Valtiosihteeri Paula Lehtomäki (KEPU): 12 300 €/kk ja vielä Solidiumin hallituspaikasta 30 000 €/v...!
Ei huono, ei huono. Paitsi tietenkin veronmaksajan kannalta...
Kommentit (15)
Oon nähny sen joskus lentoasemalla. Sillä on nuoren naisen kasvot ja vanhan mummon kroppa. Iso hehtaariperse. En kadehdi.
On se hienoa että veronmaksajat ovat saaneet näinkin korvaamattomat asiantuntijat rahojaan nauttimaan. Olen tyytyväinen. Not.
Mahtaako olla pätevä, kun sijoitti perheensä rahat Talvivaaraan?
Sipilän silmäterä, awwww. Pitäähän Paulan saada korvausta siitä, että avitti Juhan miljonäärikerhoon niillä paskakaivoillaan.
Kepu pettää aina.
- vanha suomalainen sanonta
Halusi eduskuntaan, mutta ei sitten haluakaan eduskuntaan.
Lehtomäki tarvitsee nyt kaiken mahdollisen avun, Talvivaaraan upposi satojatuhansia perheen rahaa. =)
Onneksi Paula ei oo sentään ministeri! Mrs Talvivaara.
Vaikea kuvitella Paulan ajavan Helsingin asiaa.
Sipilä on kiitollisuuden velassa paskalain takia. Kumpikin hyötyi veronmaksaja jäi mopen osa.
Mutta kaikkein kamalinta on se Suomi kuntoon -karaokevideo.
Vierailija kirjoitti:
Lehtomäki tarvitsee nyt kaiken mahdollisen avun, Talvivaaraan upposi satojatuhansia perheen rahaa. =)
Mä oon samaa mieltä, perheen sijoitukset menivät kankkulan kaivokseen. Lapsiparat.
Kansan moraalista selkärankaa heikentää se, että mitä enemmän mokaat ja suhmuroit sitä paremmin sint palkitaan. ei ihme, että on kaiken maailman Putin trolleja. Minusta esimerkiksi vakooja on aivan sama henkilö, en hirveästi edes jaksaisi paheksua. Kaikki armeijan laistavat ovat mielestäni hyväksyttäviä. Nuo kähmijät ovat aiheuttaneet tämäntyyppisen moraalisen rappion.
Hä? Nuohan on suorastaan kehnoja palkkoja. Kansanedustajat ja ministerit saa paljon enemmän.
Ilmankos ei kansanedustajaksi nouseminen oikein napannut.