Mies haluaa väkisin huomiota? Eikä lopeta.
En ota selvää hänestä.
Olemme aikuisia ihmisiä, tosin melko nuoria vielä. Olemme samassa ryhmässä ja näemme lähes päivittäin.
Saattaa olla ilkeä välillä mutta ihan vain vinoillakseen ja korjaa asian kyllä jos huomaa, että loukkaannuin.
Vitsailee, kyselee ja muutenkin juttelee.
Hokee vaikka nimeäni tai morjestelee jos ei muuta keksi.
Jos olen etäinen enkä jaksa juurikaan osallistua läpänheittoon ym. niin joko nöyryyttää saadakseen huomioni tai häiritsee muuten. Heittelee vaikka jollain paperisilpuilla tai ruualla :D
Haluaa naurattaa ja innostuu kun hymyilen tai nauran.
Myöskin hipaisee selkää tai taputtaa tms. usein.
Melkoista pelleilyä joka sopiikin huliviliin luonteeseensa.
Olen kuitenkin melko etäinen joten tuntuu, että häntä turhauttaa jos ei saa huomiota ja tosiaan keksii keinot saada huomioni, hyvällä tai pahalla.
Olen kylmä sillä joskus kun annoin vastakaikua otti takapakkia, joten annoin olla enkä sen ihmeemmin ota kantaa noihin huomionhakuihin.
En ymmärrä miksi vain jatkaa.
Kiva kaveri kyllä mutta käytös on välillä kyllä hämmästyttävää.
Voi olla pitää minua vain kivana tyyppinä ja haluaa pitää välit hyvinä.
Kommentit (20)
On kiinnostunut? Tai huvikseen haluaa päiväänsä piristää niin kuin monet miehet viattomalla flirttailulla.
Vierailija kirjoitti:
Erityisnuorten ryhmä?
Hehe. Ei sinne päinkään.
Ap
Tyyppihän käyttäytyy kuin olisi tyttöjä kiusaava yläastelainen poika. Itellä menisi hermo siinä vaiheessa jos joku tyyppi alkaa heitellä paperilla saati ruualla.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppihän käyttäytyy kuin olisi tyttöjä kiusaava yläastelainen poika. Itellä menisi hermo siinä vaiheessa jos joku tyyppi alkaa heitellä paperilla saati ruualla.
Joo hän on välillä vähän.. vauhdikas.
On kyllä fiksu ja käyttytyy kuin aikuiset usein. Omistaa oman firman ja tienaa hyvin.
Mutta välillä hänellä lähtee vähän lapasesta tuo hauskuuttaminen.
Olen itsekin tosiaan usein hämmästynyt mutta tavallaan tuohon on tottunut kun tuntee.
Oma persoonansa ja itsevarma.
Ap
Mulla menisi hermo jossain vaiheessa ja kehoittaisin käyttäytymään. Hauska saa olla, mutta päälleni en halua mitään heitettävän. Myös jatkuva pellenä oleminen ei myöskäön naurata. Sanoisin ääneen tästä.
Jossain avohoitopotilaiden terapiaryhmässä ilmeisesti.
Valita ohjaajalle ja pyydä, että pääset johonkin toiseen ryhmään.
Kuulostaa negaamiselta. Mies on on lukenut PUA roskaa. Kato googlesta. Pysyttelisin mahdollisimman kaukana, haluaa manipuloida toisten käytöstä omalla käytöksellään.
Kuinkakohan moni mies hyväksyisi naurahtaen sen, jos joku nainen heittelisi heitä koulutuksessa paperisilpulla tai ruualla? Ap. kasvata selkäranka ja sano suoraan: "lopeta, tuo ei ole hauskaa" Ignooraa täysin. Vaihda pöytää.
Kuulostaa todella oksettavalta tapaukselta. Psykolgoista hot 'n' cold -leikkiä, jossa välillä esittää kiinnostunutta, välillä lyttää täysin. Varo, tuollaisia pelejä pelaavilla miehillä on usein narsistisia tai psykopaattisia piirteitä.
Ekaksi tommoiselle kannattaa varmaan pitää pieni puhuttelu siitä että käytös on ärsyttävää ja ahdistavaa. Jos se ei opi siitä niin uhkaa vetää pataan, sillä yleensä tokenee. (Ja jos ei vieläkään usko niin sitten vedät turpaan. :P)
Tänään mies pyysi anteeksi käyttäytymistään kun huomasi etten oikein pidä käytöksestä vaikka leikkiä onkin. Aivan muiden edessä yhtäkkiä tokaisi, ettei tarkoittanut pahoittaa mieltä ja oli hieman nolostunut.
Oli aika suloista. Oli muutenkin aikuismaisempi ja mukava.
AP
Hän taitaa oikeasti pitää sinusta.
Kuka mies näkee noin paljon vaivaa saadakseen naisen huomion ja pyytää vielä anteeksi siitä. Olisin myyty :)
Pyydä treffeille kun noin sinusta on kiinnostunut?
.