Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bea Toivonen joutui Donald Trumpin kavereiden huutelujen kohteeksi: "Epämiellyttävää"

Vierailija
28.10.2016 |

"Yhtenä päivänä Trump toi paikalle golf-kaverinsa, jotka jäivät katsomaan missien tanssiharjoituksia.

- Satuin olemaan juuri siinä heidän edessään ja sain kyllä ihailevia huuteluja miehiltä osakseni. Se tuntui hyvin, hyvin epämiellytävältä, Toivonen muistelee."

Hyi, miehet on sikoja. Huutelevat ihailevia huuteluja misseille jotka vaan yrittää esitellä vartaloaan.

Kommentit (35)

Vierailija
2/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit ei tunnetusti ole niitä penaalin terävimpiä ja tämä lausunto sen todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä toinen heikko suomi nainen häpäisee suomen

Vierailija
4/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan niinku.

Vierailija
5/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhtenä päivänä Trump toi paikalle golf-kaverinsa, jotka jäivät katsomaan missien tanssiharjoituksia.

- Satuin olemaan juuri siinä heidän edessään ja sain kyllä ihailevia huuteluja miehiltä osakseni. Se tuntui hyvin, hyvin epämiellytävältä, Toivonen muistelee."

Hyi, miehet on sikoja. Huutelevat ihailevia huuteluja misseille jotka vaan yrittää esitellä vartaloaan.

Hyvä esimerkki feministisestä tulkinnasta: naisten avoin ihailu ja äijämeininki ovat iso no-no.

Vierailija
6/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi luuli sitä varmaan transuksi.

Vierailija
7/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos missi-organisaation "omistaja" käyttäytyy huonosti, on se vähän eri juttu kuin junttieinarin huutelu yleisöstä. 

Vähän sama kuin niljakaspomo  limaisine kavereineen töissä.

Vierailija
8/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on vajaaälyinen paska, tämän jälkeen kaikki varmaan ymmärtävät sen, eivätkä kannata Trumpin bisneksiä.

Vierailija
9/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ollu suomitytöillä pokkaa opettaa Trumppia että noin et tee minulle? Itse olen ainakin läpsäissyt kourivaa kättä haukkujen kera, oli kourija sitten millainen perintöprinssi tahansa.

Vierailija
10/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muija kylläkin hymyili ja nautti joka hetkestä.

Vierailija
11/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelu on tyhmää ja epämiellyttävää käytöstä, sen ihailun voi ilmaista asiallisemmin.

Vierailija
12/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten ollu suomitytöillä pokkaa opettaa Trumppia että noin et tee minulle? Itse olen ainakin läpsäissyt kourivaa kättä haukkujen kera, oli kourija sitten millainen perintöprinssi tahansa.

Nyt taitaa mennä missit sekaisin. Ei Beaa kourittu. Ja tosiaan tuossa ei ketään läpsäistä tai saa lähdöt kisasta. 

Mutta jos sen toisen missin kourimiskokemus on nyt maailman laajuinen uutinen, niin suomalaiset saavat varoa jos Trumpista tulee presidentti. Trump on pitkävihainen ja ottaa nokkiinsa helposti.

Vierailija
13/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutelu on tyhmää ja epämiellyttävää käytöstä, sen ihailun voi ilmaista asiallisemmin.

Ei elämä niin vakavaa ole.

Vierailija
14/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalaa.

Vierailija
15/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa mennä missit sekaisin. Ei Beaa kourittu. Ja tosiaan tuossa ei ketään läpsäistä tai saa lähdöt kisasta. 

Mutta jos sen toisen missin kourimiskokemus on nyt maailman laajuinen uutinen, niin suomalaiset saavat varoa jos Trumpista tulee presidentti. Trump on pitkävihainen ja ottaa nokkiinsa helposti.

Kirjoitinko Beasta?

Luulen että läpsäisijä jatkaisi kisassa ja pärjäisi hyvin, koska hänet muistettaisiin edes jostakin.

Vierailija
16/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Trump käännä kohua edukseen ja ryhdy ajamaan heteromiesten asioita?

Vierailija
17/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Bea sitten muistetaan äidistään, Trumpin kavereista ja englantilaisesta häiskästä joka oli kauniimpi kuin Bea. Ei ihme ettei Suomen missit enää menesty.

Pia Pakarinen ainoa kaunis missi tällä vuosituhannella.

Vierailija
18/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on vajaaälyinen paska, tämän jälkeen kaikki varmaan ymmärtävät sen, eivätkä kannata Trumpin bisneksiä.

Tätä media-propa'andaa tulee joka tuutista ja ihmiset lähtee ihan aivottomina tähänkin mukaan. Vieläkö on pellenaamari päässä?

Mitä tekisit/Missä itse olisit vaikka kymmenessä vuodessa, jos saisit tänään 1 miljoonan dollarin lainan?

Vierailija
20/35 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afghanistanin, Iraqin, Libyan, Sudanin, ja monen muun maan lapset, naiset, vanhukset ja poliisit, armeija ja hallitus on tullut TAPETUKSI Hillary Clintonin tukemien sotien takia, kumpi on pahempi, kumpi tuntuu pahemmalta ? Huutelu vai pommittaminen hengiltä, puhumattakaan loukkaantuneista, kodittomista.

Hillary Clinton on sodillaan turmellut lähes miljardin ihmisen elämää. Ja näiden sotien seurauksena myös meille on tullut pakolaisia, EU alueella näitä pakolaisia on osittain hänen toimien johdosta jo +62 miljoonaa pakolaista.