Kohtuuttomat vaatimuksesi lapsena?
Mitä asioita olet lapsena vaatinut tai katsonut, että olet ollut niihin oikeutettu ja sittemmin aikuisena ymmärtänyt, että mielipiteesi on ollut kohtuuton?
Itse olin äidilleni vihainen, kun ei leikkinyt kanssani. Meitä oli monta sisarusta ja äidillä kädet täynnä työtä aamusta iltaan.
Kommentit (6)
Olisin halunnut kesämökillemme hevosen. En saanut. Veljeni sai surffilaudan. Kohtuutonta!
Äiti toi synnäriltä poikavauvan. Ja minä olisin tahtonut sievän, mekkoihin puettavan pikkusiskon! Huutava vääryys! :)
Minä sain itkupotkuraivarin ja melusin ja huusin ties miten pitkään kun en sanut illalla myöhään enää lukea omassa sängyssä(olin ihan alaluokilla) vaan isä käski sammuttaa valot ja ruveta nukkumaan. Äiti oli kovassa kuumeessa seinän takana ja isä sanoi monta kertaa että ole hiljaa, äidin pitää saada nukkua ja minä vaan kiukuttelun. Lopulta taisin sitten väsyä ja nukahdin. Jälkeenpäin ajateltuna todella itsekästä ja tyhmää!!! Onneksi äiti parani:)
Kiukuttelin kun en saanut lasisilmää, serkulla oli ja kadehdin sitä. Viimenen niitti oli, kun ystävä sai hammasraudat enkä saanut niitäkään. Tiedän, olin outo ja kamala kakara:)
Ei ole sellaista.