Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittäkää kolmet miesten kesäkengät jotka ovat paremmat kuin loaferit

Vierailija
28.10.2016 |

Ehdottakaa tähän miesten kenkiä kesään, eri tilanteisiin. Sellaisia jotka ovat tyylikkäämmät kuin haukutut loaferit (joita on tietysti monenlaisia).

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puukengät

- kumisaappaat

-maiharit

Vierailija
2/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottakaa tähän miesten kenkiä kesään, eri tilanteisiin. Sellaisia jotka ovat tyylikkäämmät kuin haukutut loaferit (joita on tietysti monenlaisia).

Hei, yritä nyt päästä yli tästä loafer-ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-turvakengät

-sandaalit

-lenkkarit

Vierailija
4/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muovipussit

-paljaat jalat

-puovipullot

Vierailija
5/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-turvakengät

-sandaalit

-lenkkarit

Taitaa kuvastaa hyvin palstamammojen käsitystä "tyylistä" :D

Vierailija
6/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu taas tätä :D loaferit on ihan karmeet, papalle ne menisi hyvin. Mutta mun mies on 25 ja näyttäisi tosi tyhmälle, jos hän käyttäisi loafereita. Linkittäisin mun miehelle sopivat kengät, mutta oon kännykällä. Hän käyttää siistejä tennareita, ei siis mitään converseja tai hm:n paskatossuja, vaan esim stadiumista ostettuja tukevia kenkiä. Viime kesänä hänellä oli valkoiset tavalliset nahkatennarit, jotka sopivat hänelle tosi hyvin.

Vierailija
7/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-turvakengät

-sandaalit

-lenkkarit

Taitaa kuvastaa hyvin palstamammojen käsitystä "tyylistä" :D

Huomattavasti tyylikkäämmät kuin isoäidin kenkäkaapista varastetut loaferit.

Vierailija
8/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu taas tätä :D loaferit on ihan karmeet, papalle ne menisi hyvin. Mutta mun mies on 25 ja näyttäisi tosi tyhmälle, jos hän käyttäisi loafereita. Linkittäisin mun miehelle sopivat kengät, mutta oon kännykällä. Hän käyttää siistejä tennareita, ei siis mitään converseja tai hm:n paskatossuja, vaan esim stadiumista ostettuja tukevia kenkiä. Viime kesänä hänellä oli valkoiset tavalliset nahkatennarit, jotka sopivat hänelle tosi hyvin.

Stadiumin tukevat kengät. :D siistit kengät asussa kuin asussa, ravintolaan ja tapahtumiin? Teatteriin, kevyille juhlille, tupareihin jne?

LOL

Vierailija
9/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loaferit on tyylikkäät ja seksikkäät. Parhaat kengät kesäksi. Pidän myös nahkaisia sandaaleja ja tennareita . Täältä on ihan turha kysyä tyylivinkkejä, provosoituu turhaan 😀

Vierailija
10/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadiumin tukevat kengät. :D siistit kengät asussa kuin asussa, ravintolaan ja tapahtumiin? Teatteriin, kevyille juhlille, tupareihin jne?

LOL

Mieluummin kulkee vaikka crocseissa kuin laittaisi mummokengät.

Vierailija
11/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiharit, tennarit ja bootsit.

Vierailija
12/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Palstalla kuvitellaan että loaferit ei voi olla muuta kuin vanhat Retut.

Vierailija
13/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Palstalla kuvitellaan että loaferit ei voi olla muuta kuin vanhat Retut.

Linkkiä hienoihin loafereihin? Tähän mennessä kaikki loaferit ovat olleet isoäidin kenkäkaapista.

Vierailija
14/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä itse kolmet housut jotka ovat paremmat kuin beegeet chinokset niiden loafereiden kanssa.

Vierailija
15/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä hienoihin loafereihin? Tähän mennessä kaikki loaferit ovat olleet isoäidin kenkäkaapista.

https://www.permanentstyle.com/category/loafer

Vierailija
16/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi vittu. Edistystä siitä, että ei ole isoäidin kenkäkaapista tällä kertaa vaan isoisän.

Vierailija
17/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.gazianogirling.com/collections/shoes

Kelpaisko noi Tintagelit missään värissä?

Vierailija
18/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi vittu. Edistystä siitä, että ei ole isoäidin kenkäkaapista tällä kertaa vaan isoisän.

Meidän isovanhemmilla on aika erilaiset kenkämaut.

Vierailija
19/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL

Ookko vähän daiju? Pitäskö yhdet ja samat kengät sopia joka tilaisuuteen? :D noi olikin vapaa-ajan kengät, juhliin on omat kengät. Ja baariin ja tupareihin lähtisi varmasti noissa tennareissa, baarissa on vitun sama mitkä kengät laittaa ja tuparit joihin mentäisiin ei todellakaan olisi mitkään hienostoalueen oksettavan fiinit teeskentelybileet, joihin mennään loafereissa ja kauluspaita+neule yhdistelmässä egoilemaan :D miehen arkiasuihin kun nyt sattuu sopimaan tennarit, erityistilaisuuksiin on omat kenkänsä. Ja ne ei todellakaan ole papan vaatekomerosta kaivetut loaferit

Vierailija
20/44 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan noita on siistejä kenkiä.

http://www.menshealth.com/style/summer-shoes-for-men/slide/21

On siellä loaferitkin.

Eiköhän se kyse ole siitä, että käyttää niitä mistä itse pitää ja mitkä asuun sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan