap
Näin ainakin mulla on ollut jo 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ratkaissut kys ongelman siten että en mene töihin niin ei tarvitse maksaa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ainakin mulla on ollut jo 3 vuotta.
Tullut siis ennakkoilmoitus?
Tulee ilmoitus postitse ja ottavat sen suoraan ennenkuin edes on tilillesi. Ulosottomies saa tiedot verottajalta jo paljon aiemmin. Multa mennyt jo viiden vuoden ajan kaikki suoraan ulosottoon, ikävä kyllä.