Rintojen pienennys
Olisi kiva saada tähän tuoreeltaan ja mahdollisimman paljon kaikenlaista asiallista tekstiä ks. operaatioon liittyen.
Mm.
Milloin leikattu/missä?
Kuppikoko ennen ja jälkeen?
Oletko tyytyväinen, jos et niin miksi?
Mitä huomioitavaa ks. operaatioon menevän olisi hyvä tietää?
Pärjääkö yhdillä rintaliiveillä mitkä sairaalasta saa (pesu varmaankin usein tarpeen?)?
Kaikkea mahdollista olisi mukava lukea ks. aiheeseen liittyen.
Kommentit (7)
Milloin leikattu/missä? Viime vuonna Tammisaaressa.
Kuppikoko ennen ja jälkeen? G --> D
Oletko tyytyväinen, jos et niin miksi? Olen, ainoastaan yhdestä tikistä jäi vähän ruma pieni "ryppy" nännipihaan, mutta se oli osittain ihan oma moka. Tikki siis ei ollut liuennut itsestään, joten nyppäisin sen huonosti irti.
Mitä huomioitavaa ks. operaatioon menevän olisi hyvä tietää? Teippien kanssa hinkslaus oli omasta mielestä todella ärsyttävää ja paikoittain aika tuskaista, kun haavanesteet kuivuivat teippeihin ja ne piti vaihtaa. Oma mies ei voinut katsoa koko touhua ollenkaan. Tuota ei tosin kestä reilua kuukautta kauempaa jos kaikki menee putkeen, joten sitä ei kannata pelätä. Komplikaatiot ovat melko yleisiä, joten kannattaa varautua henkisesti siihen, että jotain voi mennä pieleen ja/tai toipuminen voi kestää odotettua kauemmin.
Pärjääkö yhdillä rintaliiveillä mitkä sairaalasta saa (pesu varmaankin usein tarpeen?)? Pärjää, mutta kannattaa tarkistaa, että sairaalasta tosiaan saa ne liivit omaksi. Kaikkialla liivejä ei anneta pitää, vaan ne tulee palauttaa pian leikkauksen jälkeen.
Lopputulokseen olen todella tyytyväinen, nyt noin 1½ vuotta leikkauksen jälkeen rinnat ovat laskeutuneet kauniisti ja arvetkin ovat omaan silmään jo haalentuneet kunnolla. Tissit ovat tosiaan aika pystyt vielä pitkän aikaa leikkauksen jälkeen, mutta eivät tosiaan jää sellaisiksi törötisseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin leikattu/missä? Viime vuonna Tammisaaressa.
Kuppikoko ennen ja jälkeen? G --> D
Oletko tyytyväinen, jos et niin miksi? Olen, ainoastaan yhdestä tikistä jäi vähän ruma pieni "ryppy" nännipihaan, mutta se oli osittain ihan oma moka. Tikki siis ei ollut liuennut itsestään, joten nyppäisin sen huonosti irti.
Mitä huomioitavaa ks. operaatioon menevän olisi hyvä tietää? Teippien kanssa hinkslaus oli omasta mielestä todella ärsyttävää ja paikoittain aika tuskaista, kun haavanesteet kuivuivat teippeihin ja ne piti vaihtaa. Oma mies ei voinut katsoa koko touhua ollenkaan. Tuota ei tosin kestä reilua kuukautta kauempaa jos kaikki menee putkeen, joten sitä ei kannata pelätä. Komplikaatiot ovat melko yleisiä, joten kannattaa varautua henkisesti siihen, että jotain voi mennä pieleen ja/tai toipuminen voi kestää odotettua kauemmin.
Pärjääkö yhdillä rintaliiveillä mitkä sairaalasta saa (pesu varmaankin usein tarpeen?)? Pärjää, mutta kannattaa tarkistaa, että sairaalasta tosiaan saa ne liivit omaksi. Kaikkialla liivejä ei anneta pitää, vaan ne tulee palauttaa pian leikkauksen jälkeen.Lopputulokseen olen todella tyytyväinen, nyt noin 1½ vuotta leikkauksen jälkeen rinnat ovat laskeutuneet kauniisti ja arvetkin ovat omaan silmään jo haalentuneet kunnolla. Tissit ovat tosiaan aika pystyt vielä pitkän aikaa leikkauksen jälkeen, mutta eivät tosiaan jää sellaisiksi törötisseiksi.
Minua kiinnostaa myös. Voitko vaikka linkittää kuvan minkä kokoiset sulla oli ennen ja minkä kokoiset nyt? Vaikka täältä http://www.brabandproject.com
G ja D ei ole kokoja ja monella on väärän kokoiset liivit muutenkin, joten kuppikoon kertominen ei anna kuvaa tilanteesta.
Kävin 10v sitten yksityisellä. Kuppikoko taisi olla 75 F / G ja leikkauksen jälkeen C. En ole katunut hetkeäkään. Arvet on haalentuneet mutta kyllä ne on näkyvissä, seksikumppaneille saa selitellä ja kaikki miehet eivät ymmärrä. Mutta nykyiselle miehelleni asia on ok ja ymmärtää miksi halusin operaatioon mennä. Ainoa haitta mitä leikkauksesta on tullut, on sellainen että vähän ennen kuukautisia rintoja särkee aika paljon ja tuntuu että veri kiertää nänneihin huonosti, jotenkin se turvotus tuntuu häritsevän verenkiertoa rinnoissa leikkauksen takia. Mutta burana ja rintojen pitäminen lämpimänä (lämmin suihku, kuumavesipullo, lämpimät vaatteet) auttaa tuohon.
Onko ketään joka olisi käynyt ks. leikkauksessa Lohjan sairaalassa? Millainen kokemus oli, oliko leikkaava lääkäri hyvä ja mukava?
Lohjalla ilmeisesti vain yksi plastiikkakirurgi ja se herättää hieman jännitystä, mitä jos jokin meneekin pieleen?
Onko kukaan päässyt leikkauksen jälkeen samana päivänä kotiin? Miten pärjäsit siellä, riittikö normikipulääkkeet?
En tiedä onko asiallista eikä multa ole edes leikattu, mutta kommentoin silti! Koska, kahdelta mun kaverilta on leikattu :) Molempien osalta kuppikokoa en osaa sanoa, mutta itselle tuli ihan yllätyksenä että menevät leikkaukseen koska mielestäni kummankaan rinnat eivät olleet niin isot. Asiasta mitään tietämättömänä olen ajatellut, että rintojen pitää olla korispallon kokoiset ennenkuin niitä lähdetään pienennysleikkaamaan. Mutta nämä oli molemmat kunnallisella, joten oli siis selkeästi syytä leikata kun julkiselle pääsivät.
Molemmat olleet erittäin tyytyväisiä. Toinen antoi meidän muijien ihmetellä tissejä ja arpia saunaillassa, ja kyllähän niistä näkee että on leikattu, eli jäähän siitä arvet, mutta noin muuten rinnat olivat oikein sopusuhtaiset ja mikä parasta, omistaja oli todella onnellinen niistä.