Miten vanhempiin opiskelijoihin suhtaudutaan tiedekunnan bileissä?
Tekisi mieli uutena opiskelijana osallistua kaikkiin tapahtumiin, bilettää kunnolla ja tutustua opiskelukavereihin. Pelottaa vain, että muhun suhtaudutaan jotenkin eri tavalla kuin nuorempiin opiskelijoihin tai yleisesti iän kautta. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia asiasta. Ikäeroa noin 20 vuotta nuorimpiin opiskelijoihin
Kommentit (11)
Hyvin. Tietenkin erilailla. Mutta hyvin.
Ois kiva kokeilla kuinka 40-vuotiaana pervona puristellaan 20-vuotiaita kissoja yliopiston bileissa. :) Ilmottaudun toki jollekin kurssille ensin ihan muodollisuuden vuoksi.
Itsekin pohdin tuota.. Olen tosin "vasta" 30. Ikää on tosi noloa kertoa yliopistolla, kun kaikki on luullut, että olen 20-22. Tuntuu että pitäis olla kauhean fiksu jo tän ikäisenä, mutta ne kakskymppisethän on paaaaljon fiksumpia kuin minä. Sit jos vielä biletän kuin ne, menetän kaiken uskottavuuteni. 😄 Oon kaikille se tyyppi, jollainen ne EI haluais olla kolmekymppisenä.
Parikymppiset ei välttämättä TAJUA mitä on olla vanhempi (millaiset odotukset ym kohdistuu oikeasti aikuisiin) eli siinä mielessä ne ei välttämättä ajattele mitään. Varsinkin jos olet nuorekkaan oloinen nelikymppinen. Mutta kyllä ne ehkä hieman oudoksuu jos olet hieman rypistynyt jakkupukuihminen.
Mutta miten sua jaksaa kiinnostaa bailata nuorten kanssa?? Tutustumisen toki ymmärrän.
No ei tietenkään, taidat ymmärtää itsekin. Olet kuin joku täti valvomassa oppilaita ruotsinlaivalla.
Biletä normibaareissa. "Sua tarvitseeen sydänystäväksi aiiikuiiisen opiskelijanaisen."
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset ei välttämättä TAJUA mitä on olla vanhempi (millaiset odotukset ym kohdistuu oikeasti aikuisiin) eli siinä mielessä ne ei välttämättä ajattele mitään. Varsinkin jos olet nuorekkaan oloinen nelikymppinen. Mutta kyllä ne ehkä hieman oudoksuu jos olet hieman rypistynyt jakkupukuihminen.
Mutta miten sua jaksaa kiinnostaa bailata nuorten kanssa?? Tutustumisen toki ymmärrän.
Koska olen painanut duunia todella pitkään ja haluaisin kokea opiskelijaelämän biletyksineen mitä aiemmin en ole kokenut. Yritän myös olla ajattelematta heitä nuorina vaan he ovat mun opiskelukavereita. Osa samaan aikaan alottaneita ja osa "vanhempia"
Nuorekas alle 32 ei varmaan herätä kummastusta mutta kyllä sä jo alat setänä/tätinä pistää pahasti silmään jossain perusbileissä.Toki jos olet rento ja puhelias niin porukka tottuu.
Ainakaan noin 30-vuotiaassa bileissä mukana ei ole yhtään mitään kummallista. Tunnen useammankin.
Kuten baarielämässä muutenkin. Jos susta tuntuu ettet sovi sinne niin sitten et varmaan sovi. Ja toisinpäin...
Joku?